Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tone Hammer 500, Bass Terror 500 vai Rocker 500?
1
past0r1
13.11.2012 09:28:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko näkemyksiä/kokemuksia kolmen voimanpesän väliltä? Kaapiksi tulossa Ampegin 410HLF. Musatyylinä lähinnä pop/rock.
 
sumusade.com
Santukka
13.11.2012 13:29:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollu tuo Bass Terror ja tällä hetkellä on Tone Hammer.
 
BT:ssä ei oikeastaan ollu kuin yks saundi, säröyty omaa makuun liian herkästi originaalin mallisilla etuasteputkilla, EQ oli aika tehoton ja DI-ulostulosta tuleva signaali oli liian kova.
 
Suosittelen kyllä Aguilaria lämpimästi; hyvä saundi, hyvä EQ, hyvä DI jne.. Rockerista ei kokemuksia.
 
pkuukas
13.11.2012 14:24:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terror on kyllä vähän yhden tempun kone, mutta se on hyvä temppu. Mä vaihdoin etuseen Tung-Solin putket ykkösasemaan AT7:n, kakkoseen AX7:n. Soundi parani mun makuun olennaisesti, ja nyt saa särötöntäkin ääntä, jos on sitä mielipuolta.
 
http://soundcloud.com/the-empire-strikes
CheRoberto
13.11.2012 14:27:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tone Hammer 350:stä saatujen kokemusten perusteella sanoisin että TH500 - ehdottomasti.
 
past0r1
13.11.2012 14:31:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vinkeistä. Joo mä taidan olla vähän tuon yhden tempun ystävä, mutta täytyy noita jossain koittaa vähän testailla, kun saan kaapin käsiini.
 
Nyt kyllä pakkaa sekottamaan tuli vielä mahdollinen Ampegin vintage V4BH, tuo vasta yhden tempun vehje taitaa ollakin. :)
 
sumusade.com
Santukka
13.11.2012 14:48:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pkuukas: Terror on kyllä vähän yhden tempun kone, mutta se on hyvä temppu. Mä vaihdoin etuseen Tung-Solin putket ykkösasemaan AT7:n, kakkoseen AX7:n. Soundi parani mun makuun olennaisesti, ja nyt saa särötöntäkin ääntä, jos on sitä mielipuolta.
 
Samat "modaukset" oli mullakin käytössä. Kyllähän sillä rokkia päästeli hymyssä suin, ei siinä.
 
Santukka
13.11.2012 14:55:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

past0r1:
Nyt kyllä pakkaa sekottamaan tuli vielä mahdollinen Ampegin vintage V4BH, tuo vasta yhden tempun vehje taitaa ollakin. :)

 
Ja painoluokka vähä kans toisenlainen =)
 
Antti K.
13.11.2012 15:42:26 (muokattu 13.11.2012 15:43:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

past0r1: Kiitoksia vinkeistä. Joo mä taidan olla vähän tuon yhden tempun ystävä, mutta täytyy noita jossain koittaa vähän testailla, kun saan kaapin käsiini.
 
Nyt kyllä pakkaa sekottamaan tuli vielä mahdollinen Ampegin vintage V4BH, tuo vasta yhden tempun vehje taitaa ollakin. :)

 
Vähän off-topic, mutta en malta:
 
Ei sellasta ookaan. Meinaan vintage V4BH:ta. Vintage olis V4B. V4BH (vaikka ihan hyvä vahvistin onkin; tehoton tosin), on haikea esitys tuon 70-luvun V4B:n rinnalla.
 
Itsellä kevytlevitteenä piipahti Ashdownin LittleGiant 1000, mutta en pärjännä sen kanssa. Nyt löytyy TC RH450, ja sillä pärjää.
 
past0r1
13.11.2012 16:16:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti K.: Vähän off-topic, mutta en malta:
 
Ei sellasta ookaan. Meinaan vintage V4BH:ta. Vintage olis V4B. V4BH (vaikka ihan hyvä vahvistin onkin; tehoton tosin), on haikea esitys tuon 70-luvun V4B:n rinnalla.

 
Joo siis vintage lähinnä näihin muihin vaihtoehtoihin verrattuna. :)
 
sumusade.com
J.Nikkanen
13.11.2012 16:44:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on TC classic. Ihan kivaa pöhinää siitäkin lähtee ja TCn DI lähtöä muutama tuttu äänimies jopa kehunut.
 
kojones
14.11.2012 15:44:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut omistuksessa Bass Terror ja Little Mark Rocker, jälkimmäinen on luonteeltaan huomattavasti sivistyneempi. Hyviä kumpainenkin, mutta aika eri luonteisia vehkeitä.
 
PnukBassist
23.11.2012 15:45:11 (muokattu 23.11.2012 15:45:35)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä Rocker palvellut hyvin nyt kaksi ja puoli vuotta. Tykkään myös Terrorin pörinästä, mutta mun makuun tästä Rockerista lähtee vielä paremmat pöhinät + pystyy fiilaamaan ja höyläämään soundeja paremmin. Mulla oli tommonen V4Bh ja vaihdoin sen tähän rokkeriin, helvetin paljon helpompi roudata ja kuulostaa aivan yhtä hyvältä kuin täysputkivehjeskin. Soittelen viiskielisellä stouneria ja nelikielisellä punkkia, ja Rockerilla on saanu hyvin värkättyä matalampaa pörinää stoneriin ja ätäkimpää ääntä punkkiin. Suosittelen ainakin kokeilemaan ennen muiden vehkeiden ostopäätöstä.
 
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
pekezu
23.11.2012 15:57:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tone Hammeria olen pikaisesti testannut ja se on mahtava peli sillä kokemuksella.
 
Markbassit on olleet mulle liian tuhnuja, orangesta ei kokemusta.
 
Lonkalta herjaisin tonehammerin puolesta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «