Aihe: floikasta (kopiosta) kiinteä talla?
1 2 3 4
Midrange
07.11.2012 18:42:12
Kuulin huhun että kaikista kovimmat kornia soittavat metallimiehet hitsaavat floikan kiinni ankkuriruuveihin.
How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better
ReBeat
07.11.2012 18:55:31

Miksiköhän muuten kaularauta ja talla ei ole samaa metallikappaletta. Voisi olla tuotekehityksen paikka.
Midrange
07.11.2012 19:02:45
J.Nikkanen: Samaan rautaan sitten myöskin mikit?

Mitä etua tuolla sitten olisi?

Saattaisi tuo hieman sustainia lisätä. Pulttikaulaisesta tulis "neck-through"
How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better
Antti1
07.11.2012 19:12:13 (muokattu 07.11.2012 19:55:11)
Palatakseni vanhaan korttipakkavääntöön, tein empiirisen kokeen Viking Linen kerran käytetyllä pakalla: korttipakka blokkina lisäsi sustainia verrattuna jousien varassa olevaan tallaan. Koitin minimoida vielä muuttujat soittamalla vapaata kieltä, tasaamalla vireen n. 1 cent tarkkuudella, demppaamalla muut resonoivat osat ja kielet. Noiden lisäksi tarpeeksi laaja otanta samasta kohdasta samalla plektralla ja samalla mikillä vedettyjä iskuja. Lopputulos oli, että poikkeuksetta korttipakkablokki voitti sustainissa, jokaikisellä iskulla. Koko rotla siis äänitetty suoraan linjaan, jotta pystyy mutun sijaan tukeutumaan ihan näytöllä näkyviin käppyröihin ja tasomittareihin.

E: Täytyy tosin sanoa, että ero on äärimmäisen pieni noiden kahden välillä, muttei mitenkään vaikeasti havaittavissa näytöltä tuijotellessa. Korvin kuultuna mahdoton huomata eroa. Ehkä joku muu matsku voi parantaa sustainia, mutta tämän yksittäisen testin valossa pahviläjä ei ainakaan huononna sustainia lähtötilanteeseen verrattuna.

E2: Siitä vielä kuva katseltavaksi, sen enempää en jaksa todistusaineistoa järjestellä näin typerän aiheen tiimoilta: https://www.dropbox.com/s/a7zh5q4p6a4ccag/kortit_jouset.jpg Kuviin on merkitty kohtat silmämääräisesti, jossa hyötysignaali vaihtuu pohjakohinaksi yms. häiriöääniksi.
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
pönttö
08.11.2012 03:02:01
Antti1: Palatakseni vanhaan korttipakkavääntöön, tein empiirisen kokeen..

Se, mitä sinun olisi pitänyt verrata, oli tietysti korttipakka vastaan puupalikka :/
Antti1
08.11.2012 03:12:53
pönttö: Se, mitä sinun olisi pitänyt verrata, oli tietysti korttipakka vastaan puupalikka :/

Kyse oli mun kysymyksissäni jatkuvasti ainoastaan siitä syökö korttipakka sustainia verrattuna jousiin. Sä väitit syövän, mä kyseenalaistin sen, joten testasin, eikä syönyt. Ei mua ne puupalikat missään vaiheessa kiinnostaneet, niiden vaikutuksen tiedän jo entuudestaan. Miksi ihmeessä siis ton mun mielenkiinnon ja keskustelun aiheen pohjalta olisi pitänyt testata jotain aivan muuta?
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
J.Nikkanen
08.11.2012 08:19:35
Antti1: Miksi ihmeessä siis ton mun mielenkiinnon ja keskustelun aiheen pohjalta olisi pitänyt testata jotain aivan muuta?

Koska Mnet ja rölökakkasääh.
Mopo rotkoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)