Jussiman 22.09.2012 11:54:53 | |
---|
Secreterial: Sons of Anarchy-ketjusta: "Mistä muuten katsot jaksoja? Itse katsoin eilen loppuun neloskauden ja kiinnostaisi tietää mistä näkisi tota uutta kautta?" - Jussiman. Sitä kysellään vinkkejä ja neuvoja laittomuuksiin ja sitten käyräytellään muita? (vitsi). Mun on tunnustettava että olen poliisin tiedonantaja. En mä muuten koskaan selviäisi niistä kaikista laittomista latauksista mitä oon tehnyt. En vaan voinut mitään, olisin muuten saanut miljoonien korvaukset maksettaviksi : ) |
carnation 30.10.2012 19:49:24 | |
---|
Secreterial: Olipa kyllä hieno kauden aloitus tässäkin. Lupailee todella todella hyvää kautta! Vaan onpahan ollut kovin tylsä kausi, kärsii liian monista hahmoista ja sivujuonteista. Hyvätkin henkilöt näyttäytyvät parissa kohtauksessa joka toisessa jaksossa, eräät unohdetaan pitkiksikin ajoiksi (Chalky, Al Capone) ja ruutu täytetään tyhjänpäiväisellä lätinällä, kun fokus on lähes täysin kateissa. Rosettia ja Harrowia jaksaa katsella, mutta muuten aika Boredwalk Empire... ei tässä tapahdu mitään. Mitä vittua tälle sarjalle tapahtui. Homeland ja Walking Dead kaasuttelevat paljon kovemmin nyt, samoin Dexter. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
author 04.11.2012 17:11:41 | |
---|
Kas! Toka kausi alkaa tänään kakkoselta klo 21.05! |
texjazz 04.11.2012 17:25:03 | |
---|
author: Kas! Toka kausi alkaa tänään kakkoselta klo 21.05! Ja kriitikoiden mukaan vain paranee. Kriitikot ovat aina oikeassa. Kaikki on jo tehty. |
author 04.11.2012 17:28:06 | |
---|
glx405: Ja kriitikoiden mukaan vain paranee. Kriitikot ovat aina oikeassa. Harmi kun en ihan tarkkaan muista miten eka kausi päättyi. Olis pitänyt kerrata nopsaan, mutta boxi on kaverilla lainassa. |
texjazz 05.11.2012 07:31:48 | |
---|
Kaikki on jo tehty. |
Milloinhan tässä rupeaa tapahtumaan jotain? Kahdeksan jakso kolmatta kautta mennyt ja kovin on tylsää vieläkin. Epäkiinnostavaksi muuttuneet hahmot jahkailevat turhuuksia suotta venytetyissä kohtauksissa. Kauden alku oli hyvä, mutta nyt on jotenkin pysähtynyt vauhti. Toivottavasti petraavat loppua kohden. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Secreterial 12.11.2012 20:10:11 | |
---|
Milkop:Toivottavasti petraavat loppua kohden. Parin viime jakson verran on rakennettu kyllä melkosia jännitteitä, jotka voi purtautua ihan kunnon gangsterisotaan. Eihän Boardwalk Empire missään vaiheessa mitään kovin tiukkaa toimintaa ole ollutkaan... "I never bluff" - Cordell Walker |
Secreterial 26.11.2012 21:43:54 | |
---|
Vähän tahtoo viimeisiin jaksoihin painottua tämä kovempi meno! Mutta hyvä loppukausi on kyllä ollut ja viikon päästä huipentuu. Al Caponekin alkaa nousemaan asemaansa. "I never bluff" - Cordell Walker |
Milkop 26.11.2012 22:09:02 | |
---|
Secreterial: Vähän tahtoo viimeisiin jaksoihin painottua tämä kovempi meno! Mutta hyvä loppukausi on kyllä ollut ja viikon päästä huipentuu. Oli kyllä melkoinen jakso tämäkin. Eihän tässä malttaisi millään viikkoa taas odottaa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
juuso a 26.11.2012 23:02:45 | |
---|
Piti odottaa 10 jaksoa, että rupesi taas tapahtumaan.:) "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Secreterial 27.11.2012 08:55:16 | |
---|
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Ja onhan tässä nyt jo parissa jaksossa ollut vähän enemmän toimintaa. Toisaaltahan tuo toiminnan puute heijastuu täysin Nuckyn hahmosta, joka on laskelmoiva ja ovela - ei niinkään mikään kuumakalle mafioso (kuten Al Capino). Hajottaisi hieman tuota hahmon tarinaa, jos koko ajan olisi meno sellaista, että päitä putoilisi. Tuohon hommaanhan mietittiin aluksi James Gandolfinia ainakin joidenkin puheiden mukaan, mutta Sopranos-fibat olisi varmaan tehneet liian rajun eron (vrt. Nucky vs. Tony). "I never bluff" - Cordell Walker |
Japsu 27.11.2012 11:36:01 | |
---|
Secreterial: Tuohon hommaanhan mietittiin aluksi James Gandolfinia ainakin joidenkin puheiden mukaan, mutta Sopranos-fibat olisi varmaan tehneet liian rajun eron (vrt. Nucky vs. Tony). Itseasiassa Mark Wahlbergilta (tuottajana Boardwalkissa) kysyttiin yhdessä radiohaastattelussa että oliko muita näyttelijöitä keitä mietittiin Nuckyn rooliin. Wahlberg mainitsi ainoastaan Alec Baldwinin. "Why has John Zorn put out like 100 albums? Because he can bang on a cookie sheet for an hour and this chick will take it home and listen to it." |
Secreterial 27.11.2012 12:14:29 | |
---|
Japsu: Itseasiassa Mark Wahlbergilta (tuottajana Boardwalkissa) kysyttiin yhdessä radiohaastattelussa että oliko muita näyttelijöitä keitä mietittiin Nuckyn rooliin. Wahlberg mainitsi ainoastaan Alec Baldwinin. Gandolfinin nimi tuli esiin jossain vaiheessa. Taisi olla niin, että kun hahmoja mietittiin, oli Gandolfinin nimi esillä, jos Nuckysta olisi haluttu esikuvansa näköinen. Mutta kun päätettiin, että hahmosta ei tule esikuvansa täydellistä kopiota, niin ensimmäinen (ja tuottajien mukaan ainoa) vaihtoehto oli oikeasti Buscemi. "I never bluff" - Cordell Walker |
riimu 27.11.2012 21:28:59 | |
---|
Jos on ollut kausi muuten tylsähkö niin tämä jakso ennen season finalea oli kyl täyttä timangia! Don't ask me about Grim Fandango. |
Burn 03.12.2012 10:10:51 | |
---|
Myös eilinen jakso oli yllättävän rymistelevä. Hienosti tilanne taas kääntynyt kun kommodori makaa nyt naama jumissa eikä Jimmystä ja Elista ole vetovastuulliseksi. Ryhdikästä toimintaa Nuckylta, kun ei ottanut takaisin hattu kourassa itkevää persenaamaveljeään, joka jakson lopussa ryhtyikin kaivamaan melko syvää kuoppaa itselleen. Hyvin harva tv-sarja saa nykyään syttymään ja istuttamaan tv:n ääreen säännöllisin väliajoin, mutta joku tuossa Boardwalk Empiressa viehättää aivan helvetisti. Enhän mä edes pidä vastaavanlaisista sarjoista! |
Herrah 03.12.2012 11:45:13 | |
---|
Burn: Hyvin harva tv-sarja saa nykyään syttymään ja istuttamaan tv:n ääreen säännöllisin väliajoin, mutta joku tuossa Boardwalk Empiressa viehättää aivan helvetisti. Enhän mä edes pidä vastaavanlaisista sarjoista! Mun mielestä tämän tekee se, että ainakin mulle tulee jatkuvasti semmonen fiilis että sarjassa ei väkisin vääntämällä haeta tajuttomia juonivyyhtejä, vaan semmonen elämänmaku on koko ajan läsnä. Silleen että sarja on aivan yhtä lailla aikakauden kuvaus kuin draamasarja. |
Burn 03.12.2012 12:29:54 | |
---|
Herrah: Mun mielestä tämän tekee se, että ainakin mulle tulee jatkuvasti semmonen fiilis että sarjassa ei väkisin vääntämällä haeta tajuttomia juonivyyhtejä, vaan semmonen elämänmaku on koko ajan läsnä. Silleen että sarja on aivan yhtä lailla aikakauden kuvaus kuin draamasarja. Nimenomaan näin! Esimerkiksi nämä Van Aldenin itsetutkiskelut ja muu toiminta on osattu tehdä sellaisella pieteetillä, että se on väkisinkin kiehtovaa. Kuin myös tämä naamapuoli Harrowin tekemiset. |
Secreterial 03.12.2012 18:48:17 | |
---|
Burn: Myös eilinen jakso oli yllättävän rymistelevä. Hienosti tilanne taas kääntynyt kun kommodori makaa nyt naama jumissa eikä Jimmystä ja Elista ole vetovastuulliseksi. Ryhdikästä toimintaa Nuckylta, kun ei ottanut takaisin hattu kourassa itkevää persenaamaveljeään, joka jakson lopussa ryhtyikin kaivamaan melko syvää kuoppaa itselleen. Hyvin harva tv-sarja saa nykyään syttymään ja istuttamaan tv:n ääreen säännöllisin väliajoin, mutta joku tuossa Boardwalk Empiressa viehättää aivan helvetisti. Enhän mä edes pidä vastaavanlaisista sarjoista! Meni hetki tätä lukiessa tajuta, että tarkoitat kakkoskautta vissiin :D Tässä on paljon asiaa jo kolmoskaudesta keskusteltu, eli kannattaa vähän varoa, mitä lukee :) Boardwalk Empire on kyllä yksi meikän suosikeista. Siinä ei yritetä liikaa. Jotku kritisoi toiminnan puutteen takia, mutta mun mielestä sopii hyvin tuohon - Nucky Thompson ei nyt kuitenkaan sarjassa mikään todellinen gangsteri ole. Kausi jälleen paketissä - Harrow on kovis ja seuraavaa kautta odotellessa! "I never bluff" - Cordell Walker |
vicarious 08.09.2013 12:13:19 | |
---|
"They held his dick and chopped his whole body off. That's all he was in the end; a dick." |