Aihe: Ibanez JTK2.
1
Penasol
27.04.2004 12:53:38

"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
ReBeat
27.04.2004 12:57:32

Näyttää vähän keskosena syntyneeltä stratolta, mutta ei sentään yhtä ruma kuin joku SG...
Ihan OK. Kyllä tuota ainakin kokeilisi. JTK1 on kyllä hienompi... jotenkin tasapainoisemman näköinen.
Tekemällä ei synny musiikkia.
Nixzar
27.04.2004 13:10:18
*IHKK #12*
Rot Gut
27.04.2004 15:27:14
Hmmm...onhan tuo ihan ok.
mitä tähä pitäis?
Jiaster
22.12.2004 16:40:40

Missä välissä ibanez on näin hienon kitaran valmistusta aloitellut.? On kyllä komee peli ja silleen. Mitä mieltä.?

Mä oon samaa mieltä, että hieno on! Joulun jälkeen täytyy lähteä kokeilemaan, että olisiko tuo hankinnan arvoinen. Onkos kukaan tuollaista ehtinyt testaamaan?
...mutta kuka on many many moore?
Explorer
22.12.2004 16:43:47
Mielestäni aika ruma.
This fractal illusion burning away all structure toward the obscene.
zorro
22.12.2004 17:23:22
eiköhän fenkun jazzmaster ja jaguaarit ole kymmenen kertaa siistimpiä
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII
kimmokel
22.12.2004 18:57:04 (muokattu 22.12.2004 19:00:07)

Joo vähän jazzmaster tyylinen, mutta ei kovin häävi. Mun mielestä kitara on hienompi kun se on selkeän näkönen, tai no onhan toki poikkeuksiakin, mutta yleisesti noista ton tyylisistä kitaroista en välitä.
Samu S.
22.12.2004 19:02:57
Mää oon omistanut JTK-1:n tässä n. kuukauden verran. Voi erota tuosta JTK-2:sta kovastikin, mutta jotain kokemuksia tyrkytän kuitenkin... kotioloissa olen soitellut, jotenka pankaa jutuilleni semmoinen painoarvo kuin parhaaksi näette.

Kaulasta en tuossa saa oikein tolkkua. Olen tottunut hieman paksumpiin, ja tuossa on minun mittapuullani kyllä todella ohut. On kyllä ihan hyvä soitettava, ja soi sylissä ihan mainiosti. Mikkiosasto on vähän semmoista mitäänsanomatonta, mutta taasen on vertailukohtana edellisen kitaran EMG-HZ:t, jotka tuuppaa aika lailla lujaa. Virityskoneisto tuossa eka soitolla vähän säikäytti, on aika rimpulan oloinen ja viritystapit hieman heiluu sen "kotelon" sisällä. On kuitenkin pitänyt vireen ihan hyvin, joten ehkä peljästys oli aiheeton. Molemmat humpparithan tuossa puolittuu näpsäkästi painonapeista. Tykkään tosta ratkaisusta paljon pull potteja enempi. Mitään viimeistelymokia en on tuosta huomannut.

Ja hienohan tuo on tietty kuin mikä, minusta tuota JTK-2:ta makeamman näköinen. Tossa on kaiken kaikkiaan minusta onnistuttu luomaan semmonen ritsan näköinen mutta modernihko keppi.

Että tämmösiä. Loppukaneetiksi voisi sanoa, että jos joku tarjoaa tuosta järkevän hinnan, voisin vaikka myyä - tosta kaulasta kun en tosiaan meinaa saada tolkkua. Oon aika pitkäsorminen heppuli, joten paksummat kaulat on yleensä olleet mukavampia käteen. (Toivottavasti tätä ei nyt oteta mainoksena.)
"Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill
miktol
22.12.2004 20:54:22
Pakko myöntää, että komeita ovat molemmat. Ykkönen on vähän konservatiivisempi ja kakkonen taas vähän rajumpi. Pitkästä aikaa kivannäköinen uusi kitaramalli. :)
Dinorocker
22.12.2004 21:00:57
Tyylikkään näköisiä!

Iban logo noissa alkaa olee kiva... ; )
Outrider
Jungleman
23.12.2004 00:27:33 (muokattu 23.12.2004 10:53:50)
Ikäänkuin Ibanez palaisi juurilleen noiden JTK -mallien myötä: ei mitään tylsiä F- ja G-kopioita tai hevikirveitä, joista Ibanez on ollut tunnettu 70-, 80- ja 90-luvuilla, vaan hilpeänhassuja mukaretromalleja, joiden kaltaisia Japanissa (ja ympäri maailmaa) tehtailtiin jo 50-60-luvuilla, ennen kuin F***** S***********ista ja parista muusta tuli sähkökitaran arkkityyppejä. Hyvä Ibanez, hienoa että noin suurella (ja selkeästi profiloituneella) firmalla on kanttia lähteä lanseeraamaan JTK:n kaltaisia soittimia - halpoja ja taatusti tuntemuksia herättäviä. Hyvää bisnesvainua sekä tarpeeksi luovaa kahjoutta?

EDIT: Kirotusvihre poistettu.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
atimoc
23.12.2004 00:50:49

Miksiköhän Ibanez muuten lopetti Talmanien valmistuksen? Mielestäni vielä huomattavasti tyylikkäämpiä retrokeppejä kuin Jet Kingit. (Puolueellinen mielipide)
Tampereen ilmasto on sellanen, että se laittaa tukan kasvamaan takaa pitemmäksi kuin muualta. - Rasvaton "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands." - Kingston Wall
Jungleman
23.12.2004 10:58:58
Miksiköhän Ibanez muuten lopetti Talmanien valmistuksen?

Talmanit olivat aikaansa edellä, ja 90-luvulla Ibanez tunnettiin lähinnä hevi- ja jatsikitaroiden valmistajana. Ei käynyt kauppa tarpeeksi hyvin. Sama juttu kävi Charvel/Jacksonille Surfcasterin kanssa 90-luvun alkupuolella.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Jiaster
26.12.2004 21:01:29

Loppukaneetiksi voisi sanoa, että jos joku tarjoaa tuosta järkevän hinnan, voisin vaikka myyä...

...Ja niin kitara vaihtoi omistajaa! :-) Näin ensi vaikutelma kitarasta on kaikin puolin hyvä. Kitara soi hyvin ja kaulakin on ohuudestaan huolimatta mun mieleen. Viimeistelynsä puolesta oikein yllätti tuo indonesian laatu. Ja hienohan se on, tietty!
...mutta kuka on many many moore?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)