Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Club Escape (Riihimäki)
1
Lase007
16.06.2008 14:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

n. 250 hengen klubi/paari Riihimäen keskustan tuntumassa.
 
Paikasta jäi sellainen kuva että se on jo parhaat aikansa nähnyt. Pienellä uudelleenorganisoinnilla voisi olla hyväkin paikka soittaa.
 
- Huonot liksat.
- Paikalla muutama eksynyt/mukavasti juopunut vanhemman ikäpolven kulkija.
- Bändin pitää tuoda oma PA mukanaan
- Ei ruokaa
- "Valot ja savukone clubilla" = 4 kirkasta spottia katossa ja savukone on joskus ollut.
- Henkilökunta ei edes yritä olla mukana
 
+ Helppo ja lyhyehkö roudaus salin läpi
 
ahjteam
18.06.2008 10:49:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luetaan ne stickyt:
 
+ Nimi
+ Sijanti
+ Aukioloajat
+ Koko
+ Arvioita keikansaantimahdollisuksista ja esiintyjätyypistä (demobändit/nimibändit)
+ Tekniikka (pa & sähkö, etenkin voimavirta yms.)
+ Valot
+ Lava & backstage -kuvaukset
+ Ruokailumahdollisuus
+ Roudaus (miten)
+ Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?)
+ WWW-sivut
+ Hyvää
+ Huomioitavaa
 
www.keikkapaikka.info
666a666
23.06.2008 14:32:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

on toi ihan ok mesta soittaa. mut ehkä turhan iso. vaikka ois 100 maksanutta niin näyttää tyhjältä. ja jos ei riksussa kukaan lavalla olevasta pändistä ole ikinä kuullut niin tuskin siellä on muita kuin ne vakijuopot.
 
Wolfborn
01.07.2008 08:46:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uus yritys. Itse olen järjestellyt tuolla omien bändien keikkoja + metalli-iltoja. Noin 100 henkeä/ilta, jos esiintyjät ovat paikallisnäkökulmasta katsottuna mielenkiintoisia.
 
+ Bar Escape
+ Keskuskatu 15 (käynti Junailijankadun puolelta), Riihimäki
+ Ma 10-22, Ti-To 10-24, Pe-La 09-03, Su 09-22.
+ n. 250 henk
+ Lipputuloliksa. Kaiken tyylisiä bändejä.
+ PA: Ei ole
+ Valot: Kuutisen spottia katossa. Kannattaa ottaa omat värikalvot mukaan.
+ Lava: Kulmassa. Kuusi henkeä mahtuu vielä ihan ok. Backstage: Tilava
+ Ruokailumahdollisuus: Ei
+ Roudaus: Luiska tai raput (1/2 kerrosta) kadulta
+ Yleisökuvaus: Bändin omasta mainostusaktiivisuudesta ja paikalliskiinnostavuudesta kiinni.
+ WWW-sivut: www.ravintolaescape.com
+ Hyvää: Tilava, helppo roudata.
+ Huomioitavaa: Oma DJ ja DJ musa ei pahitteeksi. Oikean kohderyhmän houkuttelu vaatii omatoimisuutta.
 
ahjteam
01.07.2008 15:54:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivujen mukaan näköjään 200 asiakaspaikkaa, mutta omistaja sanoi 300. Harvinaisen vittumaiset sivut kyllä selata jos on äänet päällä.
 
Lisäsin tiedot keikkapaikka.infon sivuille http://www.keikkapaikka.info/index.php?page=show&venue=1086
 
www.keikkapaikka.info
Jooba
12.09.2012 12:46:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1533 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Älä Mnet valita kun mulla on asiaa!
 
Tarjosin ohjelmatoimiston kautta ohjelmaa baariin ja vastaus tuli seuraavanlainen. "Ei mun tarvitse maksaa mitään kun mulle tarjotaan niin paljon bändejä..."
 
Ei munkaan tartte näköjään baarissa maksaa mitään juomista kun kaikki baarimikot on aina halukkaita palvelemaan mua. Eikös se myös toimi tähän suuntaan?
 
Tosin baarin sivuilla näyttää olevan bingoa to-la joten ei se tasokkaan ohjelman kanssa ainakaan paini. Kuitenkin varoituksen sana niille ketkä ohjelmamyynnin kanssa painivat!
 
markus16
13.09.2012 01:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jooba: . "Ei mun tarvitse maksaa mitään kun mulle tarjotaan niin paljon bändejä..."
 
No huhhuh. Aggressiivista tinkimistä :D
 
Eipä sillä, ei tuo asenne ihan tavaton ole. Viimeksi viimeviikolla oli baarinpitäjä ihmetellyt meidän hintapyyntöä, kun toinen samantyyppinen jengi oli tulossa toiselta puolelta maakuntaa soittamaan alle puolella meidän liksatoiveesta. Vielä päälle ne jotka oikeasti maksaa päästäkseen soittamaan keskikaljaräkälään...
Ihmekään kun ei aamulla ole hilloa laittaa paahtoleivän päälle.
 
Kirka saatana!
666a666
18.09.2012 13:48:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja keikkalistaki näyttää tosi täydeltä...
 
reilu vuosi sitten koitin kanssa sopia keikkaa ja 2kk ennen keikkaa huomasin että sille päivälle olikin nettisivuille ilmestynyt 3 muuta bändiä... oli kuulemma sähköpostini hukkunut. ei ihme kun katselin viestejä niin joka maili tuli aina eri osoitteesta...
mutta eipä tuolla kai porukkaa keikoilla oikeen käy...
 
Helpless
09.11.2012 09:48:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jou, kyseiseen paikkaan pitäisi TAAS mennä paikallisena bändinä soittamaan joulukuussa. Vaikka monet kerrat ollaan sanottu, että ei enää ikinä ko.mestaan mennä. Kassotaan nyt sitten, että olisko yhtään parempi.
 
Paikkana Escape on loistava livemesta, kunnon takahuoneet, hyvä lava yms. Miinusta vain on juurin, että kyseinen ravintola ei ole ollenkaan hengessä mukana. Pääasia on, että kantisjuopot ei pelästy liian kovaa meteliä, esimerkiksi soundchekkien aikana. Keikkaa sovittaessa asiat oli OK, mutta vähään aikaan ei sitten kuulunutkaan mitään kun käytännön asioita kyseltiin, sähköpostit olivat "kadonneet".
 
Levyt ja DJ kannattaa tosiaan hoitaa oma toimisesti. Ravintola soittaa lähinnä poppia ja räppiä ja iskelmää, jos esimerkiksi on "metalli iltana" mainostettu.
 
Ei ruokaa eikä juomia (muistaakseni pari senttiä alle listahinnan juomat).
 
Muutenhan paikka on loistava, jos ravintola viitsisi panostaa livetoimintaan. Yleisö on mahtavaa, jos sitä paikalle sattuu. Riippuu niin siitä kuinka paljon on itse viitsinyt mainostaa pitkin lähikyliä.
 
Kyseiset paikat syö juurikin tämän alan motivaatiota, lippuriskimaksusta ravintola verottaa vielä oman siivunsa. Tälläiset paikat pitäisi mielestäni pistää boikottiin bändien osalta kokonaan, ugh!!
 
...mutta mitäs tässä valittaa kun keikka on jo sovittu ... taas =D
 
"Don't Be A Drunk Without BlackOut"
Wolfborn
19.02.2013 16:34:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helpless: lippuriskimaksusta ravintola verottaa vielä oman siivunsa.
 
Tarkoitit varmaan että sisäänpääsymaksu on lippu + narikka, tai jos narikkaa ei ole erikseen mainittu järjestäjän toimesta, niin narikka sisältyy silloin lipun hintaan ja järestysmies/baari toki ottaa narikka osuuden itselleen?
 
Kaikki mahdolliset asiat kannattaa sopia jo keikkaa sovittaessa. Olen ymmärtänyt että omistaja on parhaiten paikalla Sunnuntai iltoina.
 
Jos tuonne on menossa Lauantai keikalle, niin kannattaa ottaa huomioon se että baarissa pelataan jonkinsortin pokeria klo 20 alkaen. Soundcheckit pitää siis hoitaa ennen klo 20, tai 15 min pikatsekkeinä pokeripelien tauoilla (n. 20:45, 21:45 ja viimeisen pelin päätyttyä 22:45)
 
Ilman paikallista bändiä ei välttämättä kannata lähteä yrittelemään, mutta se tuntuu olevan realiteetti vähän jokapuolella nykyään, kuten myös muut esim Escapen tarjoamat puitteet (= lipputulot ja yleensä pari bisseä/soittaja)
 
Ebler
05.06.2013 09:21:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helpless: Paikkana Escape on loistava livemesta, kunnon takahuoneet, hyvä lava yms. Miinusta vain on juurin, että kyseinen ravintola ei ole ollenkaan hengessä mukana. Pääasia on, että kantisjuopot ei pelästy liian kovaa meteliä, esimerkiksi soundchekkien aikana.
 
Takahuonetiloista kyllä Escape saa plussaa.
Lavaa en varsinaisesti itse kovin hyväksi kehuisi. Lava on kehystetty ikävästi kaiteilla, joka luo ikävän karsinafiiliksen. Myös lavan suuntaus oli vähän hassusti sivulle, eli soittorintama piti lavalla kääntää vähän vinottain, mikä taasen on tilasta pois.
 
Yleisöä ei tosiaan kauheasti ulkopaikkakuntalaiselle tullut ja asiaa saattoi edesauttaa se, että ravintola oli unohtanut hakea keikkajulisteet postista. Yleisö koostui lähinnä siis paikallisista "ammattilaisista". Olivat kyllä hyvin messissä. Ja levymyynti tais olla kevään paras tällä keikalla! Ainakin suhteutettuna yleisömäärään!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «