dipshit 11.11.2012 01:26:13 | |
---|
Helenius tyrmää 5. erässä. Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz |
jami87 11.11.2012 01:41:09 | |
---|
Rasittavia noi känniset urpot tuolla yleisössä. |
jra 11.11.2012 01:45:45 (muokattu 11.11.2012 01:46:11) | |
---|
Ammattinyrkkeilyilta Helsingissä: "Työtön trukkikuski Katajisto hoiti homman" "Malli-Laine koki verisen tappion" "Nykkeilijä-Helenius pätkätöissä" Mikä ei ole oikea otsikko Amppareista? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
dipshit 11.11.2012 01:46:35 | |
---|
Hui saatana. Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz |
dipshit 11.11.2012 02:03:01 | |
---|
Olipas väsynyt matsi. Ei ole Heleniuksesta kyllä Klitshkon haastajaksi tällä kunnolla, ei sitten niin millään. Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz |
doom crew 11.11.2012 02:08:37 | |
---|
Dipsetcityboy: Olipas väsynyt matsi. Ei ole Heleniuksesta kyllä Klitshkon haastajaksi tällä kunnolla, ei sitten niin millään. Totta turiset. Odotin tota matsia koko päivän ja sit saikin kattoa väsynnyttä heiluntaa. Mut joo, jos tolla meiningillä Helenius Klitschkon meinaa voittaa niin ei hyvin käy. Toivottavasti toi johtu vaan pitkästä ottelu tauosta. Last night I went to bed with a buzz,
I dreamed I was drinking I woke up and I was,
I'll be a drunk redneck until the day I'm dead,
I drink beer with my breakfast and before I go to bed |
Lennu 11.11.2012 02:13:23 | |
---|
Oli kyllä löysää. Voiton olis voinu tsekkaa aamulla amppareista. no is any good musics maked anymore... |
JCM 11.11.2012 02:13:46 | |
---|
Juu ei ollu kovin viihdyttävä matsi. Suomalaiset ennen matsin alkua taas väläytti - "lyö sitä neekeriä". Ou jeah. |
jra 11.11.2012 02:15:32 | |
---|
Mitään en nyrkkeilystä ymmärrä, mutta kyllähän tämä oli ensimmäinen Heleniuksen matseista josta ei saanut kotisohvalla missään vaiheessa minkäänlaista fiilistä aikaiseksi. Tuskin oli edes vastustajan vika, vaikka tuo pituusero oli kuvakulmasta riippuen joko koominen tai huvittava. Toivottavasti tosiaan oli vain verryttelymatsi pitkän tauon jälkeen, ja olis vielä parempaa tulossa, vaikka ei sitten MM-ottelua. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Mun mielestä ottelu oli tosi mielenkiintoinen, ja ihan viihdyttävä. Robbe nyrkkeili hyvin, ei likikään niin hyvin kuin on parhaimmillaan. Oikeastaan hyökkäämisessä ei ollut paljookaan eroa 11kk taakse, mutta puolustaminen tosiaan unohtui paikoitellen. Ei helenius olisi ottanut tota kotilolyöntiä vastaan vuosi sitten. Ihan hyvä muistutus. Ihan hyvä indikaattori siitäkin, että mikään lasileuka hän ei ole. Sitä on ainakin turha spekuloida tuon pommin jälkeen. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
riimu 12.11.2012 09:18:07 | |
---|
haunted: Mun mielestä ottelu oli tosi mielenkiintoinen, ja ihan viihdyttävä. Robbe nyrkkeili hyvin, ei likikään niin hyvin kuin on parhaimmillaan. Oikeastaan hyökkäämisessä ei ollut paljookaan eroa 11kk taakse, mutta puolustaminen tosiaan unohtui paikoitellen. Ei helenius olisi ottanut tota kotilolyöntiä vastaan vuosi sitten. Ihan hyvä muistutus. Ihan hyvä indikaattori siitäkin, että mikään lasileuka hän ei ole. Sitä on ainakin turha spekuloida tuon pommin jälkeen. Aika harvalta urheilijalta muutenkaan noin pitkän tauon jälkeen voi odottaa aivan nappisuoritusta. Don't ask me about Grim Fandango. |
haunted 12.11.2012 10:02:24 | |
---|
riimu: Aika harvalta urheilijalta muutenkaan noin pitkän tauon jälkeen voi odottaa aivan nappisuoritusta. Ihan juurikin näin. Olin tyytyväinen näkemääni :) "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
haunted 16.11.2012 10:18:56 | |
---|
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Emplate 16.11.2012 18:03:44 | |
---|
|
jra 16.11.2012 18:17:01 | |
---|
Emplate: Ei ole todellista... Tällaiselle sirkukselle ei kyllä ole mitään tarvetta! Hoitaisivat nyt ensin se neljännesvuosisata odotetun Vince Neil vs. Axl Rose -matsin alta pois. Painoluokka on varmaan muuttunut siitä alkuperäisestä? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Prophet 16.11.2012 18:30:42 | |
---|
jra: Hoitaisivat nyt ensin se neljännesvuosisata odotetun Vince Neil vs. Axl Rose -matsin alta pois. Painoluokka on varmaan muuttunut siitä alkuperäisestä? Yleissivistä mua ja kerro, mistä tuo juontaa juurensa? |
jra 16.11.2012 19:39:15 (muokattu 16.11.2012 19:43:29) | |
---|
Prophet: Yleissivistä mua ja kerro, mistä tuo juontaa juurensa? https://www.youtube.com/watch?v=IQ_yJnvFGZ0 Aikoinaan jos olisi Jyrki Jyräyksen seurantaan luottanut niin olisi ollut siinä uskossa että Las Vegasista on kehä varattuna ja kaapelikanavien kanssa sopimukset tehtynä. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Bluesmies 16.11.2012 22:57:46 | |
---|
|
Jormaz 17.11.2012 09:30:52 | |
---|
jra: Hoitaisivat nyt ensin se neljännesvuosisata odotetun Vince Neil vs. Axl Rose -matsin alta pois. Painoluokka on varmaan muuttunut siitä alkuperäisestä? Taitais tulla tällaista jälkeä: https://www.youtube.com/watch?v=jeqPuTp20w0 No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tinmo 29.11.2012 15:49:58 (muokattu 29.11.2012 15:50:11) | |
---|
Huominen Ruslan Chagaev & Mike Perez -ottelu peruttu. Perezillä joku olkapäävamma, joka tuli treenatessa. Harmi, olisi ollut varmasti kova matsi. David Price ottelee huomenna Matt Skeltonia vastaan ja Tyson Fury kohtaa Kevin Johnsonin lauantaina. Veikkaan Pricelle ja Johnsonille voittoa. Fury ei vakuuta, eikä Skeltonilla tuntuisi olevan rahkeita Priceä vastaan. |