Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huijari vol. liian monta
1
kipu69
07.11.2012 22:22:22 (muokattu 07.11.2012 23:45:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällaista keskustelua tuli tänään kun laitoin Steinbergin äänikortista ostoilmoituksen:
 
0417766***: Terve! löytyisi rovaniemeltä Steinberg CI1 äänikortti. Tarjoa jos vielä on tarveta.
Janne
 
Minä: Moi! Miten vanha ja mitä softia mukana? Ootko Mnetin jäsen?
 
0417766***: 6kk vanha ja kaikki mitä uutena mukaan ja olen Mnetin jäsen.
 
Minä:Laitas mulle kuvaa mailiin blaablaa"Blaa.com ja mikä sun nimimerkki on Mnetissä?
 
reilun tunnin tauko tässä välissä
 
Minä: No miten on?
 
0417766***:
En saa kuvia tällä hetkellä kun ei kameraa
 
(rekisteröitynyt 5.11.2012)
 
Minä: Mitäs siihen pakettiin tulee mukaan? Onko FW-kaapelia?
 
0417766***: Kaikki mitä uuutena ja on FW-kaapeli
 
Minä: Mites maksu ja paljon pyydät?
 
0417766***: 200e rahteineen, nouto ja rahat käteen tai rahat tilille ja paketti matkaan. Kun ennakkopaketteja ei ole aina noudettu
 
Minä: Okei. Laitatko tilinumeron ja sun koko nimen niin siirrän rahan
 
0417766***: jees, Mistä pankista maksat? laitatko os tiedot niin vien aamusta matkaan.
 
Minä: Mul on sampo ja osoite on ***********
 
0417766***: 800026-393***** Sampo ja ******, ilmoitatko kun on maksettu niin pakkaan valmiiksi ja laitan matkaan
 
Minä: Kiitos kun ilmoitit tietosi. Toivottavasti joku vähemmän rauhaa rakastava henkilö jota huijasit löytää sinut ennen kuin poliisi sen tekee..
 
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan....
Leikari
07.11.2012 23:28:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipu69: Tällaista keskustelua tuli tänään kun laitoin Steinbergin äänikortista ostoilmoituksen:
 
...
 
Minä: Kiitos kun ilmoitit tietosi. Toivottavasti joku vähemmän rauhaa rakastava henkilö jota huijasit löytää sinut ennen kuin poliisi sen tekee..
 
--------------------------
Oikeesti vittu jotain rotia pitäs saada tähän hommaan!!!!!

 
... mitä nyt? ettet syyllistyisi herjaukseen...
 
kipu69
07.11.2012 23:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leikari: ... mitä nyt? ettet syyllistyisi herjaukseen...
 
kerrotko tarkemmin?
 
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan....
Rotuvaari
07.11.2012 23:42:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipu69: kerrotko tarkemmin?
 
Jos tehtäisiin tämä perinteisen kaavan mukaan, eli maksa kiltitsti tuo 200e, odottele pakettia pari päivää, yritä soitella, uhkaile polliisilla ja sitten, SITTEN tule tänne avautumaan ja julkaisemaan toisten tilinumeroita. Niin on aina tehty.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
J.Nikkanen
07.11.2012 23:45:35 (muokattu 07.11.2012 23:50:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veksu: Jos tehtäisiin tämä perinteisen kaavan mukaan, eli maksa kiltitsti tuo 200e, odottele pakettia pari päivää, yritä soitella, uhkaile polliisilla ja sitten, SITTEN tule tänne avautumaan ja julkaisemaan toisten tilinumeroita. Niin on aina tehty.
 
No enpä minä ainakaan äkkiseltään kahtahunttia maksaisi satasen tuotteesta.
 
Tuo tilinumero on esiintynyt ennenkin tosin omistaja on eri kuin edellä mainittu. Rovaniemellä toki asuu eräs saman etunimen omaava, mutta ei taida kuitenkaan olla sama henkilö koska sukunimi ei täsmää?
 
Vaikeita asioita nämä.
 
Mopo rotkoon.
kipu69
07.11.2012 23:51:04 (muokattu 08.11.2012 08:23:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: No enpä minä ainakaan äkkiseltään kahtahunttia maksaisi satasen tuotteesta.

 
siistin nyt tuota juttua sen verran ettei tule tarkat tiedot julki mut kannattaa olla tarkkana. Mnetin profiilissa lukee että on kittilästä ja esitteli itsensä janneksi
 
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan....
kipu69
07.11.2012 23:55:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veksu: Jos tehtäisiin tämä perinteisen kaavan mukaan, eli maksa kiltitsti tuo 200e, odottele pakettia pari päivää, yritä soitella, uhkaile polliisilla ja sitten, SITTEN tule tänne avautumaan ja julkaisemaan toisten tilinumeroita. Niin on aina tehty.
 
maksaisin siis 100e usb äänikortista 200e johon tulee kaikki mitä uudessa paketisa eli firewire-kaapeli ja ohjelmia?
 
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan....
Rotuvaari
08.11.2012 00:19:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipu69: maksaisin siis 100e usb äänikortista 200e johon tulee kaikki mitä uudessa paketisa eli firewire-kaapeli ja ohjelmia?
 
Niinno, äkkiseltään saattaa tuntua hupsulta, mutta kyllä hyvästä kannattaa maksaa.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
kipu69
08.11.2012 00:22:36 (muokattu 08.11.2012 07:11:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veksu: Niinno, äkkiseltään saattaa tuntua hupsulta, mutta kyllä hyvästä kannattaa maksaa.
 
No voi jeesus! jos kuulostaa hyvälle diilille niin voin antaa sulle yhteystiedot että pääset tekemään kauppoja mielikuvitustuotteesta....
 
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan....
bedlam
08.11.2012 07:18:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veksu: Niinno, äkkiseltään saattaa tuntua hupsulta, mutta kyllä hyvästä kannattaa maksaa.
 
Kyllä, varsinkin jos tuote tulee Kittilästä asti. Siinä on vähän semmosta eksotiikkaa sitten mukana.
 
http://www.petrilampela.net
Peoplez
08.11.2012 09:21:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie voin myyä sulle mun C1 jos tarvit :) ei tuu firewiree mukaan, sen voin taata. Laitan yv.
 
jeesuz
08.11.2012 14:01:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tolta Jannelta taitaa tota tavaraa löytyä aika paljon. Laiton reipas tunti sitten ostoilmoituksen ABY-pedaalista ja n. 20 minuutin päästä tuli viesti samalta henkilöltä. Tarjouduin ostamaan pedaalin postiennakolla tai maksamalla tuotteen noudettuani sen, koska numerotietojen perusteella ei kyseistä henkilöä edes löytynyt.
 
Ei suostunut myymään postiennakolla samalla perusteella kuin ketjun aloittajalle. Toinen vaihtoehto kuulemma olisi kaupat kasvotusten Rovaniemellä. Haiskahti koko homma, joten jätin Turusta Rovaniemelle matkaamisen sitten kuitenkin väliin.
 
Ois ihan mielenkiinnosta pitänyt myös napata herran yhteystiedot tai ees m.netin profiili. Mutta Kipu69:lle suuri hatunnosto toiminnastaan!
 
kipu69
08.11.2012 15:41:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jeesuz: Joo, tolta Jannelta taitaa tota tavaraa löytyä aika paljon. Laiton reipas tunti sitten ostoilmoituksen ABY-pedaalista ja n. 20 minuutin päästä tuli viesti samalta henkilöltä. Tarjouduin ostamaan pedaalin postiennakolla tai maksamalla tuotteen noudettuani sen, koska numerotietojen perusteella ei kyseistä henkilöä edes löytynyt.
 
Ei suostunut myymään postiennakolla samalla perusteella kuin ketjun aloittajalle. Toinen vaihtoehto kuulemma olisi kaupat kasvotusten Rovaniemellä. Haiskahti koko homma, joten jätin Turusta Rovaniemelle matkaamisen sitten kuitenkin väliin.
 
Ois ihan mielenkiinnosta pitänyt myös napata herran yhteystiedot tai ees m.netin profiili. Mutta Kipu69:lle suuri hatunnosto toiminnastaan!

 
mulla on ne kaikki tiedot siis tallella tilitiedoista Mnetin profiiliin jos on tarvista...
 
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan....
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «