Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oma leffasankari?
1 2 3
LamaAjanElvis
17.11.2012 14:10:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monella se on Clint Eastwood tai Steve Mcqueen John Wayne tai Charles Bronson.
 
Minun lemppari: Richard Burton. Menestynyt kaunis pultsari joka oli tunnettu tylyistä hahmoistaan. Lempikohtauksiani on hän ja blondi agenttinainen ladossa (kotkat kuuntelevat) Nainen "luulin että rakastat minua" Burton erittäin kuivasti: "Minkä minä sille mahdan mitä sinä luulet"
Kuitenkin hän viljeli vielä laatuleffoja jokusen ennenkuin ryyppäsi itsensä hengiltä.
 
"I cut my finger. That's tragedy. A man walks into an open sewer and dies. That's comedy." -Mel Brooks
carnation
17.11.2012 14:12:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Arnold...
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Stradlin
17.11.2012 14:34:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan noita hienoja miehiä paljon, mutta jos yksi pitää valita, niin mulla se on kyllä lapsesta asti ollut Harrison Ford.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
LamaAjanElvis
17.11.2012 14:39:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: 1. Arnold...
 
Niin siis tottakai elämässä ja dokumenttielokuvissa.
 
"I cut my finger. That's tragedy. A man walks into an open sewer and dies. That's comedy." -Mel Brooks
Bluesmies
17.11.2012 15:23:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LamaAjanElvis:
Nainen "luulin että rakastat minua" Burton erittäin kuivasti: "Minkä minä sille mahdan mitä sinä luulet".

 
MIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS...
Wolfgang
17.11.2012 19:45:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se on James Bond. Lapsena Roger Moore oli oma suosikki, nykyään ei ehkä niinkään.
 
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
TheMusiikkmies
17.11.2012 20:05:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bruce Wills ainakin toiminnan puolelta.
 
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
blaekie
17.11.2012 21:30:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos noista jenkeistä pitäisi valita joku, olisi se ehkä Eli Wallace , tai Tommy Lee Jones.
Suomalaisista ehdottomasti Esko Nikkari.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Number 9
17.11.2012 22:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ala-asteikäisenä iski Indiana Jones leffat aika kovaa.
Enää en tiedä, leffoja en juuri katso, koska suurin osa, lähes kaikki leffat, varsinkin uudet, ovat täyttä paskaa.
Siksi en televisiotakaan juurikaan katso. Viimeinen todiste paskasta laadusta on sketsisarja Justimus, vittu mitä paskaa, pitikö niillekin ohjelma antaa?
Mikähän siinäkin on?
 
"Haha, seuraava taistelu taas saadaan tästä aikaiseksi. Eikö täällä viimeksi ollut hirmu rähinät sinä vs metalli? Oot kyllä niin ammatilainen kärjistäjä, että huh huh"
Jormaz
17.11.2012 22:47:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taylor Lautner on viime vuosina kolahtanu kovimmin. Myös Robert Pattinson on tehny kovia rooleja.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Röntgen-Jeesus
17.11.2012 23:37:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bruce Willis on aika kova.
 
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Stradlin
18.11.2012 01:05:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Number 9: Enää en tiedä, leffoja en juuri katso, koska suurin osa, lähes kaikki leffat, varsinkin uudet, ovat täyttä paskaa.
Siksi en televisiotakaan juurikaan katso. Viimeinen todiste paskasta laadusta on sketsisarja Justimus, vittu mitä paskaa, pitikö niillekin ohjelma antaa?
Mikähän siinäkin on?

 
No voi hyvänen aika.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
LamaAjanElvis
18.11.2012 04:40:06 (muokattu 18.11.2012 04:46:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Kyllä se on James Bond. Lapsena Roger Moore oli oma suosikki, nykyään ei ehkä niinkään.
 
Mulla oli aina kamppailu Conneryn ja Mooren kans. Connery oli kova jätkä ja pieksi kaikki, mut Moore oli sellainen imelä limanuljaska mitä brittiagentilta odotti. Dalton oli minusta kans hyvä. Katsoin juuri ne pari leffaa. Monet ei katso Bondeja kuulema siksi kun niitä uusitaan joka viikko töllössä. Itsellä kun on 28" 1990 tai 91-Salora vai mikä tuo on, niin en ole nähnyt tv-lähetyksiä aikoihin.
 
"I cut my finger. That's tragedy. A man walks into an open sewer and dies. That's comedy." -Mel Brooks
arc
18.11.2012 05:36:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bill Murray
 
Funkånaut
18.11.2012 05:58:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Holmesin John on mun idoli. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
 
Miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät. Kuuntelen tämmöist
LamaAjanElvis
18.11.2012 06:13:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Holmesin John on mun idoli. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
 
Aidsiin kuollut pieni pippelinen mies. Funkonaut, olet man of the people.
 
"I cut my finger. That's tragedy. A man walks into an open sewer and dies. That's comedy." -Mel Brooks
Funkånaut
18.11.2012 06:34:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LamaAjanElvis: Aidsiin kuollut pieni pippelinen mies. Funkonaut, olet man of the people.
 
Ei Holmesin Jussia voi pienivehkeiseksi sanoa. Ehkä ei seissyt kunnolla, mutta ei se pieni ollut.
 
Miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät. Kuuntelen tämmöist
El_Jyrkkä
18.11.2012 08:50:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terence Hill & Bud Spencer, ja varsinkin herrojen Trinity & Nobody-leffat.
 
Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja! -Eino Leino-
jassi
18.11.2012 10:21:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chevy Chase useammassakin roolissa. Clark Griswaldina, Fletchinä, Three Amigona jne.
 
Tare veti sitä retkua turpaan, niin että turpa rullalla.
FrankComa
18.11.2012 11:25:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Michael Madsen on myös aika kova. Tarantinon leffoissa ainakin on loistava.
 
Give The Mule What He Wants!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «