Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line6 Toneport UX1 ja Windows7 yhteensopivuus ongelma?
1
Stone
22.11.2011 22:00:15 (muokattu 22.11.2011 23:23:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommasin Line6 toneport ux1 paketin kitaralle, mutta pc:ni windows 7 ohjelma ei hyväksy asentamaan sen gearbox mallinnos softaa, vaan herjaa ettei ole yhteensopiva ko. softan kanssa. Softa toimii kyllä Vista sekä XP ohjelmilla, mutta minulla ei siis ole noita ohjelmia. Onko mitään tehtävissä, kun en ymmärrä näistä atk jutuista paljoakaan??
 
"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
mattim
23.11.2011 08:15:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Hommasin Line6 toneport ux1 paketin kitaralle, mutta pc:ni windows 7 ohjelma ei hyväksy asentamaan sen gearbox mallinnos softaa, vaan herjaa ettei ole yhteensopiva ko. softan kanssa. Softa toimii kyllä Vista sekä XP ohjelmilla, mutta minulla ei siis ole noita ohjelmia. Onko mitään tehtävissä, kun en ymmärrä näistä atk jutuista paljoakaan??
 
Latasithan uusimmat versiot Line6:n sivuilta. Onko Monkey käytössä: http://line6.com/software/?submit=Show&name=Line+6+Monkey
 
Novation Remote SL Compact 25, M-Audio Oxygen 48, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7, Reaper, Pro Tools 9, Ableton Live, 11R, Gibson, Tokai, Epiphone, Landola, Bugera, Cort, Fender, Johnson, Ibanez, Korg, Behringer ...
Stone
23.11.2011 13:35:16 (muokattu 23.11.2011 14:15:07)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Latasithan uusimmat versiot Line6:n sivuilta. Onko Monkey käytössä: http://line6.com/software/?submit=Show&name=Line+6+Monkey
 
Latasin juuri, mutta ohjelma yhä herjaa "This software is not compatible with 64 bit versions of windows".
 
Itse olen pihalla kuin lumiukko, että mites tästä eteenpäin?
 
"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
mattim
23.11.2011 15:25:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Latasin juuri, mutta ohjelma yhä herjaa "This software is not compatible with 64 bit versions of windows".
 
Itse olen pihalla kuin lumiukko, että mites tästä eteenpäin?

 
Törmäsit varmaankin ilmiöön, minkä vuoksi en käytä 64-bittistä win7:ää vielä.
 
Monista ajureista ja musasoftista on olemassa toimiva versio vain 32-bitin ympäristöön.
 
Novation Remote SL Compact 25, M-Audio Oxygen 48, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7, Reaper, Pro Tools 9, Ableton Live, 11R, Gibson, Tokai, Epiphone, Landola, Bugera, Cort, Fender, Johnson, Ibanez, Korg, Behringer ...
Stone
23.11.2011 15:42:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Törmäsit varmaankin ilmiöön, minkä vuoksi en käytä 64-bittistä win7:ää vielä.
 
Monista ajureista ja musasoftista on olemassa toimiva versio vain 32-bitin ympäristöön.

 
Näin taisi tapahtua eli myyntiinhän toi paketti siinä tapauksessa menee.
 
"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
Squierrel
25.11.2011 12:14:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Latasin juuri, mutta ohjelma yhä herjaa "This software is not compatible with 64 bit versions of windows".
 
Itse olen pihalla kuin lumiukko, että mites tästä eteenpäin?

 
Mulla ainakin toimii UX1 Windows seiskassa, mutta minäpä en käytäkään enää GearBoxia, vaan PodFarmia. Ehkä sen GearBoxin kehittäminen on lopetettu.
 
Podfarm on periaatteessa ihan vastaava efektointisofta, siitä vain puuttuu se taustanauhan soitto ja muiden tekemien patchien hakuselain.
 
"I'd like to have a water power plant of my own, but nobody gives a dam."
Glacius
25.11.2011 14:45:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni ainakin toimi UX 1 Win 7 (64bit) kanssa ihan moitteetta... Kannattaa yrittää asentaa koko paketti uusiksi, elikkä kaikki Gearboxit ajurit yms. pois, ja sitten asennat esim. tuon uusimman POD Farmin, siinä asentuu ajurit samalla kun raksitat vaan asennus valikosta Drivers kohdasta Toneport UX 1 mallin.
Täs linkki viel uusimpaa POD Farmii: http://line6.com/software/readeula.html?rid=3143
 
Stone
25.11.2011 21:14:49 (muokattu 25.11.2011 22:17:22)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä!
Laitoin kuitenkin TonePortin torille myyntiin ja on jo matkalla seuraavalle omistajalle. Luulenpa, että omassa tapauksessani esim. Boss me-25 multihärpäke ja siihen simmpeli nauhoitusohjelma (Audacity) perään voisi olla sopivan simppeli paketti jopa minun hallittavakseni :)
 
"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
rheinone
08.11.2012 13:34:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nyt sama ongelma TonePort UX1:n kanssa, eli jouduin hankkimaan uuden läppärin jossa 64-bit Windows 7.
 
Line6:n sivujen mukaan kunnollinen tuki 64-bit käyttikselle tulee Pod Farm 2.5:n myötä. Mutta sen hinta on VAATIMATTOMAT 99 taalaa!
 
Muistan lukeneeni jostain ketjusta, että joku oli saanut Pod Farm -versionsa päivitettyä huomattavasti kohtuullisempaan hintaan. Olikohan kyseessä joku erikoistarjous, kenties tilanne jossa päivitettiin Pod Farm 1 tai 2 uudenpaan versioon vai... Onkohan nyt niin että vanhana Gearbox-käyttäjänä mun ei auta ku kiltisti pulittaa toi sata taalaa?
 
I've got the devil in my blood tellin' me what to do. (and I'm all ears)
zekeode
09.11.2012 09:34:05 (muokattu 09.11.2012 09:36:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Mulla on nyt sama ongelma TonePort UX1:n kanssa, eli jouduin hankkimaan uuden läppärin jossa 64-bit Windows 7.
 
Line6:n sivujen mukaan kunnollinen tuki 64-bit käyttikselle tulee Pod Farm 2.5:n myötä. Mutta sen hinta on VAATIMATTOMAT 99 taalaa!
 
Muistan lukeneeni jostain ketjusta, että joku oli saanut Pod Farm -versionsa päivitettyä huomattavasti kohtuullisempaan hintaan. Olikohan kyseessä joku erikoistarjous, kenties tilanne jossa päivitettiin Pod Farm 1 tai 2 uudenpaan versioon vai... Onkohan nyt niin että vanhana Gearbox-käyttäjänä mun ei auta ku kiltisti pulittaa toi sata taalaa?

 
Suosittelen katsomaan muita merkkejä. Line6 on kussut asiakkaiden niskaan jo viimeiset 5 vuotta 64-bittisten ajureiden ja softien kanssa.
 
Miten voi kyseinen pulju olla vielä pystyssä. Ei voi ymmärtää.
 
https://www.youtube.com/watch?v=vF1jpB0PiY4
 
Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb alennukset ja kokemuksia
jra
09.11.2012 19:38:52 (muokattu 09.11.2012 19:41:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kyllä toimii UX2 64bit Seiskassa. Pod Farm ykkönen + Reaper on käytössä. Aika kranttu tuo on kyllä esim. emon piirisarjan suhteen, eli oma kone on sellainen että esim. Dpclat:n mukaan latenssit ei ole aivan optimaaliset ja UX2:n kanssa aiheuttaa välillä napsuja.
 
Gearboxia en ole käyttänyt muutamaan vuoteen, mutta kyllä sekin silloin aikoinaan (2-3 vuotta sitten) tässä koneessa asentui ja toimi.
 
Seuraava interface on jotain muuta merkkiä koska ainakin välillä ongelmat olivat selvästi Line6:n ajureissa ja tuen ohjeet olivat enemmänkin harhaanjohtamista kuin supporttia.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «