Rattata 26.04.2004 13:49:40 | |
---|
Porukka kiinnittä mun mielestä täällä aivan liikaa huomiota sanoihin. Okei, onhan ne tärkeet musiikissa munkin mielestä jne, mutta ainakin mulle se itse musa on tärkein ja vaikka sanat olisivat kuinka paskat vaan niin jos musa maistuu niin ei se minua pahemmin haittaa. En voi käsittää sellaista "ne sanat oli paskat ettei mitään järkee ja teki mieli tappaa jokainen vastaantulija ja ajaa auto päin puuta" -meininkiä, näin kärjistettynä. Ota rennosti, niin musakin kuulostaa paremmalta. |
Cathi777 26.04.2004 14:39:36 | |
---|
Mutta tuosta ulkonäköjutusta olen eri mieltä, sille ei voi mitään, enkä yritä tässä riitaa haastaa. Minun mielipiteeni vain on se, että vaatemuodit vaihtuu, mutta hyvä biisi on hyvä biisi vaikka 30 vuoden päästä. Olen samaa mieltä siinä, että ei ne releet ole pääasia ja kyllä hyvät biisit on kaiken a ja o. Tarkoitin vain sitä, että ennemmin menee sellaista bändiä katsomaan joka panostaa myös ulkomusiikilliseen puoleen. Siis se ei ole mikään itse tarkoitus vaan hyvä lisäys tässä hommassa. Älä pikkuisen oli vain väärin mua tässä ymmärretty. Veri on vettä sakeampaa |
paristo 26.04.2004 15:42:57 | |
---|
Poijjaat on vaan kateellisia kun toiset saa sinkkulistan ykköspiisin, radiosoittoa kovasti ja videonkin levyraatiin. samaa mieltä.. Selvästi pidemmälle.. |
Mako 26.04.2004 16:24:48 | |
---|
Mikä v***u siinä on, että heti kun jostain ei pidä ja lausuu sen ääneen muuttuukin yhtäkkiä "musadiggarista" "rokkipoliisiksi" ja "kateelliseksi"? Että kun joku satunnainen puskapartio onnistuu tekemään biisin ihan soittolistalle asti, niin se onkin sitten yhtäkkiä välttämättä niin hyvä, että siitä on muidenkin pakko joko pitää tai vaieta? Amen. Ja mitä asikaiseen tulee niin se on mun silmissä kova äijä ja tehnyt aivan loistavia biisejä. Miten se liittyy johonkin Uniklubiin en tajua.. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
paavi 26.04.2004 17:33:41 | |
---|
Ei meikäläiseen iske ei, mutta voin hyvin kuvitella, että tiettyyn porukkaan iskee. Onhan se niin sen hyväksi todetun kaavan mukaan tehty rallatus ja energisesti toteutettu. Liian korni ja pinnallinen vaan meikäläiselle. Laulaja on muuten sitä tyyppiä, joka laulaa tavallaan hyvin ja kontrollissa, mutta kokoajan aivan aavistuksen verran epävireisesti. Taitaa muutaman hertsin ylävireessä mennä puolet kappaleesta. Puuttuu se "lukittuminen" ja "kelluminen" sävelen päällä vaan tuutataan täysillä ja mennään vähän yli. Nojoo. Se skittariffi ja hassu efektisoundi siinä on ihan pirtee detalji. |
Peoplez 26.04.2004 18:20:27 (muokattu 26.04.2004 18:20:55) | |
---|
Olen samaa mieltä siinä, että ei ne releet ole pääasia ja kyllä hyvät biisit on kaiken a ja o. Tarkoitin vain sitä, että ennemmin menee sellaista bändiä katsomaan joka panostaa myös ulkomusiikilliseen puoleen. Siis se ei ole mikään itse tarkoitus vaan hyvä lisäys tässä hommassa. Älä pikkuisen oli vain väärin mua tässä ymmärretty. Olen samaa mieltä että kyllä rokkibändin pukeutua pitää. Mutta jos musiikki on paskaa niin kuin vaikka tämä Uniklubi vai mikä lie niin ei siinä paljoa vaatteet auta. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
gunner 26.04.2004 20:03:25 | |
---|
Se skittariffi ja hassu efektisoundi siinä on ihan pirtee detalji. Ainut ongelma on, että kyseinen riffi on laulettu. Ainakin jossain mtv3:n livessä toinen kitaristi laulo sen. Tai no laulo ja laulo, jotain kuitenki. |
Tupuna 26.04.2004 23:12:31 | |
---|
Mutta siis... aivan mielettömän hyvännäköinen bändi! Vieläkin piti hehkuttaa, että olen tänään katsonut ton Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa -musavideon varmaan kymmenen kertaa. Laulaja on niin syötävän hyvännäköinen. Vetää vertoja jopa itse herra Tupunansuosikille, Ville Valolle! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Mako 26.04.2004 23:23:37 | |
---|
Mutta siis... aivan mielettömän hyvännäköinen bändi! Vieläkin piti hehkuttaa, että olen tänään katsonut ton Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa -musavideon varmaan kymmenen kertaa. Laulaja on niin syötävän hyvännäköinen. Vetää vertoja jopa itse herra Tupunansuosikille, Ville Valolle! Tähän onkin hyvä lopettaa. Pasila, olkaa hyvä. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
aivokuolio 26.04.2004 23:24:58 | |
---|
Mutta siis... aivan mielettömän hyvännäköinen bändi! Vieläkin piti hehkuttaa, että olen tänään katsonut ton Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa -musavideon varmaan kymmenen kertaa. Laulaja on niin syötävän hyvännäköinen. Vetää vertoja jopa itse herra Tupunansuosikille, Ville Valolle! mää toivon kovasti että tää oli sarkasmia. |
Mako 26.04.2004 23:29:03 | |
---|
mää toivon kovasti että tää oli sarkasmia. Mä olen jo saarnannut tästä mnetin nykytilasta ja kadotuksen päivästä aiemmassa topikissa, kukaan ei kuunnellut. Hylätkää threadi, bannia, lukkoa..mennään puhumaan britneyn tisseistä toiselle palstalle. Ennen kuin on liian myöhä... I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
Basismi 26.04.2004 23:30:21 | |
---|
Suurinpiirtein noin. Hyvä että joku on muukin on tajunnut oikean rokin ja feikkirokin eron. Se on se rehellisyys ja laskelmoimattomuus, joka rokkimiehet erottaa teeskentelijöistä. Kyllä sitä nyt vähän kannattaa pysähtyä välillä miettimään, miltä se oma soitto nyt kuulostaakaan. Liikaa löytyy niitä rokkareita jotka eivät pätkääkään mieti, kuulostaako se oma tuotos soittamisen arvoiselta. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Tupuna 26.04.2004 23:34:03 | |
---|
mää toivon kovasti että tää oli sarkasmia. Ei ollut sarkasmia, vaan totta! Aivan ihanan näköinen laulaja Uniklubissa. Taidat olla vaan katkera kun et itse saa naisten pöksyjä niin kosteiksi kuin tämä Jussi. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
SiwamieS 27.04.2004 00:09:27 | |
---|
Ainut ongelma on, että kyseinen riffi on laulettu. Ainakin jossain mtv3:n livessä toinen kitaristi laulo sen. Tai no laulo ja laulo, jotain kuitenki. Siinä taitaapi olla vähän molempia. There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
käki 27.04.2004 01:06:09 (muokattu 27.04.2004 01:12:14) | |
---|
Kyllä sitä nyt vähän kannattaa pysähtyä välillä miettimään, miltä se oma soitto nyt kuulostaakaan. Liikaa löytyy niitä rokkareita jotka eivät pätkääkään mieti, kuulostaako se oma tuotos soittamisen arvoiselta. Ai pahus, unohdin tarkentaa, että toki soiton on syytä olla kuosissa, mutta lava/PR-esiintyminen on hyvä tehdä juuri niin, kun hyvälle tuntuu... edit: ... eli jollain tasolla bändillä on hyvä olla mukana sellainen rivien välistä luettava huumori, kun esiinnytään. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Ei ollut sarkasmia, vaan totta! Aivan ihanan näköinen laulaja Uniklubissa. Taidat olla vaan katkera kun et itse saa naisten pöksyjä niin kosteiksi kuin tämä Jussi. mikäs helvetti siinä on, että jos ei pidä jostain niin heti on katkera tai kateellinen. uniklubin musiikki on tylsää, imago bändin lähtökohdat huomioonottaen naurettava. vanhoissa promokuvissa bändi oli täynnä taviksia, niinkuin olisi kolmannen naisen promokuvia katsonut. ja nyt on sitten hypätty tähän negative/private line-kellaan. ja näköjään pöksyt saavat kosteiksi. OLENPA KATKERA! |
Hermanni 27.04.2004 02:01:31 | |
---|
Biisin välillä jopa hyvä, mutta kyllä siinä videota katsoessa alko tunta myötähäpeää tyyppejä kohtaan... |
Juzzu 27.04.2004 08:28:25 | |
---|
Ei ollut sarkasmia, vaan totta! Aivan ihanan näköinen laulaja Uniklubissa. Taidat olla vaan katkera kun et itse saa naisten pöksyjä niin kosteiksi kuin tämä Jussi. Tupuna, elä nyt herranjestas vetoa kateuteen, elä edes vitsilläsi, sillä saapi ihmiset hermoraunioiksi ;o) Nii, sellasia nuo Jussit on, ei voi naiset vastustaa hähäh.. Ja Tupuna, eipäs sitten kommentoida tätä mitenkään! Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Skebaholikko 27.04.2004 09:02:40 | |
---|
Asiaan liittyvänä offtopicina tuli mieleeni notta kuka katsoi pari viikkoa sitten Val Kilmerin tähdittämän leffan Top Secret? Se Zucker-Abrahms tiimin komedia, jossa Kilmer esitti sitä DDRään lähetettävää rockstaraa, joka sotkeutuu niihin vakoiluhommiin. Siinä kun on se kohtaus jossa se alkaa esittää lavalla sitä rakkausslovaria, jossa käy ensin ryömimään maassa laulaessaan "ai tätä tuskaa aaarrgh", sitten vetää jo hirttosolmua kaulaansa ja siitä työntää päätä uuniin, yhä nostaessa tuskan määrää äänesäänkin. Tuleeko kellekkään muulle tuosta Uniklubin kipaleesta vastaavanlainen mielikuva, ainoastaan vaan notta Uniklubilla taitaa olla vähemmän kieli poskessa asian suhteen:)? Vaikka vähän toivottavasti onkin. "Niin, jatsihan on paskaa kaikkialla paitsi levyraadissa." -Juha Torvinen- |
Tupuna 27.04.2004 12:14:26 | |
---|
Mä olen muusikoiden.nettiläisyydestäni huolimatta kuitenkin nainen ja vieläpä hetero- sellainen, joten tottakai mä katson kauniita poikia oikein mielelläni. Ihan samalla tavalla kuin te katsotte Britney Spearsia ja muita kauniita naisia ja puhutte heistä tälläkin foorumilla. What's the difference? ;) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |