blues guitar 08.11.2012 15:10:00 | |
---|
pönttö: Kyse ei ole siitä että olet väärässä mielipiteesi takia. Kyse on siitä, että olet väärä ihminen olemaan oikeassa. Vain muutama harva saa olla mnetissä oikeassa ;) Mistä tietää että joku on oikeassa? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
pönttö 08.11.2012 15:25:31 | |
---|
blues guitar: Mistä tietää että joku on oikeassa? Oikeassa oleminen on vastakohta väärässä olemiselle. Jos joku ei ole väärässä, silloin hän on oikeassa. Tämä ei toki päde sellaisiin mielipideasioiihin, kuin tykkääkö punaisesta, onko Justin Bieber söpö ja onko jäänyrkkeilyn hifki Jeesus. Yleensä minun kanssani samaa mieltä olevat ovat oikeassa ja toista mieltä olevat ovat väärässä. |
korvaoo 08.11.2012 15:49:06 | |
---|
kaikki paitsi on turhaa. |
Epi 08.11.2012 18:35:48 | |
---|
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee! |
Nacho-king 08.11.2012 19:21:31 (muokattu 08.11.2012 19:25:54) | |
---|
Harris: Juurikin näin. Nopeat syövät hitaat. Eräs sankari lupasi tulla katsomaan myymääni kitaraa viikon kuluttua. Toinen kundi soitti seuraavana päivänä tulevansa katsomaan kitaraa heti. Tämä toinen ostajaehdokas tuli katsomaan kitaraa, löi rahat tiskiin ja tavara vaihtoi omistajaa. Voitte kuvitella sitä lässytyksen määrää, kun ilmoitin ekalle kundille että kitara meni. Minusta tällaisessa tilanteessa myyjä on velvollinen ilmoittamaan ensimmäiselle ostajaehdokkaalle, että tuote ei ole millään tavalla varattu hänelle ja jos joku muu ostajaehdokas ilmaantuu paikalle ja on valmis tuotteen ostamaan, tuote myydään hänelle. Itselle kävi viime keväänä sillä tavalla, että soitin puolen päivän aikaan myyjälle maatiepyörästä, joka oli myynnissä (hinta huomattavan halpa) ja lupasin tulla viimeistään neljän aikaan samana päivänä pyörän ostamaan. En siis katsomaan vaan ostamaan. Ajoin 60km ja olin puoli neljän aikaan myyjän pihalla. Siellä kuulin, että "joku kaveri tuli ja löi rahat kouraan ja myin sen hänelle". Tuli sellainen Helsingin reissu, mutta näinpä hienon omakotitalon merenrannalla... |
oiva tumpeloinen 08.11.2012 19:27:55 | |
---|
Nacho-king: Minusta tällaisessa tilanteessa myyjä on velvollinen ilmoittamaan ensimmäiselle ostajaehdokkaalle, että tuote ei ole millään tavalla varattu hänelle ja jos joku muu ostajaehdokas ilmaantuu paikalle ja on valmis tuotteen ostamaan, tuote myydään hänelle. Tuohan riippuu ihan siitä, mitä on sovittu. Jos joku lupaa tulla katsomaan romua viikon päästä, niin en kyllä kauheasti sillä varaile. Toki ilmoitan sitten jälkikäteen, ettei tartte tulla enää katsomaankaan. Jos taas molemmin puolin sovitaan varauksesta, niin sittenhän sitä ei myydä heti, jotta ei pääse käymään näin: Itselle kävi viime keväänä sillä tavalla, että soitin puolen päivän aikaan myyjälle maatiepyörästä, joka oli myynnissä (hinta huomattavan halpa) ja lupasin tulla viimeistään neljän aikaan samana päivänä pyörän ostamaan. En siis katsomaan vaan ostamaan. Ajoin 60km ja olin puoli neljän aikaan myyjän pihalla. Siellä kuulin, että "joku kaveri tuli ja löi rahat kouraan ja myin sen hänelle". Tuli sellainen Helsingin reissu, mutta näinpä hienon omakotitalon meren rannalla... |
blues guitar 08.11.2012 20:07:50 (muokattu 08.11.2012 20:08:03) | |
---|
pönttö: Oikeassa oleminen on vastakohta väärässä olemiselle. Jos joku ei ole väärässä, silloin hän on oikeassa. ?.....Yleensä minun kanssani samaa mieltä olevat ovat oikeassa ja toista mieltä olevat ovat väärässä. : D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
ReBeat 08.11.2012 21:47:33 | |
---|
|
jhlamm 09.11.2012 00:10:42 | |
---|
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
ReBeat 09.11.2012 00:23:40 | |
---|
jhlamm: Eikös tuo kuitenkin tompalla pyöri siinä 1500e kieppeillä? Onhan ehkä hieman hintaa 3 vuotiaalle, muttei kuitenkaan turvonnut ole ;) No ei sillä ole hirveästi väliä mikä sen hinta tompalla on. On siellä Mesan dual rectotkin yli 2,5 tonnia mutta se käytännön todellisuus millä ne käytettynä liikkuu on jotain ihan muuta. |
Räbbänä 09.11.2012 00:25:47 | |
---|
jhlamm: Eikös tuo kuitenkin tompalla pyöri siinä 1500e kieppeillä? Onhan ehkä hieman hintaa 3 vuotiaalle, muttei kuitenkaan turvonnut ole ;) Tuo on vanhempi malli. Powerball II saa siihen 1,5k euroon T-kaupastakin. Tuosta pyynnistä voisi sen 300-400 euroa pois nappaista. ↑↑↓↓←→←→BA |
Durty 09.11.2012 13:03:31 | |
---|
|
ReBeat 09.11.2012 13:30:46 | |
---|
Durty: http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=226933 DLX-hinta: € 1 589,00 /kpl Normaalihinta: € 1 590 /kpl Hoho. Kyllä on kova alennuskampanja menossa tuolla. Ihan kokonaisen euron halvemmalla menee. Kyllä sen takia onkin jo kannattanut hehkuttaa fontti punaiseksi. |
Entropia666 09.11.2012 16:10:23 | |
---|
|
Tinippa84 10.11.2012 14:56:15 | |
---|
|
Shredator 10.11.2012 15:28:44 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti? |
Tinippa84 10.11.2012 15:36:52 | |
---|
Shredator: Wooaah mikä hinta, hah! Joopajoo! Eipä sillä, hieno laite. Voispa kiinnostaa ihteäkin joskus... joskaan nyt ei tommosella hinnalla. |
jhlamm 10.11.2012 17:14:05 | |
---|
Tinippa84: Varmat kaupat: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=694144 Myös oleellinen referenssilinkki löytyy... Mä muistelisin että levytukussa on tuo uudempikin malli mark V nuppi halvemmalla kuin tuo IV tuolla referenssilinkissä :D no jos tuohon hintaan menee ni mä alan välittämään noita täällä... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
jhlamm: Mä muistelisin että levytukussa on tuo uudempikin malli mark V nuppi halvemmalla kuin tuo IV tuolla referenssilinkissä :D no jos tuohon hintaan menee ni mä alan välittämään noita täällä... Aika jännä itseasiassa, että Soundstore ilmoittaa vielä myyvänsä noita. Eikai Nelosta oo saanu uutena enää aikoihin? Boltsa |
Muerte9 10.11.2012 19:39:41 | |
---|
Boltsa: Aika jännä itseasiassa, että Soundstore ilmoittaa vielä myyvänsä noita. Eikai Nelosta oo saanu uutena enää aikoihin? Ei enää neljään ja puoleen vuoteen. |