Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ruokangas Guitarsille Taito-Finlandia
1 2 3 4 5
MOT
16.11.2012 13:37:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä vielä linkki Ylen uutiseen: http://yle.fi/uutiset/uriah_heepin_ … antekijalle_taito-finlandia/6379493
 
Onnittelut Ruokangas Guitarsille!
 
Hanok
16.11.2012 13:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno juttu ja tuo toivottavasti omalta osaltaan pientä vetoapua muillekin alan kotimaisille yrittäjille.
 
Epi
16.11.2012 15:35:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea Juha & kumppanit!
 
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
Gabe
16.11.2012 16:35:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mennyt lainkaan väärään osoitteeseen. Onnea!
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
MoreK
16.11.2012 17:13:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea Ruokankaalle, nyt meni pysti oikeaan osoitteeseen!
 
Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
Jucciz
16.11.2012 18:16:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa mukava uutinen. Onnittelut Ruokankaalle!
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
blaekie
16.11.2012 18:28:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja oikein tuli yleisempi juttu klo 18:00 uutisissa. Myös Mad Professorin vahvistimista oli juttua sekä Kumu rummuista Suomalaisena laatutyönä.
Onneksi olkoon palkinnosta.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
loner
16.11.2012 19:59:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lopettakaa nyt perseen-nuolenta. Nykyään Ruokangas on aika kaukana köyhästä käsityöläisestä.
 
blaekie
16.11.2012 20:07:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No just. Se on hyvä että kaikki talousasiatkin tulee tässä käsiteltyä samalla ;-)
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
mattim
16.11.2012 20:11:40 (muokattu 16.11.2012 20:12:49)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

loner: Lopettakaa nyt perseen-nuolenta. Nykyään Ruokangas on aika kaukana köyhästä käsityöläisestä.
 
Mihis tää liittyy, kertooko Ruokankaasta vai jostain muusta ? Ruokangas ja hänen firmansa tekevät laatutuotteita, jos rahaa tulee se on aivan oikein niille. Onnea Ruokangas.
 
arska72
16.11.2012 20:12:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on varmaankin se kuuluisa pitkän työn tulos.Katselin juuri kotisivuja ja täytyy todeta et uniikkeja taideteoksiahan noi on.Kalliita,mutta tosiaan uniikkeja.Sitä paitsi
turha on Vehoonkaan mennä itkemään mersujen hintoja,kun ladallakin saman matkan ajaa :)
Jos mulla olis varaa,niin laittaisin tuollaisen ennemmin soittamattomana seinälle saman hintaisen maalauksen sijaan.
 
artal
16.11.2012 20:24:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno homma, ja jos rahaa tulee niin ansiosta tulee!
 
Hanok
16.11.2012 20:28:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

loner: Lopettakaa nyt perseen-nuolenta. Nykyään Ruokangas on aika kaukana köyhästä käsityöläisestä.
 
Firma kertoo valmistavansa vuodessa n. 100 kitaraa. Niistä saaduilla tuloilla maksetaan veroja, tila-, ja välinekustannuksia, materiaaleja, liksaa 5:lle ihmiselle, messumatkoja, markkinointia, webbikuluja jne jne. Jos Ruokangas pystyy tämän kaiken junailemaan niin että siitä vielä jää jotain taskun pohjallekin niin se vasta hieno suoritus onkin, ja voin sitäkin vilpittömämmin onnitella Juhaa ja kumppaneita.
 
Tuon kokoisen käsityöyrityksen pomon rinnastaminen jonkinlaiseen kapitalistiriistäjään on suorastaan absurdia.
 
Morri
16.11.2012 20:33:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanok: Firma kertoo valmistavansa vuodessa n. 100 kitaraa. Niistä saaduilla tuloilla maksetaan veroja, tila-, ja välinekustannuksia, materiaaleja, liksaa 5:lle ihmiselle, messumatkoja, markkinointia, webbikuluja jne jne. Jos Ruokangas pystyy tämän kaiken junailemaan niin että siitä vielä jää jotain taskun pohjallekin niin se vasta hieno suoritus onkin, ja voin sitäkin vilpittömämmin onnitella Juhaa ja kumppaneita.
 
Tuon kokoisen käsityöyrityksen pomon rinnastaminen jonkinlaiseen kapitalistiriistäjään on suorastaan absurdia.

 
Tästä niin samaa mieltä olen kuin olla ja voi. Onnea Juhalle ja kumppaneille!
 
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
blaekie
16.11.2012 21:04:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: No just. Se on hyvä että kaikki talousasiatkin tulee tässä käsiteltyä samalla ;-)
 
Niin ja piti mainita, että kateus on kansantauti.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Vilpur1
16.11.2012 21:11:22 (muokattu 20.11.2012 21:56:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai että voittaja sai oikein 5000€...
 
E: olin niin äimistynyt tunnustuksen maltillisuudesta että unohtui täysin onnitella, eli paljon onnea Ruokangas Guitarsin väelle!
 
"Let off some steam Bennett" -Commando
loner
16.11.2012 21:12:20 (muokattu 16.11.2012 21:14:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Mihis tää liittyy, kertooko Ruokankaasta vai jostain muusta ? Ruokangas ja hänen firmansa tekevät laatutuotteita, jos rahaa tulee se on aivan oikein niille. Onnea Ruokangas.
 
Ruokankaalle kunnia, mutta ällöttää tämä typerä perseennuoleminen ja hännystely. Missä nämä kehut oli ennen palkintoa. Suurimmalla osalla porukasta ei ole mitään kokemusta koko ukosta tai tuotteistaan, kunhan "komppaillaan" toiset kutsuu perseennuolemiseksikin.
 
Edellisen kerran ällötti yhtä paljon tuossa ketjussa minuutti sitten:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=213226
 
Lip service.
 
ballfish
16.11.2012 21:17:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

loner: Missä nämä kehut oli ennen palkintoa.
 
Joka vaiheessa kun ruokankaasta on puhe? Ainakin pelkkää kehua on mun silmiin osunut.
 
Pitäiskö perustella jokaiselle yritykselle "jee hyvin menee edelleen"-ketjuja jos ei palkintoja näy.
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
krk
16.11.2012 21:20:43 (muokattu 16.11.2012 21:21:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä Ruokangas! JA HYVÄ LOTTONEN!
 
E. ... ja Mad Proffa...
 
"This guy makes me sick. He waits until I'm 90..." - Les Paul Tommy Emmanuelista
blaekie
16.11.2012 21:23:58 (muokattu 16.11.2012 21:25:21)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

loner: Ruokankaalle kunnia, mutta ällöttää tämä typerä perseennuoleminen ja hännystely. Missä nämä kehut oli ennen palkintoa. Suurimmalla osalla porukasta ei ole mitään kokemusta koko ukosta tai tuotteistaan, kunhan "komppaillaan" toiset kutsuu perseennuolemiseksikin.
 
Mitenkään ottamatta kantaa nyt tuohon ruskeakielikysymykseen, mutta millä perusteella sä pystyt väittämään että jengillä täällä ei olisi kokemusta Ruokankaan tuotteista ? EDIT ... ylipäätään ?
 
Edellisen kerran ällötti yhtä paljon tuossa ketjussa minuutti sitten:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=213226
Lip service.

 
Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää, että joku fanittaa , hmmm jotain ?
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «