Aihe: Tanssiravintoloita kaatuu..
1 2 3 4 532 33 34 35 3657 58 59 60 61
Teranssi
05.11.2012 11:08:56
Lennu
05.11.2012 11:16:22

Taidan tässä vaiheessa tehdä excel-taulukon, johon alan pisteyttämään heittojen osuvuutta. Pientä paikallaan polkemista on jo havaittavissa, mutta luotan tanssimusapalstan regeneroitumissykliin. Tää on kyllä jo niin kovaa settiä, että edes tes ei herättänyt tunteita, vaan se ohitettiin ansioituneesti.

Jatkan tarkkailua.
no is any good musics maked anymore...
Tankero
05.11.2012 11:23:52
pönttö: Että syrjäytynyt tällä kerralla? Sinä siis haluat jatkaa tällä linjalla, Tonkero hyvä? Kelpaa minulle.

Kirjoitustyylistäsi ja havaitsemistani melkoisista puutteista luetun ymmärtämisestä päättelen, että sinä olet sekä erittäin sivistymätön olento, että päästäsi terävä kuin partasuti. Sinulla on jo näiden syntymälahjojesi ansiosta huomattavasti suurempi todennäköisyys päätyä syrjäytyneeksi, kuin minulla.

Mitä tulee yhteisöllisyyteen, sinun porukallasi ei ole aavistustakaan sen tarkoituksesta. Tokihan kaltaisesi rinnuksilleen kuolaavat, kolme kertaa kansakoulun jokaisen luokan kahlanneet osaatte liittoutua ja yritätte kiskoa luokan lukutaitoiset tasollenne, eli onhan siinä sitä yhteisöllisyyttä. Minunkin kohdallani olet(te) onnistuneet saamalla mvedettyä minut tähän hedelmättömään kohteliaisuuksien vaihtoon mukaan. Tosin minun on vaikea alkaa vittuilemaan teille takaisin yhtä avuttomasti. Voisin kokeilla juoda itselleni jonkinlaisen massiivisen aivovaurion, niin ehkä kelpaisin yhteisösi täysivaltaiseksi jäseneksi?

Suosittelen jättämään psykologin hommat sellaisille, jotka eivät joudu käyttämään tarralenkkareita vielä aikuisellakin iällä, koska päässä olevat solmut ovat oikean elämän solmunteon tiellä.

Pidän itseäni kyllä ulkopuolisena. Noin kirjoitit?

Harvinaisen matalaotsaista tekstiä osaat suoltaa.
Humppajyrä
Lennu
05.11.2012 11:24:23

BassoSisko: Se tais jo tapahtua siinä vaiheessa kun hän lukkoa huusi avuksi.
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=11031630

Olis aika fiksua siirtyä aromaan löpisemään säästä.

Aromassa tosin kaikesta häviää tuoreus ja terä, siellä kaikki jutut on kauhtuneita pitkiä kalsareita.
no is any good musics maked anymore...
BassoSisko
05.11.2012 11:26:09
Lennu: Aromassa tosin kaikesta häviää tuoreus ja terä, siellä kaikki jutut on kauhtuneita pitkiä kalsareita.

*ttu sun kanssas :------------------D
Hax pax max deus adimax. AAH
Thefish
05.11.2012 11:26:37
Lennu: Aromassa tosin kaikesta häviää tuoreus ja terä, siellä kaikki jutut on kauhtuneita pitkiä kalsareita.

On ollut pelottavan hiljaista. Kohta varmaan Fukushima taas posahtaa.
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
pönttö
05.11.2012 11:37:49 (muokattu 05.11.2012 11:38:00)
tarmo: Älä hyvä mies sentään rikokseen syyllisty....

Lukemalla ystäväsi ja tukijasi mackin viestit, jopa sinä saatat ymmärtää että ne laittoman uhkauksen tunnusmerkit täyttyvät aivan muiden osalta.

Poiketen kuitenkin sinusta, minä en tarvitse lakia avukseni selvitäkseni mackin keskioluen turvottamista uhoiluista.
pönttö
05.11.2012 11:51:21
Tankero: Pidän itseäni kyllä ulkopuolisena. Noin kirjoitit?

Harvinaisen matalaotsaista tekstiä osaat suoltaa.

Palataanpa sinuun hetkeksi tankero.

Matalaotsaisuuttahan ollaan pidetty matalan älykkyyden merkkinä, eikö vain. Kuitenkin, jos verrataan sinun ja minun ulosanteja toisiinsa, päädytään surullisen nopeasti huomaamaan sinun älysi leiskunnan jäävän varsin vähäiseksi omaani verrattuna. Kommenttisi ovat jopa niin ala-arvoisia, että tokkopa sinulla on otsaa ollenkaan.

Jos olisit ollut tarpeeksi järjissäsi jättämään tuon avuttoman solvausyrityksen väliin, olisin voinut kertoa sinulle tuosta ulkopuolisuudesta mm seuraavaa: Monet suuremmat ja pienemmät taiteilijat ovat aina ulkopuolisia ihmiskunnassa. He tekevät havaintoja, josita sitten säveltävät, sanoittavat, maalaavat tai kirjoittavat. Sinne laumaan, yleiseen hälyyn mukaan uponeista ei ole koskaan tullut mitään.

Jos muusikko ei ole ulkopuolinen, ei hänestä tule ikinä taiteilijaa. Jos muusikko ei ole taiteilija, hän voisi yhtä hyvin olla töissä kirjapainossa lyijylatojana ja väittää itseään runoilijaksi. Pudotella tunteettomasti, koneen lailla nuotin toisensa perässä herättämättä minkäänlaisia tunteita kuulijoissaan.

Siinä sinulle ulkopuolista.

Jos ei-syrjäytyneisyys tarkoittaa sitä että muuttuisin mack the (keksi itse tähän sopiva solvaus,kun minä en enää viitsi)iksi, tarmoksi tai tankeroksi, ilmoittaudun ylpeänä syrjäytyneiden joukkoon. Minä nimittäin en ole saavuttanut mitenkään jumalallisissa mitoissa olevaa kykyä sallia yksinkertaisten tulla tyköni, joten on viisainta että kuulumme eri kerhoihin tulevaisuudessakin.
tarmo
05.11.2012 11:58:39
pönttö: Pudotella tunteettomasti, koneen lailla nuotin toisensa perässä herättämättä minkäänlaisia tunteita kuulijoissaan.

HURRAAAAAAAA!!!!

Viimeinkin olemme palanneet musiikin äärelle. Tuohan on suora kuvaus bulkki-iskelmästä/popista/dancesta, ym.

Johan tässä ehti jo huolestua keskustelun ajautuvan täysin sivuraiteille.
tarmo
05.11.2012 12:09:13
Siskot ja veljet. Jatketaanko nyt ihan oikeasti täällä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=6&t=142261&o=1000
pönttö
05.11.2012 12:11:06
tarmo: ...Johan tässä ehti jo huolestua keskustelun ajautuvan täysin sivuraiteille.

Kun seuraavan kerran huolestut samasta aiheesta, ystävällisesti tarkistanet, josko olet TAAS itse siirtänyt keskustelun pois aiheestaan ja käsittelemään keskustelijoita.

Mutta paatunut perkele sinä kyllä olet. Oikein täytyy hattua nostaa. Minä en olisi kyennyt luettelemaan noita - muutamien musiikkina markinoimia roskatyylejä - yhteen putkeen puhkeamatta monipuoliseen kirosanojen tulvaan jokaisen kohdalla erikseen.
tarmo
05.11.2012 12:15:39
pönttö:

Vastaukseni löydät täältä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =6&t=142261&o=1000&#end
Epämuusikko
05.11.2012 12:20:25
Hienoa tykitystä!!!!
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
laulava sydän
05.11.2012 15:17:59
Hitto kun säikähdin avatessani tämän ketjun että nyt on oikeesti kaatunut viimesetkin soittopaikat!!!
Jucciz
05.11.2012 15:42:12
tarmo: Tänään Tampereelle saapui marginaalinuusikko John Scofield ameriikasta asti ja oli muuten ihan hemmetin hyvä keikka - kaiken lisäksi loppuunmyyty.

Klubilla sen perään soittanut XL oli niin ikään mainio - kaiken lisäksi konsertista ei tarvinnut maksaa mitään.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
tarmo
05.11.2012 16:45:19
Jucciz: oli muuten ihan hemmetin hyvä keikka - kaiken lisäksi loppuunmyyty.

Klubilla sen perään soittanut XL oli niin ikään mainio - kaiken lisäksi konsertista ei tarvinnut maksaa mitään.

Makumme on samankaltainen.

Itse kävin katsomassa kolme kesää sitten samaisen trion puistokeikan NYC:ssä. Oli todella hieno veto. Scofield veteli sandaaleissa menemään melkein kaksituntisen ilmaiskeikan. Vieläkin pitää toisinaan kuunnella kameran videonauhoituksia, kun oli niin upeeta matskua.

Olisi ollut hienoa päästä Treelle katsomaan. Ja XL päälle, aijettä. No, jos näin Scofieldin NYCissä, joudun kompensaationa matkustamaan Kouvolaan kuullakseni XL:ää.

Oikeastaan Kouvola on juurikin oikea paikka sitä varten... mutta eipä siit sen enempiä, liput on jo.
rintapek
05.11.2012 16:53:11

pönttö: Minä en olisi kyennyt luettelemaan noita - muutamien musiikkina markinoimia roskatyylejä - yhteen putkeen puhkeamatta monipuoliseen kirosanojen tulvaan jokaisen kohdalla erikseen.

Sit sun tarttee kattoa peiliin.
Jos on kovasti paljon muitakin musiikkityylejä jotka nonchaleeraat, niin ei o ihme, jos elävä musiikki vaikuttaa kuolonkorinaiselta.

Ei o MacDonaldsin vika, jos siellä on enemmän porukkaa ko gormet- ravintolassa.
One kind of music only - the good kind
pönttö
05.11.2012 17:33:51
rintapek: Sit sun tarttee kattoa peiliin.
Jos on kovasti paljon muitakin musiikkityylejä jotka nonchaleeraat, ...

Tunteettomasti ja teollisessa mitassa tehtyä musiikkia tökkiessäni en mielestäni ole peliinkatsomisen tarpeessa. Musiikki ei saa olla pelkästään teknistä osaamista ja rutiinilla värkättyä tekstiä. Minusta laulua ei pidä säveltää pelkästään sen takia, että pitäisi saada jonkun artistin setti täyteen.

Tässä asiassa saatan toki olla hakoteilläkin. Ehkäpä onkin niin, että McDonalds on se oikea syömäpaikka?

Mutta mäkkärihän tekee ihmisistä avuttomia läskejä, jotka lopulta tukehtuvat puppuunsa. Jos taidetta tekee mäkkärin tyylillä, eikö ihmisen aivo voi tukehtua henkiseen läskiin?

Mielestäni voi.
KoskPaavo
05.11.2012 18:27:16
Saanko kysyä nimim. pöntöltä täysin avoimesti ja mitenkään provosoimatta oletko soittanut keikkoja, siis sellaisia joista saa rahallisen korvauksen? Omasta puolestani voin sanoa että itse olen vähän yli 40:n vuoden aikana soittanut yli 5000 keikkaa, siinä tulee oppineeksi nöyryyden lisäksi muutakin. Mistä kumpuaa keskustelussa semmoinen kumma oman mielipiteen prässääminen kaikin keinoin? Yhtä totuutta ei ole eikä tule.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)