Kimmo72 29.09.2012 00:00:49 | |
---|
Tere. Kaikki Peter Baltesin laulamat Acceptin biisit kiitos :) Googletin niin perkeleesti mut en vaan osannut vissiin... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Thule 29.09.2012 07:02:44 | |
---|
Obi-Wan Kenobi is like god, but with better weapons. |
joku muu sikko 03.10.2012 14:42:33 | |
---|
Diggasin aika kovaa ihan niiden uran alkuajoista Russian Rouletteen asti. Stalingrad on pirun kova. Varsinainen löytö tämä Mark Tornillo! Ja kyllä, Wolfin kitarasaundi on ehkä paras ikinä. There is no school like "old school". |
Hot brute 03.10.2012 21:16:50 | |
---|
Minusta Predator on erittäin hyvä ja aliarvostettu levy. Ehkä levyn levyn paras laulu on Run Through The Night Eniten olen kuunnellut levyjä; Breaker, Objection Overruled ja Death Row. Death Row oli ensimmäinen cd-jonka ostin ja ostin sen heti kun ilmesty ja samaan syssyyn ostin, Megadethin Youthanasian, AC/DC Ballbreaker ja Iron Maiden The X Factor. Kovia levyjä ilmestyi tuona vuonna. Muistan kun death row pääsi top 40 listalle, se oli vähä aikaa jollain sijalla 30 tjsp, kyrsi aina kun sitä videoo näytettiin vain 2 sekunttia ja ikinä sitä ei nähny missään kokonaan ja siihen aikaan ei ollu youtubee |
besamme 06.11.2012 16:39:50 | |
---|
No tänään se sitten pamauttaa ässepti pakkahuoneen liekkeihin. Settilistakin vaikuttaa olevan erittäin kohdillaan, mitä edellispäivän keikasta tsekkasin. Uutta ja vanhaa sopivasti miksattuna. Ja lavalla 3/5 miestä jotka löivät aikanaan kasaan Balls To The Wallin. Huippua, odotus on hirmuinen! |
Umpihullu 06.11.2012 19:36:40 | |
---|
besamme: No tänään se sitten pamauttaa ässepti pakkahuoneen liekkeihin. Settilistakin vaikuttaa olevan erittäin kohdillaan, mitä edellispäivän keikasta tsekkasin. Uutta ja vanhaa sopivasti miksattuna. Ja lavalla 3/5 miestä jotka löivät aikanaan kasaan Balls To The Wallin. Huippua, odotus on hirmuinen! Kolme viidestä? Eikös Herman Frank ollut pallilevyllä myös mukana vai hoiteliko Hoffman itse ne kaikki kitarat? Silloinhan siellä pitäisi olla lauteilla 4/5. Baltes, Hoffman, Kaufmann ja Frank. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
arppah8 06.11.2012 19:57:50 | |
---|
Umpihullu: Kolme viidestä? Eikös Herman Frank ollut pallilevyllä myös mukana vai hoiteliko Hoffman itse ne kaikki kitarat? Silloinhan siellä pitäisi olla lauteilla 4/5. Baltes, Hoffman, Kaufmann ja Frank. Jörg Fischer oli se kultakauden toinen kitaristi. Herman Frank oli noihin aikoihin vielä Victoryssa. Eiku mitä, Wiki väittää et ois ollut Ballsilla? Ja tsekkaus kansista vahvistaa asian. Oho. Enpä ole aiemmin huomannut. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
besamme 07.11.2012 05:09:36 | |
---|
Umpihullu: Kolme viidestä? Eikös Herman Frank ollut pallilevyllä myös mukana vai hoiteliko Hoffman itse ne kaikki kitarat? Silloinhan siellä pitäisi olla lauteilla 4/5. Baltes, Hoffman, Kaufmann ja Frank. Kauffmanni soittelee nykyään U.D.O:ssa kitaraa. Joutui jättään rummuttelut noin 20 vuotta sitten kun selkä ei sitä hommaa kestänyt. Stefan Schwarzmann soittaa nyky acceptissa rumpuja. Ja siitä keikasta: mahtavata! Koko roikka hiton hyvässä soittoiskussa ja Tornillo vakuutti livenäkin. Eihän hän mikään udo ole, eikä kukaan sitä odotakaan. Enkä itse ikäni puolesta edes voi tietää, millainen keulamies mr Dirkschneider oli 80-luvulla ja millaisia keikkoja accept silloin veti. Mutta kyllä tätäkin kolkyt ja risat-tyyppiä hykerrytti rinnasta nähdä Peter Baltes ja Wolf Hoffman livenä, eturivistä. Sitä nostalgian helinää. Menisin uudestaankin keikalle ehdottomasti. |
Umpihullu 07.11.2012 06:42:04 | |
---|
besamme: Kauffmanni soittelee nykyään U.D.O:ssa kitaraa. Joutui jättään rummuttelut noin 20 vuotta sitten kun selkä ei sitä hommaa kestänyt. Stefan Schwarzmann soittaa nyky acceptissa rumpuja. Ja siitä keikasta: mahtavata! Koko roikka hiton hyvässä soittoiskussa ja Tornillo vakuutti livenäkin. Eihän hän mikään udo ole, eikä kukaan sitä odotakaan. Enkä itse ikäni puolesta edes voi tietää, millainen keulamies mr Dirkschneider oli 80-luvulla ja millaisia keikkoja accept silloin veti. Mutta kyllä tätäkin kolkyt ja risat-tyyppiä hykerrytti rinnasta nähdä Peter Baltes ja Wolf Hoffman livenä, eturivistä. Sitä nostalgian helinää. Menisin uudestaankin keikalle ehdottomasti. Ainiin joo, meni Kaufmannit ja Schwzarzmannit sekaisin. Kaufmann on lähtenyt U.D.O:sta pois jokunen aika sitten. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Epi 07.11.2012 09:30:39 (muokattu 07.11.2012 09:52:00) | |
---|
Eilinen (6.11.) Pakkahuoneen keikka oli täyttä timanttia! Äijillä erittäin hyvä meininki koko keikan ajan ja hauskuus välittyi yleisöönkin. Uudet ja klassikkobiisit toimivat sulassa sovussa. 2 tuntia kunnon suorasuuntaustykitystä - korvat soi vieläkin! Kun miehet rumenee niin soitto kovenee! |
StJerky 07.11.2012 13:17:42 | |
---|
arppah8: Jörg Fischer oli se kultakauden toinen kitaristi. Herman Frank oli noihin aikoihin vielä Victoryssa. Eiku mitä, Wiki väittää et ois ollut Ballsilla? Ja tsekkaus kansista vahvistaa asian. Oho. Enpä ole aiemmin huomannut. Fischer sitten palasi ennen Metal Heartia. |
arppah8 07.11.2012 13:55:08 | |
---|
StJerky: Fischer sitten palasi ennen Metal Heartia. Joo, niinhän se teki. Siitä tuo muistikuva tulikin kun ko. levy on mulla eniten soinut. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
StJerky 07.11.2012 14:58:16 (muokattu 07.11.2012 14:59:58) | |
---|
arppah8: Joo, niinhän se teki. Siitä tuo muistikuva tulikin kun ko. levy on mulla eniten soinut. Mutta Frank oli bändissä silloin kun kävivät muistaakseni Kulttuuritalolla ja Zeus Mattila kirjoitti hyvin ivallisen keikka-arvostelun Rumbaan. Ei tykännyt. EDIT: Mutta Juho Juntunen tykkäsi http://www.udofinland.com/leikkeet/Accept_soundi_11_83.pdf |
No huhhuh mikä keikka pakkahuoneella.... Moni isompi bändi voisi ottaa näistä ukoista mallia; oikeesti näyttää että ukot nauttii touhusta, ja hyvin saivat yleisön mukaan. Hoffmannin lavakarisma + soundit ihan uskomattomia. Huikeassa vedossa bändi. Lisäpisteet toimivasta viinanmyynnistä sekä Schwarzmannin rumpukapulasta:) |
Flash 08.11.2012 08:48:42 (muokattu 08.11.2012 08:51:42) | |
---|
Eipä ollut Teatrian keikassakaan mitään valittamista, vaikka hiukan meinasi olla välillä teknisiä ongelmia. Hyväntuulista touhua. Uudet biisit toimivat siinä, missä vanhatkin. Live Music Is Better! |
joku muu sikko 08.11.2012 10:09:48 (muokattu 08.11.2012 10:13:00) | |
---|
TypeRR: No huhhuh mikä keikka pakkahuoneella.... Moni isompi bändi voisi ottaa näistä ukoista mallia; oikeesti näyttää että ukot nauttii touhusta, ja hyvin saivat yleisön mukaan. Hoffmannin lavakarisma + soundit ihan uskomattomia. Huikeassa vedossa bändi. Lisäpisteet toimivasta viinanmyynnistä sekä Schwarzmannin rumpukapulasta:) Juuri näin. Homma ei voisi paljoa paremmin toimia. Ja soundit kohdallaan eka soinnusta lähtien eikä vähän sinne päin kuten yleensä. Sakut osaa nämäkin hommat. Wolfin kitara oli törkeän isolla muiden päällä mutta kyllä on aihettakin. Miehellä on palikat hallussa mitä tulee soittamiseen, soundeihin ja lavapreesensiin. Sanoinkin kaverille että ei kovin usein kuule hevibändiä jonka rumpuja ei meinaa kuulla mutta silti kuulostaa hyvältä. There is no school like "old school". |
toxic 08.11.2012 15:25:07 | |
---|
Olipa hyvä keikka Oulussa, harmi vain kun kamerasta loppui paristot ensimmäisen kuvan jälkeen. Sekin tietty tärähtänyt kuva :) Herman koitti heittää minulle plekujansa monta kertaa, mutta aina möhlin. Vieressä ollut heppu lahjoitti sitten omansa minulle, kiitokset hänelle jos vaikka sattuu tämän viestin lukemaan. :) Kuuloni taisin menettää nyt sitten lopullisesti. Korvissa soi ja tuntuu kuin olisi korvatulpat koko ajan päässä. No, olisi pitänyt muistaa ottaa ne tulpat lähtiessä eikä vasta 270km päässä kotoa.. |
besamme 02.04.2014 20:23:36 (muokattu 02.04.2014 20:23:55) | |
---|
|
Regalis Apertura 02.04.2014 22:23:55 | |
---|
Jaahas:). Toivottavasti tulee parempi lätty kuin Stalingrad. Vähän tasapaksua kamaa mun mielestä. Jotain Blood Of The Nations-meininkiä toivoisin... |
ruusteri 03.04.2014 10:21:56 | |
---|
Regalis Apertura: Jaahas:). Toivottavasti tulee parempi lätty kuin Stalingrad. Vähän tasapaksua kamaa mun mielestä. Jotain Blood Of The Nations-meininkiä toivoisin... Jep. Blood of the Nations on kyllä perkuleen kova, mutta Stalingrad ei niinkään. Muutaman hyvä biisi ja loput melko unohdettavia. "Damn good coffee, and hot!" |