Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bare Knukcles Black Hawk
1
PurpleCandle
14.11.2012 17:46:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei
Onko kellään kokemuksia Bare Knucklesin Black Hawkeista. Se on kai erotteleva, tehokas ja kirkas mikki mitä googlen ja youtuben avulla yritin perehtyä. Alkanut tympimään Duncanin invaderin tunkkainen soundi BC Rich Daggerissa ja pitäisi löytää kirkkaampi mikki. Daggerin runko ja kaula kai vaahteraa ja kaula eebeniä. Hoovire.
Mietinnässä on myös:
-Nailbomb (keraaminen) -Epäilyttää middlen puute että tekeekö matalista taajuuksista mutaisia.
-DiMarzio D Sonic -Epäilyttää treblen puute kun haluan kirkasta sirkkelikitaraa.
-X2N oli myös mietinnässä mutta taitaa olla liian suttuinen.
 
For what it freedom?
Shredator
14.11.2012 18:01:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PurpleCandle: Hei
Onko kellään kokemuksia Bare Knucklesin Black Hawkeista. Se on kai erotteleva, tehokas ja kirkas mikki mitä googlen ja youtuben avulla yritin perehtyä. Alkanut tympimään Duncanin invaderin tunkkainen soundi BC Rich Daggerissa ja pitäisi löytää kirkkaampi mikki. Daggerin runko ja kaula kai vaahteraa ja kaula eebeniä. Hoovire.
Mietinnässä on myös:
-Nailbomb (keraaminen) -Epäilyttää middlen puute että tekeekö matalista taajuuksista mutaisia.
-DiMarzio D Sonic -Epäilyttää treblen puute kun haluan kirkasta sirkkelikitaraa.
-X2N oli myös mietinnässä mutta taitaa olla liian suttuinen.

 
Keraaminen Nailbomb on ehkäpä paras metallimikki ikinä. Aikalailla täydellinen soundi kunnon runttaukseen.
 
D-Sonic ei todellakaan ole treblenpuutostautinen. Spekseistään huolimatta se on ollut varsin tasapainoinen mikki, ainakin mahonki- ja leppärungoissa joissa olen sitä pitänyt. X2N on kyllä vähän suttuinen ainakin omien kokemusten perusteella.
 
Mikrofonien suhteen liika output ei ole hyväksi.
 
Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti?
PurpleCandle
14.11.2012 18:11:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikrofonien suhteen liika output ei ole hyväksi.
 
Siksipä Black Hawk kiinnostaakin :)
 
For what it freedom?
Wallied
14.11.2012 19:53:20 (muokattu 14.11.2012 19:54:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa käydä lähimmässä vähän isommassa kaupassa vilkaisemassa tämän kuun Total Guitar; Siinä oli nimittäin Black Hawkien arvostelu. Itse en kovin tarkkaan lukaissut, mutta pääpointteja taisi olla juurikin tuo erottelevuus, joka ei pahemmin kärsi gainin lisäämisestä, ja taidettiinpa siinä kehua puolitettunakin hyvin toimivaa soundia. Kuulostaa tosin ilmoitettua outputtiaan tehokkaammalta.
 
Henkilökohtaista kokemusta tosin ei löydy.
 
KUNU
14.11.2012 21:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=2qacdnnbe2k
 
Omaa kokemusta ei ole mutta tuossa video mikä kannattaa tsekata
 
The Ultimate HorseFace
sickboy
14.11.2012 21:32:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KUNU: http://www.youtube.com/watch?v=2qacdnnbe2k
 
Omaa kokemusta ei ole mutta tuossa video mikä kannattaa tsekata

 
Mun täytyy nyt tunnustaa, että mä en kuule noissa mitään eroa :) Vertasin hyppäämällä cleanista samplesta toiseen jne... Mulla on Audio Technican suljetut studioluurit päässä....en huomaa mitään eroa noissa.
 
PurpleCandle
14.11.2012 22:08:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sickboy: Mun täytyy nyt tunnustaa, että mä en kuule noissa mitään eroa :) Vertasin hyppäämällä cleanista samplesta toiseen jne... Mulla on Audio Technican suljetut studioluurit päässä....en huomaa mitään eroa noissa.
Kyllä mun parin kympin tietokonepurkeilla kuulee eroa. Alnicoissa on enemmän keskiäänimuhjua. Tuolla on selkeämpi ero: https://bareknucklepickups.co.uk/ma … &sub=contemporary&pickup=black_hawk
 
For what it freedom?
delarco
14.11.2012 22:41:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen jälkeen kun ensimmäinen BKP:n mikki tuli kitaraan, niin muihin päin ei oo ollu tarvetta katsella.
 
Spike
14.11.2012 23:53:45 (muokattu 14.11.2012 23:57:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PurpleCandle: Hei
-Epäilyttää middlen puute että tekeekö matalista taajuuksista mutaisia.
-Epäilyttää treblen puute kun haluan kirkasta sirkkelikitaraa.

 
Duncan Distortion? On ainaki raakaa crunchia, eikä mutainen.
 
e: http://www.seymourduncan.com/forum/showthread.php?t=249024
 
Tuo vertailu saattaa kiinnostaa, löytyy esim Dimarzio Dominion, Breed ja magneettivaihdoksia.
 
Ardez
15.11.2012 10:50:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos haluaa todella raakaa grindiä soundiin niin Duncan Distortion on siihen kyllä ihan omiaan.
 
Black Hawkit kiinnostaa kyllä kovasti, kun Mayonesiin tulossa mikkiremppaa kunhan köyhä opiskelija saa fyrkkaa jostain. JB ei oikein itellä toimi... Keraaminen Naulapommi ollu kans harkinnassa, ehkä Kylmä Hiki -kaulamikin kanssa.
 
James Hetfieldin musiikki on tunnetusti sellasta, joka pistää peban pyörimään ja bailufiiliksen maxitäbölle. - Linnunlaulupuu
PurpleCandle
15.11.2012 11:20:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spike: Duncan Distortion? On ainaki raakaa crunchia, eikä mutainen.
 
Unorientedin kanssa kuulosti parhaalta tuolla. Selvästi rouheampi verrattuna Nailbombiinkin. Toisaalta Duncanin omalla sivulla verratessa JB SH-4 kuulostaa paremmalta kuin Distortion peruskeraamisella.
http://www.seymourduncan.com/comparetones/pickups/?remove=3
 
For what it freedom?
Spike
15.11.2012 16:38:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JB voi toimia yhdessä kitarassa, eikä ollenkaan toisessa. Ihan jeba mikkihän se on, riippuu kitarasta wörkkiikö. Liidisaundi on yleensä pirun hyvä. Distortion on repivämpi.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ryzie8mham8
Tossa pätkässä on Invaderki messissä, ni saa vähän vertailukohtaa.
 
Black hawkista ei kokemusta... C-warpig oli jees, vois olla hyvä jos haluaa selkeemmän ja paremmin reagoivan invaderin.
 
N33m0
15.11.2012 17:10:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei henk.koht kokemusta black hawkista mutta c-warpig ja nailbomb löytyy kahesta eri kepistä niin enpä ole noiden jälkeen jaksanut paljoa duncania tai dimarziota vilkuilla, joiden mikkejä oon myöskin testannut aikoinaan. BKP:ssa maksat laadusta.
 
"Distortion always starts with the amp. Pedals just sit on top of the sound. They don't feel like a full part of it, just some fuzz on top."
- James Hetfield
PurpleCandle
22.12.2012 19:33:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on Black Hawk kitarassa ja on hemmetti paras ostos aikoihin :) Invader kuulostaa kymmenen vuotta vanhoilta kieliltä vaihdon jälkeen. Vähän on samaa soundia kuin EMG 81:ssä mutta ihan erilainen ja eloisampi mikki. Toimii täydellisesti Black Metalliin ja kaikkeen muuhunkin. Yeah Baby Yeah :D
 
For what it freedom?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «