marktark 01.11.2012 14:59:55 | |
---|
Niin, sama reikä pitäis porata kahdella eri koolla ja sitten kai kunnon prikka (?). Itse tykkään tarkkuudesta ja tarkasta & siististä työnjäljestä, joten jäisi multa tekemättä. Olisin muuten heti valmis kokeilemaan. Minkä verran mahtaa kustantaa rei'itys ? Play that song, not the instrument. |
Kailis 01.11.2012 16:54:20 (muokattu 01.11.2012 16:55:27) | |
---|
marktark: Niin, sama reikä pitäis porata kahdella eri koolla ja sitten kai kunnon prikka (?). Itse tykkään tarkkuudesta ja tarkasta & siististä työnjäljestä, joten jäisi multa tekemättä. Olisin muuten heti valmis kokeilemaan. Minkä verran mahtaa kustantaa rei'itys ? Olisi tosiaan aika ikävää ryssiä moinen operaatio. Mullahan on duunipaikalla verstas pullollaan ammattipuuheikkejä joten no probs. Se hieman ihmetyttää miksi sinne on pitänyt ängetä mäntyä? jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
arman 01.11.2012 17:03:30 | |
---|
Voi voi... Halvemman hinnan takia! Toki mä voin tehdä noi myös pelkästä koivusta mutta hinta vähintäänkin 4 kertaistuu. Enkä jaksa tässä nyt kertoa että miksi. Teen myöskin 14" virvelin runkoja 4"- 8" syviä. Ja näissä ei oo yhtään mäntyä :) Runkopaksuudet 4mm (vahvikkeilla) sekä 6mm. |
Kailis 01.11.2012 17:07:54 (muokattu 01.11.2012 17:13:19) | |
---|
Jos 33% on mäntyä ja hinta vähintään nelinkertaistuisi käyttämällä pelkkää koivua on ainoa järkevä selitys se että teet ne valmiista tavarasta. Saman logiikan mukaan virvelin runko johon haluaisin 33% mäntyä olisi hinnaltaan vähintään nelinkertainen siihen sun normirunkoon nähden. Ja siinä käytössä se olisi mielenkiintoisempi kombinaatio. EDIT Myyjän/valmistajan kirjoittamana Enkä jaksa tässä nyt kertoa että miksi. kuulostaa aika ylimieliseltä. jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
Olli 01.11.2012 17:16:49 | |
---|
|
Kailis 01.11.2012 17:24:03 | |
---|
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
greene 01.11.2012 17:28:29 | |
---|
Olli: Vieläkin ihmetyttää miksi tämä keskustelu käydään tarjouslaarissa. Koska valmistaja haluaa mainostaa, mutta ei ostaa mainostilaa, ehkä. "Kitara on erittäin hyvässä kunnossa, jotain kosmista vikaa saattaa kyllä olla mutta se ei haittaa soittamista." |
arman 01.11.2012 17:28:33 | |
---|
Niin no tuossahan on vaan yksi vanne... No nepä onkin tuotantoteknisiä salaisuuksia joita ei kannata paljastaa... Ite kun on pitäny valmistaa sekä kehittää työkalut, muotit, etsiä materiaalit ja toimittajat jne... niin ei viittis täällä huudella että kuinka niitä tehdään... |
tomboarmageddon 01.11.2012 17:30:05 | |
---|
arman: Niin no tuossahan on vaan yksi vanne... No nepä onkin tuotantoteknisiä salaisuuksia joita ei kannata paljastaa... Ite kun on pitäny valmistaa sekä kehittää työkalut, muotit, etsiä materiaalit ja toimittajat jne... niin ei viittis täällä huudella että kuinka niitä tehdään... Minkä hintaisia nuo rungot? Siis nuo 4mm ja vahvikerenkaat. |
Niq 01.11.2012 18:43:33 (muokattu 01.11.2012 18:43:50) | |
---|
Kailis: Pelkkä ylävanne 59€. Niin, mutta ajaa saman asian. En ymmärrä mihin edes tarvitsee puisen alavanteen? Ei vaikuta saundiin ja puuvanne ei mahdu kaikkiin snarestandeihin. Mä ainakin seuraavaa virveliä hankkiessa hankin siihen vain lyöntipuolen puuvanteen. Paitsi tietty jos uskottavuus kärsii siitä, että on eriparivanteet. Mutta jos on varaa ostaa iPhone, on varaa ostaa kaksi vannettakin. ;) |
Kailis 01.11.2012 19:23:16 (muokattu 01.11.2012 19:25:48) | |
---|
Niq: Niin, mutta ajaa saman asian. En ymmärrä mihin edes tarvitsee puisen alavanteen? Ei vaikuta saundiin ja puuvanne ei mahdu kaikkiin snarestandeihin. Mä ainakin seuraavaa virveliä hankkiessa hankin siihen vain lyöntipuolen puuvanteen. Paitsi tietty jos uskottavuus kärsii siitä, että on eriparivanteet. Mutta jos on varaa ostaa iPhone, on varaa ostaa kaksi vannettakin. ;) Vaikka sulla ajaiskin niin silti on pelkkä ylävanne. Onko uskottavuus ja ulkonäkö synonyymit? Tai siis, vaikka en käy keikoilla, haluan silti molempien olevan puuta, joten enkö sitten usko itseeni eli onko mulla huono itsetunto? Hankin juuri 808 PureView luurin, maksan 15€/kk. Lähtisköhän noi vanteet halvalla osarilla? Ja vielä =D jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
majuku 01.11.2012 22:11:30 | |
---|
arman: Niin no tuossahan on vaan yksi vanne... No nepä onkin tuotantoteknisiä salaisuuksia joita ei kannata paljastaa... Ite kun on pitäny valmistaa sekä kehittää työkalut, muotit, etsiä materiaalit ja toimittajat jne... niin ei viittis täällä huudella että kuinka niitä tehdään... Et varmaan pysty kilpailemaan hinnalla, eikö kannattais keskittyä laatuun ja viimeistelyyn? Tee nuo vanteet loppuun asti ja myy niitä vasta sitten. Ne ketkä haluaa askarrella, askartelee yleensä alusta asti, eihän se muuten ole itsetehty?! - It's business in the front and party in the back - |
Bumbarr 02.11.2012 00:05:43 | |
---|
Kailis: Hankin juuri 808 PureView luurin, maksan 15€/kk. Onko hyvä? itteäni tuo symbiani pelottaa. Ja sillä nyt settikuvia, niin voidaan tosissaan nauttia kauniista setistä! Kilpikonnat rockkaa! |
arman 02.11.2012 10:25:07 | |
---|
Itse asiassa en kuvitellut reikien poraamisen olevan usealle niin kova haaste...Ite kun oon ammatiltani puuseppä ja löytyy työkaluja ja vehkeitä niin en osannut loppuun asti ajatella että ei se ehkä kaikilta onnistu. Ihan totta, hinnalla en pysty kilpaileen kaikenmailman kiinanihmeitä vastaan. Ton ilmotuksen tarkotus olikin vaan herättää kiinnostusta ihmisissä. Tolla hintaa noista vanteista ei pääse edes tuntipalkoille. Kukaan tilanneista ei edes tahtonu niitä ilman reikiä. Mut nyt osa m.netin käyttäjistä tietää että joku tekee niitä, ja toiveiden mukaan. |
marktark 02.11.2012 13:00:23 (muokattu 02.11.2012 13:02:02) | |
---|
arman: ...hinnalla en pysty kilpaileen kaikenmailman kiinanihmeitä vastaan. Ton ilmotuksen tarkotus olikin vaan herättää kiinnostusta ihmisissä. Tolla hintaa noista vanteista ei pääse edes tuntipalkoille...Kukaan tilanneista ei edes tahtonu niitä ilman reikiä...Mut nyt osa m.netin käyttäjistä tietää että joku tekee niitä, ja toiveiden mukaan. Okei, hyvä. Nyt vaan rustaat uuden, päivitetyn, ilmon, jossa kaikki vaihtoehdot ja hinnat = jämpti ja selkeä meininki, niin luulenpa kiinnostavan monia. Jos olet kerran ammattilainen, niin näytä se ! :) Play that song, not the instrument. |
Kailis 02.11.2012 17:44:57 (muokattu 02.11.2012 17:45:44) | |
---|
Bumbarr: Onko hyvä? itteäni tuo symbiani pelottaa. Ja sillä nyt settikuvia, niin voidaan tosissaan nauttia kauniista setistä! Emmätiiä. Olen aika vähän käyttänyt nettiä ja sovelluksia ja hyvin on toiminut ja aika moni ammatikseen noiden kanssa puljaava on sanonut että Symbian on mainettaan parempi. Toki kai niin että jos pääasiallisesti haluaa helvetin sujuvaa netti- ym. käyttöä ja paljon hauskoja sovelluksia niin on niitä parempiakin. Kamera on aivan huippu ja äänitysominaisuudet hyvät. Voin mä setistä yrittää ottaa tuolla kuvia, on vaan niin ahtaassa raossa ettei mitään huippupotretteja saa. jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
Seba 04.11.2012 10:06:13 | |
---|
Itse otin virveliin antonio Drumsilta puuvanteet prässien sijaan. Maksoi 35€ lisää. Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan. |
RstoU 08.11.2012 07:53:32 | |
---|
|
M. Kekki 08.11.2012 20:29:41 | |
---|
Ei surkutella vaan tehdään! |
|