Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DAF rumpupäivä 18.11.2012
1
jtannin
06.11.2012 11:25:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DAF rumpupäivä Arabian nuorisotalolla 18.11.2012 klo 11-16
 
Klinikat ja tarkempi ohjelma DAF:n uudessa osoitteessa WWW.DAFRY.FI
 
marktark
06.11.2012 13:27:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jtannin: DAF rumpupäivä Arabian nuorisotalolla 18.11.2012 klo 11-16
Klinikat ja tarkempi ohjelma DAF:n uudessa osoitteessa WWW.DAFRY.FI

 
...ja pienellä tekstinmuokkauksella pääsee perille asti : www.dafry.fi
 
Play that song, not the instrument.
hansakemanelius
07.11.2012 21:58:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viidakkorumpukin tuli hyvissä ajoin.
 
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
ferodoz
07.11.2012 22:09:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hansakemanelius: Viidakkorumpukin tuli hyvissä ajoin.
 
Mulle ei vielä. Oliko juttu snaremiittingistä?
 
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
Conrad Lant
07.11.2012 22:14:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Mulle ei vielä. Oliko juttu snaremiittingistä?
 
Oli. Harmittaa edelleen että jäi väliin.
 
No one prayed for Sodom
marktark
08.11.2012 00:04:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Conrad Lant: Oli. Harmittaa edelleen että jäi väliin.
 
Harmi on molemminpuolinen:) Sulla taisi olla kovin kiinnostavia pelejä hyllyssäsi, muistan. Mut eikös helpottanut heti, kun voi jakaa huolet : "taakka puolittuu, ilo tuplaantuu"...
Lehtijutussa mainittiin yks youtube-linkki ja mä koitan vielä tarkistaa mun arkiston liittyen tuon päivän klippeihin.
Suht vaivattomasti miitingin sai pystyyn, joten vaikka ens keväänä vois jälleen yrittää. Apuna vois silloin käyttää vaikkapa nettimaailman erästä organisoijaa, doodlea.
Mut kahlataan ensin tän sohjon läpi...
 
Play that song, not the instrument.
VeKrio
11.11.2012 01:20:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan pahus kun oon töissäm rumpupäivänä. Muuten minä olis alkanut matkustaa kohti tapahtumaa.
 
"Tuon väristä meillä on." -Kailis
ferodoz
11.11.2012 01:31:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kans lauantaina keikka pohjoissuomessa, ei edes teoriassa ole mahdollista ehtiä. :/
 
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
Conrad Lant
14.11.2012 17:56:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marktark: Sulla taisi olla kovin kiinnostavia pelejä hyllyssäsi, muistan.
 
Spämmään nyt sen verran, että tämän päiväisen tullireissun jäljiltä niitä kiinnostavia pelejä on sunnuntaina esillä useampia uunituoreita kappaleita. Kannattaa tulla kopauttamaan jossain välissä.
 
No one prayed for Sodom
hollmi-5
14.11.2012 21:32:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauantaina olen keikalla vanhan tanssikellarissa ;) Eli mahdollisuus rumpupäivään on. Jos en nouse keikkabussiin aamulla... Juna Savoon lähtee tosin hiukan turhan aikaisin, mutta vahvassa harkinnassa on...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
statistiÖ
16.11.2012 21:21:15 (muokattu 18.11.2012 00:32:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai sinne saa auton johonkin lähimaastoon jätettyä? Mieluiten maksaisin kuskin, kun pitää töistä zzz kohtsuoraan lähteä. Pitää ottaa oma kapula mukaan, niin tiedän, miten kopautan.
 
jk. Yritänpä ehtiä junaan auton sijaan, mutta aamuun on vielä hämmästyttävän pitkä aika. Mietin mikä ihmeen CU! Jatsarilla on. Mutjuu, näkee sitten.
 
RLRR LRLR RLRR LRLR
Strumbali
16.11.2012 22:20:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä sinne luulis saavan, jos ei tapahtuman järjestäjät asiaan "virallisemmin" kommentoi. Siis auton parkkiin. Itse tosin olen vain juossut alueen ohi viime kesänä.
 
Mähän sanoin, että sä sanoit.
jazzmies
17.11.2012 20:57:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulen myymään siellä uskomattoman lajitelman erilaista rumpuihin liittyvää ja liittymätöntä tavaraa: bassaripedaaleita, telineitä, uusia ja käytettyjä kalvoja, CD-levyjä, rumpukirjojani ja mikä tärkeintä - karkkia ja kekesejä pukinkonttiin. CU!
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
hollmi-5
18.11.2012 22:57:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä DAF! Satuin pääsemään paikalle ja kiva oli nähdä tuttuja ja ostella juttuja ;) Aktiiveille syvä kyykky ja kumarrus. Koittakaahan jaksaa jatkaa pyyteetöntä työtä ilman korvausta ja kunnon kiitosta...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
LumPus
18.11.2012 23:00:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia myös omasta (ja firman) puolesta kaikille DAFfilaisille, klinikoitsijoille ja myös kaikille paikalle tulleille! Seuraavalla kerralla jälleen, uusin kujein.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «