hvinnamo 08.07.2012 23:32:12 | |
---|
Kävin kuuntelemassa La Stradaa Kolmilammilla ja täytyy kyllä todeta että kuulostipa hienolta. Basisti-laulajan laulua oli mielyttävä kuunnella ja soitto pelasi mallikkaasti. Hieno bändi! |
jakeni 09.07.2012 00:22:12 | |
---|
Kuulin Lauantaina 7.7 Mäntsälän suurlavalla helvetin hyvää laulaja/basistia,joka on nimeltään: Ami Jaara ! Hän on A1-ryhmää. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
ferodoz 12.07.2012 17:28:25 | |
---|
Tässä joku aika sitten olin yhtäaikaa bilebändini kanssa keikalla eräissä häissä, missä tanssimusapuolen hoiti Markus Törmälä & FBI beat. Tokikin poikkeuksellisesti duona, koska itse Markus oli bestman näissä häissä. Voi jumalaare että toimii! Siis ihan uskomatonta miten kiipparisti veti pianoa ja urkua, jalkiobassoa (lähti muuten sieltäkin melkoisia kuvioita!) sekä lauloi samalla. Nyt joku heräs että "hei mäi osaan tehdä neljää asiaa yhtäaikaa". No, en todellakaan usko että ainakaan tällä tasolla, ihan täysverinen ammattikaveri tämä kiipparisti/basisti/laulaja. Muistaakseni oli nimeltään Miikka Törmälä. Rumpali hoiti perusvarmasti ja hyväsaundisesti homman kotiin,ja paketti oli valmis. www.suhdelukucoverband.fi |
isojussi 27.08.2012 19:33:30 | |
---|
Näköjään harvemmin tätä nykyään kukaan tuntuu käyttävän. Kehunpas meitin bigbandin lauantaisen elokuvakonsertin sekä solisteja: Raappanan Jannee, Vettenrannan Elinaa, Sirkiän Minnaa, Huuhtasen Mikkoo, Järvisen Marikaa ja Hannamarie Hyytistä. Bändin omia poikia unohtamati. Ynnä äänentoiston ihan helevetin hyvin hoitanutta Bitsoundia Pälkäneeltä. Kyllä yleisön kelpas. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 27.08.2012 20:18:18 | |
---|
isojussi: Näköjään harvemmin tätä nykyään kukaan tuntuu käyttävän... Humppa on vissiin menny niin huanoksi, et sitä ei enää kande kehua? Vimosin keikka jota vasiten menin katsomaan oli Puukko- Mäkki bändinsä kans. Sitä vois vaikka kehua, mut sit Mäkki vois vaik tarpeettomasti nolostua. Ittensä kehuminen on säännöissä kielletty, mut kaverin kehuminen on kahta vaikeampaa. Ei vaan tahdo olla yks tuhannesta selkääntaputtajasta. Vaik oikeestihan toi veto kyl uppos yleisöön paremmin kuin tiiliskivi järveen. One kind of music only - the good kind |
mack the knife 27.08.2012 21:13:38 | |
---|
rintapek: Humppa on vissiin menny niin huanoksi, et sitä ei enää kande kehua? Vimosin keikka jota vasiten menin katsomaan oli Puukko- Mäkki bändinsä kans. Sitä vois vaikka kehua, mut sit Mäkki vois vaik tarpeettomasti nolostua. Ittensä kehuminen on säännöissä kielletty, mut kaverin kehuminen on kahta vaikeampaa. Ei vaan tahdo olla yks tuhannesta selkääntaputtajasta. Vaik oikeestihan toi veto kyl uppos yleisöön paremmin kuin tiiliskivi järveen. Tänkjuu. Joskus vaan tuntuu, että siinä paikassa Jeesiö Riverkin uppoais kun yleisöllä on jalu ja pilu mielessä. COVS n:o 1. |
Thefish 27.08.2012 21:35:09 | |
---|
mack the knife: Joskus vaan tuntuu, että siinä paikassa Jeesiö Riverkin uppoais kun yleisöllä on jalu ja pilu mielessä. Puuma-aitaus? "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
rintapek 21.10.2012 02:19:07 | |
---|
Nostellaan... Lähdin tos nurkkakippolaan, kun siellä piti oleman bändi. Rockabillyä. Mut ne oli vissiin unohtaneet sekä basisti, että kitaristin ja laulajan Turkuun. Runpali oli kova, mut en mä, eikä kukaan muukaan kauaa jaksanu kattoa runpuja, rämpytettyä sähkistä ja noin terssin äänialan ns. laulua. En oikein ymmärrä miks tommoinen akti tarttee tänne Turusta asti raahata. Vaihdettiin mestaa toiseen naapurikippolaan mis oli Mikko Alatalo. Se olikin sit positiivinen yllätys. Säestäjänä midi- hanuristi + taustat, mut kylläpä kulki. Toimi kuin hirvi. Toisekseen, vaatii kokolailla pokkaa vetää juopuneelle baariyleisölle "känkkäränkkää" sydämensä kyllyydestä. En o koskaan ollu Mikko Alatalon fani, mut mun vissiin tarttee muuttaa käsitystäni. One kind of music only - the good kind |
Timi 05.11.2012 17:39:44 | |
---|
Sunnuntaina xpressillä kuuntelin Christa Huikko bändiä.Tosi hyvä meininki ja pilke silmäkulmassa.Ekaks vähän tytön tuntui silleen "Tyttömäiseltä"Mutta hetken kuunneltuani.Toimi hyvin Ja Kitaristi jaksoi soittaa monipuolisesti ja kliffasti laulunsa lisäksi.Jotenkin bändi sai kivan otteen noihin vanhoihin biiseihinkin.Bassot tuli sieltä jostain nappulan takaa.Mutta hyvältä se tuntui. Vaikea.Mutta varma! |
EP 05.11.2012 18:28:42 | |
---|
Timi: Sunnuntaina xpressillä kuuntelin Christa Huikko bändiä.Tosi hyvä meininki ja pilke silmäkulmassa.Ekaks vähän tytön tuntui silleen "Tyttömäiseltä"Mutta hetken kuunneltuani.Toimi hyvin Ja Kitaristi jaksoi soittaa monipuolisesti ja kliffasti laulunsa lisäksi.Jotenkin bändi sai kivan otteen noihin vanhoihin biiseihinkin.Bassot tuli sieltä jostain nappulan takaa.Mutta hyvältä se tuntui. Kuuntelin juutuubista yhden näytteen ko. pändiltä, oli tosin muutaman vuoden vanha , mutta.. Kyllähän se ehkä toimi, mutta missä svengi? |
hvinnamo 05.11.2012 18:36:21 | |
---|
EP: Kuuntelin juutuubista yhden näytteen ko. pändiltä, oli tosin muutaman vuoden vanha , mutta.. Kyllähän se ehkä toimi, mutta missä svengi? En tiedä siitä, mutta keikkaa on heillä niin paljon kuin ehtivät tehdä. Ei kotonaolosta monikaan keikkasoittaja leipäänsä saa. Näyttää ja kuulostaa hyvältä, ja kansa tykkää...mitä muuta vielä pitäis olla? Jos mä tilaisin omiin juhliini MONIPUOLISEN ja kompaktin tanssibändin , niin kyl mä ottaisin C&V:n. Ihan parhaasta päästä trioista on se! |
EP 05.11.2012 18:48:13 | |
---|
hvinnamo: En tiedä siitä, mutta keikkaa on heillä niin paljon kuin ehtivät tehdä. Ei kotonaolosta monikaan keikkasoittaja leipäänsä saa. Näyttää ja kuulostaa hyvältä, ja kansa tykkää...mitä muuta vielä pitäis olla? Jos mä tilaisin omiin juhliini MONIPUOLISEN ja kompaktin tanssibändin , niin kyl mä ottaisin C&V:n. Ihan parhaasta päästä trioista on se! Jep, mä kirjoitin tuon yhden näytteen perusteella ja mainitsinkin, että muutaman vuoden vanha. Svengi, keikkojen lukumäärä ja yleisön tykkääminen onkin ihan eri asioita, eikö? |
Tankero 05.11.2012 20:01:27 | |
---|
hvinnamo: En tiedä siitä, mutta keikkaa on heillä niin paljon kuin ehtivät tehdä. Ei kotonaolosta monikaan keikkasoittaja leipäänsä saa. Näyttää ja kuulostaa hyvältä, ja kansa tykkää...mitä muuta vielä pitäis olla? Jos mä tilaisin omiin juhliini MONIPUOLISEN ja kompaktin tanssibändin , niin kyl mä ottaisin C&V:n. Ihan parhaasta päästä trioista on se! Kuulin päntiä viime vuonna Levillä ja toimii kympillä. Parraasta päästä on. Humppajyrä |
Tankero 05.11.2012 20:02:25 | |
---|
EP: Kuuntelin juutuubista yhden näytteen ko. pändiltä, oli tosin muutaman vuoden vanha , mutta.. Kyllähän se ehkä toimi, mutta missä svengi? Kyllä svengaa, ainakin melkein illan kuulostelulla. Humppajyrä |
EP: Kuuntelin juutuubista yhden näytteen ko. pändiltä, oli tosin muutaman vuoden vanha , mutta.. Kyllähän se ehkä toimi, mutta missä svengi? Hitsi!Svengissä kyllä livenä löytyi!Eikä se toinen bändi Poker suinkaan huono ollut.Huumori pilkisti sielläkin.Hyvin esitettyjen kipaleidren ohella. Lauantai iltana oli Euroopa hotellissa mainostettu elävää musiikkia.Hiukan kyllästyneen tuntuinen kaveri veti laulun ohella kiippareilla taustojen päälle. Vaikea.Mutta varma! |
hvinnamo 05.11.2012 23:01:06 | |
---|
EP: Jep, mä kirjoitin tuon yhden näytteen perusteella ja mainitsinkin, että muutaman vuoden vanha. Svengi, keikkojen lukumäärä ja yleisön tykkääminen onkin ihan eri asioita, eikö? Niin ovat kehut ja moitteetkin eri asioita ;) |