Aihe: Vanha kunnon musiikki
1 2
LaMotta
17.11.2012 16:39:56 (muokattu 17.11.2012 16:40:43)

Minä olen kai sitten jo melko eläkeläinen jos Gunnarit luokitellaan 'vanhaksi kunnon musiikiksi'?
Amen.
kasvistako
17.11.2012 19:06:47
LaMotta: Minä olen kai sitten jo melko eläkeläinen jos Gunnarit luokitellaan 'vanhaksi kunnon musiikiksi'?

No näinhän sen voi nähdä - 20-vuotta sitten Gunnarit olivat top ja kakarat voimissaan, mutta entä sitten minä - Bolan oli voimissaan noin nelkytvuotta sitten ja silti oloni on kuin 20 ja risat!
kaljataiteilija
17.11.2012 20:32:40
Lennu: Ja Hurryganes! Kunnon roketti rollia! Aina vaimon kanssa saunan päälle pistetään Eye Will Stay soimaan! Poika latasi sen windowsista ja äänitti meille kasetille!

Que Don on muuten kova peasi ! !1
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
jannu
17.11.2012 21:54:25
kasvistako: No näinhän sen voi nähdä - 20-vuotta sitten Gunnarit olivat top ja kakarat voimissaan, mutta entä sitten minä - Bolan oli voimissaan noin nelkytvuotta sitten ja silti oloni on kuin 20 ja risat!

En tiedä susta, mutta yhdellä toisella täällä jokin tovi sitten vaikuttaneella Bolan-diggarilla oli jäänyt henkinen kehitys sinne 70-luvulle melko voimallisesti.
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Osteri
17.11.2012 22:53:55 (muokattu 17.11.2012 22:54:35)
-SAGA-
Tuotanto 78 - 85 parasta ikinä. Eka keikka Suomessa 2011 Helsinki, parasta ikinä.
Tämän nimen jälkeen valovuosi väliin ja voidaan alkaa puhua muista bändeistä :)
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
kasvistako
18.11.2012 00:39:23
jannu: En tiedä susta, mutta yhdellä toisella täällä jokin tovi sitten vaikuttaneella Bolan-diggarilla oli jäänyt henkinen kehitys sinne 70-luvulle melko voimallisesti.

Jos henkinen kehitys on jäänyt 70-luvulle pidän sitä ainoastaan myönteisenä asiana, koska maailma oli parempi silloin ilman tätä Käteisen "paremminvointiyhteiskuntaa". Niin moni asia oli parempaa silloin kuin myös musiikki. Nykyajan kakarat vain tahtovat olla paremmintietäviä eivätkä kunnioita menneitä. Säälin heitä!
KTR
18.11.2012 01:43:57
Kyllähän yllättäen useimpien mielestä juuri sen oman nuoruuden ajat olivat kaikista kultaisimpia. On se jännä ilmiö.
Stradlin
18.11.2012 01:48:51
kasvistako: Jos henkinen kehitys on jäänyt 70-luvulle pidän sitä ainoastaan myönteisenä asiana, koska maailma oli parempi silloin ilman tätä Käteisen "paremminvointiyhteiskuntaa". Niin moni asia oli parempaa silloin kuin myös musiikki. Nykyajan kakarat vain tahtovat olla paremmintietäviä eivätkä kunnioita menneitä. Säälin heitä!

Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Nuo nykyajan nuoret ne ei kyllä tiedä sitten mistään mitään. Musiikkikin niillä on vaan sellaista jumputijumputi tilulilua, ei mitään tolkkua. Mihin on tämä maailma menossa, kysynpähän vaan!
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Erska88
29.11.2012 22:11:45
Kailis: Beatles on ainoa bändi.

Olikos niin että John Lennon was the heart, Paul McCartney was the soul and Ringo Starr was the drummer. :) Jotain tällästä...
velipesonen
30.11.2012 23:19:27

Kailis: Beatles on ainoa bändi.

Näin on! Rolling Stones, Who, Hendrix, Pink Floyd, King Crimson ja Motörhead ovat Beatlesin osa-alueita.
A man with lots of uncorrected personality traits.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)