Aihe: Angry Videogame Nerd!
1 2 3 4 547 48 49 50 5165 66 67 68 69
itsy
11.11.2012 23:45:46
Jamesin vanhoja lyhytelokuvia jonkin verran (ja tuon trailerin) katsoneena luulisin, että elokuvasta tulee ihan mielenkiintoinen ja katsottava teos. Rolfella on kuitenkin elokuvan muotokieli hallussa sekä kokemusta ja ymmärrystä siitä sen verran, ettei varmasti päästäisi täysin puolivillaista väkerrystä käsistään, kun on kerrankin päässyt täyspitkää elokuvaa tekemään. Toivottavasti.
Wolfgang
11.11.2012 23:49:30
Mie odotan tältä sellasta sympaattisen kömpelöä tekemisen meininkiä. Varmaan ihan kiva.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Rattata
12.11.2012 10:24:17
Eniten mietityttää AVGN-hahmo. Vaikea uskoa että toimisi kovin hyvin pitkässä elokuvassa. James olis saanut väsätä vaikka kokopitkän kauhupläjäyksen, noi sen halpis tee-se-itse kauhukuvatkin on ihan hyvin näköisiä niin näkisin mielelläni kunnon kalustolla ja isommalla budjetilla tehdyn.
zodoff
12.11.2012 10:49:51
Mielenkiinnolla odotan. Trailerin perusteella vaikutti toki kökkömäiseltä, mutta niin vaikutti Neverlandkin trailerinsa perusteella suht hauskalta shaibalta, kun itse totuus oli jotain aivan muuta. Ylistän tai inisen vasta kun olen leffan kokonaisuudessaan nähnyt. Ainakaan se ei ole TGWTG:tä.

tukse: Tuleeko tuo elokuva ilmaiseen jakoon?

Eiköhän sen aina jostain ilmaiseksi löydä... Fyysiseen ja digitaaliseen jakeluun se joka tapauksessa pistetään ajan kuluessa.
Shit happens, sanoi koprofiili.
jarkkkk
17.11.2012 15:09:26
Ei kait tuo nyt oikeasti tule olemaan mitenkään mieletön pätkä. Enemmänkin faneille suunattua settiä. Vertaa vaikkapa Nostalgia criticin pätkät. Nekin on aika paskoja, mut symppistä katottavaa.
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
zodoff
19.11.2012 10:22:58 (muokattu 19.11.2012 10:25:09)
Loco happy: Ei kait tuo nyt oikeasti tule olemaan mitenkään mieletön pätkä. Enemmänkin faneille suunattua settiä. Vertaa vaikkapa Nostalgia criticin pätkät. Nekin on aika paskoja, mut symppistä katottavaa.

Näin. Tuohon hypetykseen, jota Rolfe kumppaneineen rakentaa elokuvan ympärille, on tietenkin varsin helppo imeytyä niin hyvässä kuin pahassa. Voisi melkein luulla, että tiimi yrittää tosissaan tehdä elokuvahistoriaa (hoho) ja muokata Nerdistä ikonisen hahmo Charles Foster Kanen, Arabian Lawrencen ja Hannibal Lecterin rinnalle (no, fanbasen mielestä se on sitä jo nyt). Monet ovat varmoja, että leffa on ihan täysi floppivitsi, ja yhtä monet tulevat varmasti pettymään, kun leffa on juuri tuollaista amatöörimäisempää heilumista eikä yllä Ridley Scottin tuotantoarvoihin.

En koskaan jaksanut katsoa loppuun asti Criticin sähellyksiä kokopitkinä elämyksinä, mutta Rolfen yrityksen varmaan katson, ihan vaan pienimuotoisesta ihailusta miestä ja hänen monipuolista työtänsä kohtaan. Rolfe ja Walker eivät kumpikaan ole hyviä näyttelijöitä, mutta kolmekymppistä vihaista nörttiä on meikän henkilökohtaisesti paljon helpompi sympatiseerata kuin kolmekymppistä piirretyistä itkupotkuraivareita saavaa falsettikirkujaa.

edit: tuore isäkin vielä. Hienovarainen vinkkaisu, ettei työtahti elokuvan jälkeen ainakaan kiihdy.
jarkkkk
19.11.2012 16:58:12
Rolfen kannattas tehdä leffallaan sama kuin Walker teki viimisella Critic -pätkällään. Hahmon lopetus ennenkuin sen hohto häviää on varmasti fiksuinta mitä kannattaa tehdä kultin ylläpitämiseksi. Molempia oon diggaillu aikalailla alusta saakka enkä ainakaan minä haluis nähä sitä väljähtämistä.
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
Wolfgang
19.11.2012 20:30:04
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Luthanasia
20.11.2012 12:02:43

Nostalgia Criticin lopettaminen oli kyllä fiksu päätös Walkerilta. Todella laihaa settiä lähti viimeisen vuoden aikana. Uusi Demo Reel-sarja vaikuttaa kohtalaisen lupaavalta, vaikken miehen pitkistä "leffoista" olekaan hirveästi pitänyt.

Sori offtopic.
"Pessimist won't never be disapointed"
Meadow
20.11.2012 12:11:52
Luthanasia: Nostalgia Criticin lopettaminen oli kyllä fiksu päätös Walkerilta. Todella laihaa settiä lähti viimeisen vuoden aikana. Uusi Demo Reel-sarja vaikuttaa kohtalaisen lupaavalta, vaikken miehen pitkistä "leffoista" olekaan hirveästi pitänyt.

Sori offtopic.

Yritin katsoa Demo Reelin ensimmäistä jaksoa. Kestin puolitoista minuuttia.
zodoff
20.11.2012 14:17:56
Demo Reelin pilotti oli kyllä hävettävän huonotasoinen. Idea on toki ihan toteutuskelpoinen (vaikka jotkut marmattivat senkin olleen wanha jo syntyessään), mutta muuten kaikki oli aivan juosten kustu. Foorumikeskustelujen väittämien mukaan yksi syy olisi siinä, ettei kukaan estänyt nuorempaa Walkeria ymppäämästä puolivillaisimpia vitsejä ja ideoitaan tekeleeseen. Kumma kyllä, tämä on kovin helppo uskoa, sen verran typerää meininkiä oli välillä.

Ai niin, itse otsikkon herraan enemmän liittyen, uusin Board James http://cinemassacre.com/2012/11/19/board-james-shark-attack/
Luthanasia
20.11.2012 21:29:18 (muokattu 21.11.2012 09:49:54)

Eipä juuri kukaan tuosta Demo Reelistä ole tuntunut oikein pitävän, mielestäni kuitenkin huomattavasti parempaa settiä kuin viimeisimmät NC:t, vaikkei toki "kulta-aikojen" Nostalgia Criticeille pärjääkään. Uusi jakso näköjään tullut, muttei viitsi katsoa spoilereiden pelossa.
zodoff
21.11.2012 08:29:58 (muokattu 21.11.2012 09:14:48)
Mihin muuten loppuu NC:n niin sanottu kulta-aika? Kaavahan on koko ajan pysynyt samana ja taso on mun mielestä vaihdellut lähinnä sen mukaan, miten hyvin Walkerit ovat keksineet revittelymateriaalia katsomistaan elokuvista. Viimeisillä höyryillä vedetyt cross-overit ovat luku sinänsä, eikä niitä meinannut millään jaksaa, mutta muuten laatu on ollut videokohtaista, mun mielestä siis. En oikein osaa löytää mitään aikakautta, jolloin NC olisi ollut huipussaan, paitsi ehkä 2009, josta löytyy melko paljon henkilökohtaisia suosikkejani (niin elokuvien kuin arvostelujenkin osalta).

Mutta juu, ei muuta kuin kahvia alle ja katselemaan uusinta Demo Reeliä. On mukavaa olla työtön. Ehkä mun pitäisi alkaa laittaa nettiin arvosteluvideoita Demo Reelistä, kun tunnun aina tietävän niin hyvin mikä Walkereiden töissä on pielessä...

edit:

No niin. Demo Reel alkaa hiljalleen toimia, vaikka todellinen ja lopullinen suunta taitaa olla yhä hakusessa.

Hyvää: Henkilöhahmot muotoutuvat. Vähemmän Dougia. Teemamusa vaihtui.
Huonoa: Suurin osa vitseistä. Elokuvien parodiointi.
Luthanasia
21.11.2012 10:56:15

Mielestäni jossain siinä Suburban Knightsin jälkeen lähti NC-arvostelujen keskimääräinen taso laskemaan. Toki vielä tämän vuoden puolellakin oli muutamia helmiä, mutta myös huteja rupesi tulemaan aiempaa enemmän. Ja nuo viime aikojen crossoverit olivat tosiaan paikoin todella tuskaista katsottavaa, varsinkin kun niitä tuli joka toinen viikko.
zodoff
21.11.2012 12:28:15
No juu, kävin katselemassa mitä listalla olikaan Suburpojen jälkeen, ja sieltähän löytyy klassisen Let's Play Bart's Nightmaren ohella oikeastaan kaikki ne arvostelut, mitkä sisälsivät lähinnä "hyväksi havaittuja" toistomateriaaleja. Uutuuden uutukaisena saatiin toki Randy Newman -imitaatio. Öyh. Voinen siis yhtyä tuohon väittämääsi NC:n kultakauden päätöskohdasta. Ja herralle kiitos se tulikin tiehensä päähän lopulta. Kumma miten niin monella fanilla onkin niin ikävä tuon tasoista materiaalia tätä nykyä...
Wolfgang
21.11.2012 13:06:48
Luthanasia: Mielestäni jossain siinä Suburban Knightsin jälkeen lähti NC-arvostelujen keskimääräinen taso laskemaan. Toki vielä tämän vuoden puolellakin oli muutamia helmiä, mutta myös huteja rupesi tulemaan aiempaa enemmän. Ja nuo viime aikojen crossoverit olivat tosiaan paikoin todella tuskaista katsottavaa, varsinkin kun niitä tuli joka toinen viikko.

NC:ssä alkoi ärsyttää loppupään videoissa se miten tietoisia itsestään ne olivat. Siis että yleisö osasi odottaa jo tiettyä vitsiä ja Doug yritti parhaansa mukaan tehdä vitsiä yleisön odotuksista... Ymmärtäähän se ettei tuota voi loputtomiin tuoreena pitää ja ihan hyvissä ajoin lopetti.
Milkop
21.11.2012 13:08:59

Luulin että tämä oli AVGN -ketju. Näköjään olin väärässä.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
ruusteri
21.11.2012 13:15:01
2008-2010 väliset jaksot olivat parhautta. Arska-spesiaalit ja The Room mainittakoon ainakin lemppareista.
"Damn good coffee, and hot!"
zodoff
21.11.2012 13:26:53
Milkop: Luulin että tämä oli AVGN -ketju. Näköjään olin väärässä.

Nusunnusun ja papukaijamerkki sulle. Sun pitää odottaa elokuvan ilmestymiseen tai seuraavaan AVGN-episodiin, jos haluat lukea meidän mielipiteitä niistä. Nyt on polttavana aiheena etäisesti otsikkoon liittyvä aihe, nimittäin TGWTG:n viihdepolitiikan alkava rappeutuminen. Se saattaa vaikuttaa myös Jamesin elämään, kun liekehtivän zeppeliinin lailla syöksyvän yhteistyökumppanin linkki pitää poistaa sivulta.

Ylipäätään huvittava ilmiö: oli kyseessä mikä tahansa keskustelu ja sen yhdellä sivulla mennään hieman otsikkoaiheesta sivuun, jonkun pitää siitä erikseen mainita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)