Aihe: MAINOS: Uusi tietokonemusiikin erikoisliike Tampereella
1 2
WanhaWetäjä
04.04.2004 17:43:41 (muokattu 04.04.2004 17:44:01)

Kyllä Tammer-Piano on Tampereen kaupoista ehdottomasti paras palvelun suhteen. Ja myös valikoiman. Mun mielestä tuon pitää ollakin juuri noin, että palvelua saa kun käy pyytämässä. Tietenkin. Paljon mukavampi se on rauhassa katsella ja kokeilla. Ihmisillä on erilainen käsitys palvelusta näköjään.

Ei ollut tarkoitus mitään yksittäistä liikettä mollata,mutta jos mä meen kauppaan ja selvästi olen ainoa asiakas ja paikalla on kaksi myyjää,eikö toinen voisi tulla kysymään voinko auttaa,eikö se ole palvelua????
tikka
07.04.2004 15:13:10 (muokattu 07.04.2004 15:13:53)
aika passeli toi rolandin färkki. onko kellään käytännön kokemusta kyseisestä vekottimesta?
http://www.desktopmusic.fi
isäni on hauki!
tikka
23.04.2004 14:41:19
minkä takia se firma on kiinni lokakuuhun asti?
isäni on hauki!
Zammy
23.04.2004 14:45:37
minkä takia se firma on kiinni lokakuuhun asti?

Tais lähteä omistaja rauhanturvaamisjuttuja harrastelemaan.
Wincent
26.04.2004 18:20:24

Niin tosiaan jos jollain olisi valottaa asiaa miksi liike on kiinni olisin todella kiitollinen, kaupanteko kesken ja tolleee.

Onko kyse mistä kertokaa niin tiedän että teenkö kaupat muualla.
Wincent
27.04.2004 21:32:36

No etkö usko minua vai etkö ymmärrä? Liikkeen pitäjä lähti rauhanturvaamistehtäviin ja palaa lokakuussa jatkamaan toimintaa. Siihen saakka asiointi on hoidettava muualla.

Ymmärrän ja uskon mutta toi sun edellinen postaus olisi voinut olla tyyliin "Omistaja lähti Norjaan kalaan" joten en nyt heti ottanut kovin vakavasti kun vielä ilmasit asian"Taisi omistaja jne jne..."

Ei palkoja klyyvariin =)

Kaveri joka pitää kyseistä liikettä on minulle puoliksi tuttu ja olen tehnyt kauppaa aieminkin, mutta nyt jäi jotenkin kumma fiilis asioimisesta koska meillä oli kaupanteko kesken. Lähdetäänkö rauhanturvaamistehtäviin päivän varoitus-ajalla vai onko ollut tiedossa pitempään?.

Jos liike on olut auki muutamia kuukausia ja nyt suljettu koko kesän niin ihmettelen vaan kuinka moni ottaa tosissaan kyseisen toiminnan. Ajatellaan tilanne näin että jos olisin ehtinyt tilaamaan softaa roppakaupalla niin olisinko jäänyt syksyyn asti odottamaan tilaustani jos kerran kaveri pakkaa puuhapussin ja häipyyy maankamaralta useiksi kuukausiksi =(.

Maa ei jummarra............ehkä ei tarttekkaan

Kai sitä sit tuolt turuust tarvii roippeet hakeee
Wincent
27.04.2004 21:39:24

Törytetään nyt vielä pikku itku =)

Mitenkäs ne kaikki kurssit?
Itse toimintaan liittyen oli turinaa hieman yhteistyöstä?
Miksei siksi aikaa jotain kesäpoikaa tiskin taakse?
Matkahupelinkin kiinni?
Voiko toiminna keskeyttää kaikkine tilauksineen ja muineen käytännön asioineen?

Sillälailla............................
Tranquility
28.04.2004 00:40:05
En tiedä em. tapauksen yksityiskohtia, mutta itselleni kävi hieman samoin. Kyselin tietoja muuan tuotteesta ja asiakaspalvelu olikin erittäin hyvää. Parin viikon miettimisen jälkeen otin jälleen yhteyttä ja ajattelin ostaa ko. tuotteen.

Kauppias kuitenkin sanoi lähtevänsä rauhanturvatehtäviin josta syystä varasto oli jo myyty loppuun. Hän kuitenkin sanoi mistä saan kyseisen tuotteen samaan hintaan.

Itselleni jäi koko prosessista kuitenkin ihan hyvä jälkimaku ja varmaankin vierailen ensimmäisenä Desktop Musicin sivuilla jos ensi syksynä jotain roinaa taas tarvitsen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)