Aihe: Warwickin 10e basson kielet
1 2
Kirkkohame
26.04.2004 15:26:45
Musamaailmassa kun myydään jotain warwickin basson kielisettejä, jotka maksaa n. 10e, niin onko kukaan ees vaivautunu kokeilemaan..Ja jos on, niin minkälaisia ne on?
Sanokaa suoraan..
balzary
26.04.2004 15:29:18

Musamaailmassa kun myydään jotain warwickin basson kielisettejä, jotka maksaa n. 10e, niin onko kukaan ees vaivautunu kokeilemaan..Ja jos on, niin minkälaisia ne on?
Sanokaa suoraan..

kato tosta alempaa thread:
"Warwickin kieliä Tampereelta??"
Incarnation
26.04.2004 16:07:27
Eli ei. Älä osta niitä jotka on punasissa pakkauksissa. Mulla on ollut (lähes) jokaisessa ostamassani Warwick Red Label-keilisetissä jo valmiiksi kuolleita kieliä. Satsaa 20€ enemmän ja osta Warwick Black Label-kielet. Hyvät on.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
KMT
26.04.2004 16:32:54

Minä ostan punaisia sanokaa mitä sanotte
Liity sinäkin uusavuttomien klupiin! #1
basistivol666
26.04.2004 16:35:02
D'addardio on hyvä mutta vähä hinnakkaat(n.35€). noi warwickit voit unohtaa.
Tauti, se tappavi. Ripuli, se eheyttävi. Mut hauta, se taivaani. -Eino Leino
Hytne
26.04.2004 16:41:16
Sanokaa suoraan..

Halvalla saa hyvää kunhan muistaa maksaa tarpeeksi.
Deere on kone, muut on leluja!
pardy
26.04.2004 18:02:08

Itse ostin taannoin n. 7 settiä noita Red label-kieliä, aatellen varmaan tyyliin että "määrä korvaa laadun"... Mutta yllätyin kuitenkin siitä, miten hyviä kaikki tähänastiset niistä kielistä on ollu. Ilmeisesti ne kaikki on sitten jotain keskiviikkotekeleitä, kun toimivat niin maan vitun hyvin. Vielä on muutama setti jäljellä, ja saa nähä että miten ne sitte toimii.

Yksi kaverikin käyttää niitä punasia vakkarikielinään, eikä ole kertaakaan tässä muutaman vuoden aikana valittanut että olisivat paskat. Mutta aattelin nyt silti satsata D'Addarion kieliin, kuin myös EBS:n ja Warwickin Black Labeleihin ja Yellow Labeleihin, ihan vaan noin niinkuin vertailumielessä. Sitten on todellista vertailupohjaa keilien suhteen.
Kolme sanaa: "Olen basisti."
mr.bungle
26.04.2004 18:50:55

Sanokaa suoraan..

Ihan hyviä ne on. Muut kielet on niin ökyhintaisia että red labeleita kantsii ostaa vaikka protestina.
Johannes_t
26.04.2004 19:45:45

Mullakaan ei ole "valmiiksi kuolleita" yksilöitä sattunut vastaan. Kaksi tai kolme settiä oon soittanut. Soundi on alkuun hyvinkin toimiva, mutta kirkkaus/napakkuus katoaa suht nopeasti ja sen jälkeen kielet tuntuvat kuminauhoilta. Mutta pikaiseen hätään ihan ok helpotus :)
pardy
26.04.2004 20:30:11

Soundi on alkuun hyvinkin toimiva, mutta kirkkaus/napakkuus katoaa suht nopeasti ja sen jälkeen kielet tuntuvat kuminauhoilta. Mutta pikaiseen hätään ihan ok helpotus :)

Aivan näin. Mäki oon nyt tässä viime aikoina vaihtanu kielet 1-2 kuukauden välein, kun tykkään enemmän uusien kielien soundista. Eli tosiaan siis kadottavat soundinsa aika nopsaan, mutta mitäs hätää siinä on, uudet kielet vaan kiinni ja baanalle!

Kyllähän se on loppujen lopuks halvempaa, ku jos vertaa noita johonki 30€ maksaviin kieliin. Siinä mielessä nimittäin, että jos ostaa tälläset kielet vaikka 3kk:n välein ja sellaset kalliimmat vaikka puolen vuoden välein...
Kolme sanaa: "Olen basisti."
takaesko
26.04.2004 20:52:36
Ihan hyviä ne on. Muut kielet on niin ökyhintaisia että red labeleita kantsii ostaa vaikka protestina.

Eipä nuo täällä meillepäin ole kovin halpoja. 25 euroa setti.
Jau
Vemmy
26.04.2004 21:57:38
Kaksi settiä noita Warwickeja on ollut. Ensimmäisessä setissä oli täysin kuollut H-kieli jo valmiiksi. Toisesta setistä katkesi A-kieli, ainoa kerta kun minun bassostani on kieli katkennut. Huonoa tuuria ehkä, mutta sen jälkeen en ole ostanut. Soundissa ei minun mielestäni mitään vikaa, vaikka en minä sellaisista osaa sanoa.
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Incarnation
26.04.2004 22:55:14
Ai niin, menihan multakin yksi Red Label E-kieli poikki VIRITETTÄESSÄ sieltä yläpäästä satulan yläpuolelta.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
JKH
27.04.2004 08:30:44
Kaksi settiä noita Warwickeja on ollut. Ensimmäisessä setissä oli täysin kuollut H-kieli jo valmiiksi. Toisesta setistä katkesi A-kieli, ainoa kerta kun minun bassostani on kieli katkennut. Huonoa tuuria ehkä, mutta sen jälkeen en ole ostanut. Soundissa ei minun mielestäni mitään vikaa, vaikka en minä sellaisista osaa sanoa.

Kaksi settiä olen Red Labeleitä omistanut. Näyttävät olevan liikkeissä sellaista yleistä kaupantekijäistavaraa. Nelikielisen setti toimi ihan ok, mutta viiskielisessä H ja E olivat aivan kuolleet uudekseltaan. Itse en osta moisia!
Elämä on kuin viini, menee aina alas!
J.L
27.04.2004 09:22:43

Jaa, ei mullakaan ole kyllä valmiiksi kuolleita kieliä ollut noissa...

Asiasta offiin, miltä merkiltä löytyy semmoset ihan mustat kielet? Näin semmoset kerran ja ne ois hienot ;)
Hullua mättyä, perkele. Sethery
Niskamies
27.04.2004 09:28:44 (muokattu 27.04.2004 09:29:43)
Jaa, ei mullakaan ole kyllä valmiiksi kuolleita kieliä ollut noissa...

Asiasta offiin, miltä merkiltä löytyy semmoset ihan mustat kielet? Näin semmoset kerran ja ne ois hienot ;)

Esimerkiksi fenderilta, nylon tapewound muistaakseni.

EDIT: kyllä on, tarkistin.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
SaBer
27.04.2004 09:51:08

Esimerkiksi fenderilta, nylon tapewound muistaakseni.

EDIT: kyllä on, tarkistin.

On myös päälystettyjä roudeja punaisina, mustina ja sinisinä. Vähän niinkuin elixirillä, mutta värillinen. Taitaa olla GHS:n.
"En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies
saikkpe
27.04.2004 12:34:01

Rotosound Spacer(?) taisi olla eräs mustanvärinen kielisetti, en kyllä tiedä, tehdäänkö niitä enää.

Rotosoundin mustat nylonkielet myydään muistaakseni merkillä True Bass. Mulla on akustisessa sellaiset ja soundi on tosi true bass (tumppu).
saikkpe
Ulle
27.04.2004 22:43:04

Käytän itte ainakin red labeleita, kun tuppaan katkasemaan noita kieliä niin tiuhaan. Ei vituta niin paljoo, kun napahtaa poikki ja ne erot kumminkin on loppujen lopuks mun perspektiivissä niin pieniä.
Niin kuin hiekka tiimalasissa, on elämämmekin päivien viemää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)