epiplt 16.11.2012 14:20:32 | |
---|
|
-HP- 16.11.2012 14:38:45 (muokattu 16.11.2012 14:42:17) | |
---|
Immature asshole |
oksatboys 16.11.2012 14:47:50 | |
---|
"Tää on nyt nykyaikaa nääs eikä näissä hommissa pärjää enää poljettavan urkuharmoonin ja itsetehdyn lipputankoon ripustetun torvikaiuttimen yhdistelmällä." -LHU |
oiva tumpeloinen 16.11.2012 14:50:42 | |
---|
|
oksatboys 16.11.2012 14:52:36 (muokattu 16.11.2012 14:53:22) | |
---|
oiva tumpeloinen: Noinkohan kannattaa ostaa vahvistinta kalliimpi phaser? Mahtaa jäädä nyanssit vähän kuulematta, jos säristimenäkin käytetään UM-purkkia. No ei kannata, mutta kun mielipidettä kysyttiin... No joo, alottajalle sanoisin et unohtaa hetkeks purkit ja nekin rahat käyttää vahvaimeen. "Tää on nyt nykyaikaa nääs eikä näissä hommissa pärjää enää poljettavan urkuharmoonin ja itsetehdyn lipputankoon ripustetun torvikaiuttimen yhdistelmällä." -LHU |
tomaattiorava 16.11.2012 14:56:11 (muokattu 16.11.2012 14:58:26) | |
---|
tolla bentonin vahvistimella ja behkun spedulla et kyllä tuu saamaan ees välttävää saundia aikaseks, imho. Mä myös sijottaisin kunnolliseen vahvistimeen ja skippaisin noi spedut. Ei todellakaan maksa nykypäivänä mahottomuuksia ihan kelpo vahvari efekteineen jolloin ei tarvita mitään speduja. Jos tykkää tiluttaa niin toi LTD saattais olla siinä mielessä hyvä vaihtoehto että siinä on 24 nauhaa ja kaulamikki, kramerissa pelkkä tallamikki ja 22 nauhaa. Mut ite ottaisin kramerin, no question. E: Ja tosiaan noi tallat, LTD:n lisenssifloikka tuottaa todennäköisesti reippaasti enemmän murheita ja päänsärkyä kuin kramerin floikkafloikka. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
epiplt 16.11.2012 15:56:25 | |
---|
Tosta säröstä toimiva tosi hyvä soundi ja tosi hyvä hintalaatusuhde, vaikka olen sellaista tyyppiä että näissä jutuissa hyvästä kannattaa maksaa ja huonosta ei kannata maksaa mitään:-D Faijalla skepa 3000e luokkaa, ja oikeen sulautuu mun kätöseen merkki gibson, ei oo ikinä tullut vastaan jotain kramer vivahteita floyd rose kampi ja saa sellaset vingutukset aikaan ettei mitää rajaa, kyllähän sellasen kiinankepinkin saa vinkumaan mutta ei lähellekkään samanlaista fiilistä:D Semmonen jos tulis vastaan niin kyllä ostaisin :) |
oiva tumpeloinen 16.11.2012 15:59:53 | |
---|
epiplt: Tosta säröstä toimiva tosi hyvä soundi ja tosi hyvä hintalaatusuhde, vaikka olen sellaista tyyppiä että näissä jutuissa hyvästä kannattaa maksaa ja huonosta ei kannata maksaa mitään:-D Faijalla skepa 3000e luokkaa, ja oikeen sulautuu mun kätöseen merkki gibson, ei oo ikinä tullut vastaan jotain kramer vivahteita floyd rose kampi ja saa sellaset vingutukset aikaan ettei mitää rajaa, kyllähän sellasen kiinankepinkin saa vinkumaan mutta ei lähellekkään samanlaista fiilistä:D Semmonen jos tulis vastaan niin kyllä ostaisin :) Mitä?   |
tomaattiorava 16.11.2012 16:12:49 | |
---|
oiva tumpeloinen: Mitä? Tulee mieleen facebook-mainokset ; Sinä osallistua voitta heti. Me odotta sinä voit pääpalkinto aina! "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
epiplt 16.11.2012 16:16:49 | |
---|
tomaattiorava: Tulee mieleen facebook-mainokset ; Sinä osallistua voitta heti. Me odotta sinä voit pääpalkinto aina! juu sori :-DD |
Arttu_Ace 16.11.2012 16:22:26 | |
---|
"Joten olin jälleen oikeassa, mikä ei nyt ole kaltaiselleni älykölle mikään yllätys."
- Valtteri 17-v |
the-Antero 16.11.2012 16:22:52 | |
---|
epiplt: Tosta säröstä toimiva tosi hyvä soundi ja tosi hyvä hintalaatusuhde, vaikka olen sellaista tyyppiä että näissä jutuissa hyvästä kannattaa maksaa ja huonosta ei kannata maksaa mitään:-D Faijalla skepa 3000e luokkaa, ja oikeen sulautuu mun kätöseen merkki gibson, ei oo ikinä tullut vastaan jotain kramer vivahteita floyd rose kampi ja saa sellaset vingutukset aikaan ettei mitää rajaa, kyllähän sellasen kiinankepinkin saa vinkumaan mutta ei lähellekkään samanlaista fiilistä:D Semmonen jos tulis vastaan niin kyllä ostaisin :) Gibson + kallis hinta = hyvät vingutukset? Kramer + halvempi hinta = huonommat vingutukset? Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
the-Antero 16.11.2012 16:22:52 (muokattu 16.11.2012 16:23:27) | |
---|
epiplt: Tosta säröstä toimiva tosi hyvä soundi ja tosi hyvä hintalaatusuhde, vaikka olen sellaista tyyppiä että näissä jutuissa hyvästä kannattaa maksaa ja huonosta ei kannata maksaa mitään:-D Faijalla skepa 3000e luokkaa, ja oikeen sulautuu mun kätöseen merkki gibson, ei oo ikinä tullut vastaan jotain kramer vivahteita floyd rose kampi ja saa sellaset vingutukset aikaan ettei mitää rajaa, kyllähän sellasen kiinankepinkin saa vinkumaan mutta ei lähellekkään samanlaista fiilistä:D Semmonen jos tulis vastaan niin kyllä ostaisin :) Tuplat Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Arttu_Ace: Hyvä phaser. Jos phaseria kaipaa niin tuolla pärjää nyt ja aina. Tuommonen Kramer löytyy torilta käytettynä, voit testata ennenkuin ostat: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=695290 Ja mitä nyt tuohon vahvistimeen ja säröön tulee niin itse en maksaisi euroakaan noista, ja jotta voitais antaa jotain "kannttaa/ei kannata" -näkemystä niin pitäis tietää vähän että minkälaista musaa ajattelit tehdä ja teetkö sitä ainoastaan kotona vai bändin kanssa. Jos oletetaan että haluat soittaa jonkinlaista heviä ja nimenomaan bändin kanssa, niin investoisin sinuna rahani tähän: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=695259 oot mahtava kun ilmotit kiitos sulle :DD toi kramer on just se mitä oon hakenu :D |
epiplt 16.11.2012 16:31:46 | |
---|
the-Antero: Gibson + kallis hinta = hyvät vingutukset? Kramer + halvempi hinta = huonommat vingutukset? en tarkottanut sitä vaan että ei kannata ostaa satasen paskaa |
Arttu_Ace 16.11.2012 16:39:14 | |
---|
epiplt: oot mahtava kun ilmotit kiitos sulle :DD toi kramer on just se mitä oon hakenu :D Ole hyvä! Onpas mukava kun kerrankin voin pahemmin vittuilematta auttaa. :D "Joten olin jälleen oikeassa, mikä ei nyt ole kaltaiselleni älykölle mikään yllätys."
- Valtteri 17-v |
Arttu_Ace 16.11.2012 16:41:12 | |
---|
"Joten olin jälleen oikeassa, mikä ei nyt ole kaltaiselleni älykölle mikään yllätys."
- Valtteri 17-v |
hallu 16.11.2012 17:06:45 | |
---|
epiplt: en tarkottanut sitä vaan että ei kannata ostaa satasen paskaa No on satasen paska kuitenkin halvempi kuin kolmen tonnin paska. Itse lähtisin siitä ettei kannata ostaa paskaa lainkaan. Tai ehkä kallis paska haisee paremmalle;-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Gabe 16.11.2012 17:11:29 (muokattu 16.11.2012 17:15:42) | |
---|
Kannattanee unohtaa efektit tässä kohtaa ja yrittää kerätä joku 400-500e kelvolliseen vahvistimeen. Millaista musiikkia soitat? Vai aloitatko vasta? Paljonko rahaa sinulla nyt on upottaa tähän? Mitä tämä muuten tarkoittaa suomeksi? : epiplt: Tosta säröstä toimiva tosi hyvä soundi ja tosi hyvä hintalaatusuhde, vaikka olen sellaista tyyppiä että näissä jutuissa hyvästä kannattaa maksaa ja huonosta ei kannata maksaa mitään:-D Faijalla skepa 3000e luokkaa, ja oikeen sulautuu mun kätöseen merkki gibson, ei oo ikinä tullut vastaan jotain kramer vivahteita floyd rose kampi ja saa sellaset vingutukset aikaan ettei mitää rajaa, kyllähän sellasen kiinankepinkin saa vinkumaan mutta ei lähellekkään samanlaista fiilistä:D Semmonen jos tulis vastaan niin kyllä ostaisin :) " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
Jeszse 16.11.2012 19:07:21 | |
---|
tomaattiorava: E: Ja tosiaan noi tallat, LTD:n lisenssifloikka tuottaa todennäköisesti reippaasti enemmän murheita ja päänsärkyä kuin kramerin floikkafloikka. Pakko vetää tässä kohin ESP-floikan puolustuskortti taskusta. Itelläni on toi LTD MH-250, jonka floikka on ESP:n leimalla. Ostin uutena vuonna 2008 ja oon suhteellisen ankarasti rankassu tota tallaa, ja edelleen pitää vireen melkeinpä paremmin ku Jacksonin OFR... |