jniska 12.11.2012 08:07:49 | |
---|
Bluetone on takuuvarma merkki, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Itse tilasin Ceriatonen tekemän chassiksen, jonka laitoin Marshall Vintage Modern komboon. Tällaista JMP komboa ei juuri löydy markkinoilta '72 spekseillä. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Karhukoira74 15.11.2012 13:32:10 | |
---|
Taittuskohan noilta Bluetonen kavereilta semmonen Mesan Dual-henkinen laite..? Ite tykkään Dualin soundista, siinä on se mun juttu, mutta suosisin mielelläni suomalaista valmistajaa. -So many assholes, so few bullets- |
7atu 15.11.2012 17:21:36 | |
---|
Karhukoira74: Taittuskohan noilta Bluetonen kavereilta semmonen Mesan Dual-henkinen laite..? Ite tykkään Dualin soundista, siinä on se mun juttu, mutta suosisin mielelläni suomalaista valmistajaa. Kannattaa ottaa yhteyttä Harryyn ja kysyä, uskoisin että Harryltä onnistuu kaikenlaiset custom vahvistimet... :) "We're gonna rock this town, rock it inside out..." |
Karhukoira74: Taittuskohan noilta Bluetonen kavereilta semmonen Mesan Dual-henkinen laite..? Ite tykkään Dualin soundista, siinä on se mun juttu, mutta suosisin mielelläni suomalaista valmistajaa. Olen Harryn kanssa jutellut hieman tulevaan vahvistimeeni liittyen ja asiakaskohtaiset mallit onnistuu, kysy ihmeessä tarjous :) Suomalaista käsityötä kannattaa aina suosia. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
Karhukoira74 15.11.2012 21:31:05 | |
---|
Gabe: Olen Harryn kanssa jutellut hieman tulevaan vahvistimeeni liittyen ja asiakaskohtaiset mallit onnistuu, kysy ihmeessä tarjous :) Suomalaista käsityötä kannattaa aina suosia. Jep. Laitoinkin Harrylle pikaviestiä, ja hän soitteli kun ajelin reeneihin....täytyy tässä varmaan jollain aikataululla ruveta jotain kehittelemään =) -So many assholes, so few bullets- |
Karhukoira74 22.11.2012 22:22:11 | |
---|
Nonii...nyt tässä itsensä kanssa sitten painitaan sanoako tahdon n. 100W Bluetone Ironmanille...bye bye pari tonnia....entahoentarviiHALUUN! -So many assholes, so few bullets- |
AngieRainbow 22.11.2012 23:43:23 (muokattu 22.11.2012 23:44:09) | |
---|
Karhukoira74: Nonii...nyt tässä itsensä kanssa sitten painitaan sanoako tahdon n. 100W Bluetone Ironmanille...bye bye pari tonnia....entahoentarviiHALUUN! Oletko siis tilaamassa combona? Kaverin nuppiversiota olen kokeillut. Mikäpä siinä soitellessa :) Kyseessä siis Vladin nuppi http://muusikoiden.net/dyn/users/96664.jpg Häneltä voi varmaan kysellä kokemuksia Ironman:sta tarkemmin. Taitaa mies olla tyytyväinen nuppiinsa. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Karhukoira74 23.11.2012 11:07:04 | |
---|
AngieRainbow: Oletko siis tilaamassa combona? Kaverin nuppiversiota olen kokeillut. Mikäpä siinä soitellessa :) Kyseessä siis Vladin nuppi http://muusikoiden.net/dyn/users/96664.jpg Häneltä voi varmaan kysellä kokemuksia Ironman:sta tarkemmin. Taitaa mies olla tyytyväinen nuppiinsa. Nuppina olen ottamassa itekin...ja Vladilta sain hyviä clippejä, jotka kyllä ihan vakuutti. Kuumemmalla mikillä lähtee varmasti vaikka mitkä minnit tuosta vahvarista =) Täytysköhän laittaa ensi töikseen Dual torille ;) Ei hitto. SE jonka ei koskaan pitänyt lähteä enää luotani. -So many assholes, so few bullets- |
AngieRainbow 23.11.2012 13:43:53 (muokattu 23.11.2012 13:45:47) | |
---|
Karhukoira74: Nuppina olen ottamassa itekin...ja Vladilta sain hyviä clippejä, jotka kyllä ihan vakuutti. Kuumemmalla mikillä lähtee varmasti vaikka mitkä minnit tuosta vahvarista =) Täytysköhän laittaa ensi töikseen Dual torille ;) Ei hitto. SE jonka ei koskaan pitänyt lähteä enää luotani. Kuuluisia viimeisiä sanoja. Hitto mitäköhän kaikkea munkin on pitänyt olla koskaan myymättä... Se on tää GAS kun täytyy saada jotain, niin pakko on jotain myydä (ja tappiolla totta kai). Sitä myis varmaan vaikka itseään, jos siitä joku jotain maksais. Mulla oli aikoinaan Marshall AFD100 se unelmavahvistin, josta ei koskaan luovuta, mutta niinpä sekin vaihtui Bluetone JMP50-nuppiin. Mutta olen kyllä tyytyväinen. Bluetone on huomattavasti dynaamisempi ja muutenkin kaikin puolin mieluinen. Bluetonen sivuilla on kuvattuna juurikin tuo minulle tehty yksilö, kun halusin tuon värisen. http://www.bluetone.fi/fi/bluetone-plexi-lead-head/ Jos tuolla ei rokki lähde, niin on miehessä vika. Ei ollut ihan ilmainen, mutta joka euron arvoinen. Jos joskus tulet katumapäälle, niin kyllähän tollasen Dualin saa aina hommattua. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |