alanko 26.04.2004 08:54:18 | |
---|
Eli uudessa Rumbassa kerrottiin, että YUP:n laulajalta on tulossa soololevy. Levy on akustinen ja masterointia vaille valmis. Miltäs kuulostaa? Itse odotan mielenkiinnolla levyä. Aika hyvin on saatu pidettyä salassa tuo juttu, tai itse en ainakaan ole missään tähän uutiseen törmännyt. Martikaisella oli tarve tehdä musiikkia pelkästään omista lähtököhdistaan, kun bändissä täytyy ottaa kaikkien muidenkin mielipiteet huomioon ja siitä syystä tämä levy tulee. Onkos kellään kertoa mitään lisätietoa asiasta? 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |
Henkeen ja Vereen 26.04.2004 09:22:05 | |
---|
Mielenkiintoiselta tosiaan kuulostaa enkä ko. uutiseen ole aiemmin törmännyt. I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
Nimismies 26.04.2004 09:29:48 | |
---|
Jännä juttu, saapas nähdä mitä mies saa aikaan. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
jussiohman 26.04.2004 10:19:02 | |
---|
Oho! Eivät ole mitään tuosta kertoneet. Seuraavaan läpiä päähän -osioon tulee seitsemäntoista "hajoaax YUP?" -kysymystä. Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |
inkognito 26.04.2004 14:49:03 | |
---|
Olen kuullut uutisen ja tämä on käsittääkseni teemalevy, eli siis biisit kulkevat yhtenäisesti tarinana eteen päin. |
jONi_Cacmac 26.04.2004 14:52:56 | |
---|
Olen kuullut uutisen ja tämä on käsittääkseni teemalevy, eli siis biisit kulkevat yhtenäisesti tarinana eteen päin. tämähän kuulostaa enemmän kuin hyvältä ollakseen totta! Ainoana miinuspuolena tosiaan on se, että kotisivujen läpiä päähän-osio ja seuraavat 15 haastattelua käsittelevät aihetta "miten yup:n käy nyt?" Mutta ei silläkään ole väliä tämän levyn rinnalla. odotan mycket mielenkiinnolla! "Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian"
-T.Liimatta |
jussiohman 26.04.2004 15:03:17 (muokattu 26.04.2004 15:03:28) | |
---|
Olen kuullut uutisen ja tämä on käsittääkseni teemalevy, eli siis biisit kulkevat yhtenäisesti tarinana eteen päin. Kuulostaa vaan mielenkiintoisemmalta. Koskahan pistävät ulos? Tämä on keikkojen puutetta lukuunottamatta hyvä YUP vuosi. Hail YUP! Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |
inkognito 26.04.2004 15:06:47 | |
---|
Kuulostaa vaan mielenkiintoisemmalta. Koskahan pistävät ulos? Tämä on keikkojen puutetta lukuunottamatta hyvä YUP vuosi. Hail YUP! Älkää nyt sitten lynkatko minua jos olen väärässä vaan syyttäkää osoitettaa www.sonosmetallicos.net Mutta siis, todella mielenkiintoiselta vaikuttaa. |
el Bastardo 26.04.2004 15:06:50 | |
---|
Tämä on keikkojen puutetta lukuunottamatta hyvä YUP vuosi. Hail YUP! Todellakin! Loistouutinen tällaiselle YUP-fanaatikolle! DVD, kokoelmalevy muutamalla uudella biisillä, nuottikirja, Martikaisen soolo... Kompensoi keikkailemattomuutta aika loistavasti! :) |
alanko 26.04.2004 15:20:13 (muokattu 26.04.2004 15:20:39) | |
---|
Olen kuullut uutisen ja tämä on käsittääkseni teemalevy, eli siis biisit kulkevat yhtenäisesti tarinana eteen päin. Jep, jotenkin niin siinä Rumban jutussakin Martikainen kertoi, että biisit on tehty siinä järjestyksessä kuin ne levylle tulevat, eli tarinan mukaan. 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |
Yesh! Kunhan tämä "tarina" vain olisi TT&TT-tason hillittömyyttä täynnänsä, niin olisin onnesta soikeana. Vaan tuskin vanha jaksaa enää hullutella. Aika "out of the blue" tämmöinen uutinen kyllä tuli... Olen töissä ViTussa. Oikeasti. |
Todenpuhuja 26.04.2004 20:18:23 | |
---|
Oijoijoi, nyt tippui minulta silmät päästä. Ehdin jo huokailla itsekin tylsää vuotta tällä rintamalla, mutta luvassahan on enemmän kuin hulppea määrä kaikkea. Äärimmäisen mielenkiintoista! Mietityttääpä tässä vain pari kysymystä? Keitä levyllä soittaa, ettei olisi vaan muita YUP-miehiä? Entäs, mikähän on julkaisuajankohta? |
el Bastardo 26.04.2004 20:26:36 | |
---|
Voisiko joku ystävällinen sielu vaikka skannata tuota Rumban artikkelia tai vaikka pääkohdat naputella? Jos siis oli pitkä/informatiivinen juttu.... Mie olisin kiitollinen. :) |
KooAa 26.04.2004 20:38:41 | |
---|
... Mietityttääpä tässä vain pari kysymystä? Keitä levyllä soittaa, ettei olisi vaan muita YUP-miehiä? Entäs, mikähän on julkaisuajankohta? Kaveri soittaa jotain tsympaaleja siinä, rumpalimiehiä. Ei ole kuitenkaan päärumpalina vaikka taidot riittäis. Kehui biisien olevan hyviä. Da da sanoi nimismies ja tuli meidän bileisiin. -Popeda |
patonki 26.04.2004 21:31:09 | |
---|
Levyn tuottanut Ville Kangashan on Kaustisten miehiä, sikäläisiä soittomiehiä siinä on ainakin hyödynnetty. Viime kesällä oli vielä puhetta, että Jarkko pyytäisi Mannosen Jannea rumpaliksi parille rokimmalle raidalle, mutta en ole ihan varma ehtikö Janne niitä biisejä soittaa/päätyvätkö ne levylle asti. Muut YUP-miehet eivät käsittääkseni ole levyllä mukana. Ville Kangas soittaa paljon asioita levylle itsekin, eli ehkä se Rumba-uutisoinnin määritelmä "akustinen laulelma" on melkoisen harhaanjohtava, siitähän saa kuvan, että se olisi suunnilleen mies ja kitara -pohjalta tehty se levy. On siinä muutamia niukasti sovitettujakin kappaleita, mutta joitakin todella massiivisia äänikudelmiakin on mukana. Julkaisuajankohta on siis vielä auki, mutta eiköhän se suhteellisen pian ilmesty kuitenkin. Kansipaketointi tulee olemaan kirjan mallinen, näyttävä spektaakkeli. |
Cutter 26.04.2004 21:33:40 | |
---|
Jees, luin itsekin artikkelin ko. lehdestä. Taas tulee yksi levy lisää ostettavaksi. "Ei mulla ole mitään alemmuuskompleksia, mulla on ihan tavallinen kompleksi." |
inkognito 27.04.2004 02:36:16 | |
---|
Julkaisuajankohta on siis vielä auki, mutta eiköhän se suhteellisen pian ilmesty kuitenkin. Kansipaketointi tulee olemaan kirjan mallinen, näyttävä spektaakkeli. Ei helvetti, eihän tätä jaksa edes odottaa! Toivottavasti ilmestyisi edes kesän aikana! |
bedlam 27.04.2004 09:26:58 (muokattu 27.04.2004 09:28:10) | |
---|
Kyllä, odotan tätä levyä jopa enemmän kuin seuraavaa YUP-albumia. Bändin viimeiset täyspitkät ovat olleet melkolailla keskenään samantyylisiä, eikä hyväksi havaitusta linjasta ole hirveästi poikettu revittelemään suuntaan eikä toiseen. Tunnelmointia tyyliin Nyrkkeilijä toivon kuulevani, sekä ehkä sanoitusten osalta hieman kimurantimpaa runoilua. http://www.mikseri.net/kiasma |
Von Härskiburg 27.04.2004 19:30:10 (muokattu 27.04.2004 19:30:51) | |
---|
Kunhan tämä "tarina" vain olisi TT&TT-tason hillittömyyttä täynnänsä, niin olisin onnesta soikeana. Se levy ja se tarina on pirun hyviä! Ja tämä EI ole mielipidekysymys. No ei, mutta pahuksen hyvältä kuulostaa. Pakkohan tuo on ilmeisemminkin hankkia. EDIT: Huomatkaa uusi YUP-aiheinen allekirjoitus. Oli pakko laittaa kun fiilistelin taas Toppatakkeja. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
sikanaama 27.04.2004 20:22:55 | |
---|
Vau. Jee. Tämäpä hieno yllätys. Ja jos vielä teemalevy niin vielä hienompi yllätys. Voin jo kuvitelle että kun ostan tässä joku päivä Liimatan Pan Alleyn ja sitten joskus tämän Martikaisen levyn niin laitan ne vierekkäin levyhyllyyn. Tuli vain heti mieleen tuollainen. Ottakaa rieskat suuhun ja antakaa katseen vapaasti lentää. |