Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Meinlin Amun-sarja
1
triplis
30.10.2012 10:12:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan mitä on tapahtunut Meinlin Amun-symbaaleille? Onko valmistus lopetettu, nimi muuttunut vai mitä? Meinlin nettisivuilla kun ei ole tätä nykyä mitään tietoa sarjasta, eikä symbaaleita tunnu muualtakaan netistä löytyvän. 8" splashi ois vaan saatava!
 
"Soitetaanko vaihteeksi heviä?"
Weetoz
30.10.2012 10:20:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

triplis: Onko valmistus lopetettu
 
On, jo joitakin vuosia sitten. Nyt siellä on noita MB8, MB10 ja MB20 -sarjoja, joista joku (todennäköisesti MB8 tai MB10) lienee lähellä Amunia. Itselläni ei noista ole kokemusta.
 
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
Erska88
06.11.2012 16:22:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amuni on lopetettu joo. Mielestäni paljon komeempia lättyjä kuin mb10 tai 8. Onko ne minkä kuulosia ku torilla pyörii jonnin verran niitä ja on paljon halvempia kuin byzance jota itelläni on melkein kaikki? Mistä matskusta ne on tehty ja onko ne karvakätisten jugurttimiehien takomia? ;)
 
akisetä
06.11.2012 18:30:15 (muokattu 06.11.2012 18:31:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erska88: Amuni on lopetettu joo. Mielestäni paljon komeempia lättyjä kuin mb10 tai 8. Onko ne minkä kuulosia ku torilla pyörii jonnin verran niitä ja on paljon halvempia kuin byzance jota itelläni on melkein kaikki? Mistä matskusta ne on tehty ja onko ne karvakätisten jugurttimiehien takomia? ;)
 
Amunit on tehty b8-pronssista, eli samanlaisesta seoksesta mistä esim. Paisteen 2002:t. Olen monessakin yhteydessä kuullut puheita Amunien ja 2002 saman tyyppisestä soundista, mutta kokemusta mulla ei Amuneista ole. Amunit ei ole käsintaottuja, Byzancet sen sijaan on. Joskus parisen vuotta sitten liikkeessä kokeilin Meinlin MB10 16" crashia (oisko ollu medium), ihan ok peruskrässi oli mut ei kuitenkaan oikein mua henkkoht sytyttäny.
 
V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa!
jp351
06.11.2012 20:10:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erska88: Amuni on lopetettu joo. Mielestäni paljon komeempia lättyjä kuin mb10 tai 8. Onko ne minkä kuulosia ku torilla pyörii jonnin verran niitä ja on paljon halvempia kuin byzance jota itelläni on melkein kaikki? Mistä matskusta ne on tehty ja onko ne karvakätisten jugurttimiehien takomia? ;)
 
Minulla oli muutama vuosi sitten pari crashia ja hi-hat. Crasheista en lopulta erityisesti pitänyt mutta se voi johtua siitä, että olivat medium-paksuisia ja liian paksuja minulle. Rypytetyllä alapellillä varustettu haikka sen sijaan oli erittäin hyvä etenkin hieman auki soitettuna. Byzance taitaa olla ainoa meinlin sarja jota valmistetaan Turkissa.
 
Phase 1. Collect underpants | Phase 2. ? | Phase 3. Profit
Erska88
06.11.2012 20:26:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaaa.. :( mä inhoon huonoja tai keskivertoja peltejä. Ennen sattu oleen vahoja patinoituneita sabianin hand hammeredejä, sit joskus oli zildjianin zbt sarja setin mukana joka oli ihan kuraa paitti haikka ihan ok. Nytton byzancee oikeestaan kaikki ja koko maailma on ihan erilainen. Ei vaa. on noissa niin paljon eroja. Taitaa suurin kriteeri olla mulla tuo B20 pronssi. Muut tuppaa oleen hirveen värisiä...
 
SteveHarris
07.11.2012 00:52:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amunit tosiaan koneella taottuja b8 lättyjä, jotkut vertasivat aikoinaan paisten 2002 sarjaan.
Itellä ollut amunia 16" thin crash , 16" china ja 14" power hatsit josta oikeastaan haikat olivat ainoat jotka kelpais nykyiseen settiin.
 
Ihan laadukkaita peltejä kyllä ovat jos saundi sopii omaan korvaan
 
http://www.studiomjau.com/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «