tällanen typerä kysymys tarttis vastauksen. eli mitä materiaaleja piti opiskella musiiikkitieteen pääskokeeseen tänä herran vuonna 2012? oon tässä kaks tuntia ettiny sitä hki:n yliopiston sivuilta ja nyt meni hermot. Toivottoman paskat sivut ollu jo vuodesta 2003, ja vaikka opiskelen siellä paraikaa ittekin niin tää on vaan liikaa. Iso kiitos vastauksesta jo etukäteen! Playing Music is pretty much like trying to get to bed with a Beautiful Woman. |
don_D.o.e.: tällanen typerä kysymys tarttis vastauksen. eli mitä materiaaleja piti opiskella tänä herran vuonna 2012? oon tässä kaks tuntia ettiny sitä hki:n yliopiston sivuilta ja nyt meni hermot. Toivottoman paskat sivut ollu jo vuodesta 2003, ja vaikka opiskelen siellä paraikaa ittekin niin tää on vaan liikaa. Iso kiitos vastauksesta jo etukäteen! Avainsana: "tiedekunta". - Kysy tdk:n kansliasta - Kerro meille, minkä tdk:n pääsykoekirjoja kyselet |
Minä kun ehdin jo ajatella, että jos noin lyhyeen otsikkoon saa noin monta kirjoitus- ja kielioppivirhettä, niin koko yliopistosta puhuminen on vain flöittiä. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |