Aihe: Tanssiravintoloita kaatuu..
1 2 3 4 528 29 30 31 3257 58 59 60 61
pönttö
04.11.2012 17:12:30
Tankero: Sattuu vielä olemaan täyspäisimpiä kirjoittelijoita.

Sitten teillä ei pojat mene kovin hyvin.
KoskPaavo
04.11.2012 17:15:58
pönttö: Sitten teillä ei pojat mene kovin hyvin.

Siitähän tuo otsikkokin kertoo.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
rintapek
04.11.2012 17:52:49

pönttö: Sitten teillä ei pojat mene kovin hyvin.

Taidat sopia ihan mainiosti joukkoon rattoisaan.
One kind of music only - the good kind
pönttö
04.11.2012 17:59:56
rintapek: Taidat sopia ihan mainiosti joukkoon rattoisaan.

Vaikuttaisi siltä, että tullessaan tähän huoneeseen, pitää hiukan ensin tehdä kyynärpäillä tilaa. Mutta kyllä minä sovin minne tahansa, kun ei aleta tuuppimaan.
mack the knife
04.11.2012 18:03:06
pönttö: Vaikuttaisi siltä, että tullessaan tähän huoneeseen, pitää hiukan ensin tehdä kyynärpäillä tilaa. Mutta kyllä minä sovin minne tahansa, kun ei aleta tuuppimaan.

Mitä jos tulee päähän kohdistunut taklaus? Jos vaikka mulle sanotaankin, että tapa se kusipää.
COVS n:o 1.
House Band
04.11.2012 18:04:02
Tankero: Jaa, oot oulun puolessa liikkunut.
Audienssi on saatu. Anna ja Albert,Arina,Merikoski,Foxia,Kuusisaari,Hietasaari...
Hienoja muistoja,hieno kaupunki.
Soittaja soittaa,haitaristi haittaa.
pönttö
04.11.2012 18:07:08 (muokattu 04.11.2012 18:16:25)
mack the knife: Mitä jos tulee päähän kohdistunut taklaus? Jos vaikka mulle sanotaankin, että tapa se kusipää.

Jos sellainen leikki on mieleen, osoitteen saat pyytämällä.

EDIT: Piti oikein tulla jälkikäteen vielä kysymään, että kuinka helvetin alas rima teidän idioottilaumassanne oikein pystyy valumaan? Katsokaa nyt tuota.
rintapek
04.11.2012 18:17:04

pönttö: Jos sellainen leikki on mieleen, osoitteen saat pyytämällä.

Meinasin lähteä tanssikapakkaan ihan vaan vissylle ja mahdollisesti pyörähtelemään, mut kyl tää show on katsottava.
Prkl ku on popcornit loppu.
One kind of music only - the good kind
EP
04.11.2012 18:48:46
Tankero: Sattuu vielä olemaan täyspäisimpiä kirjoittelijoita.

Kaikilla tuntu viimeksi olevan enemmän tai vähemmän täys!! :D
Thefish
04.11.2012 19:11:49 (muokattu 04.11.2012 19:13:44)
rintapek: Meinasin lähteä tanssikapakkaan ihan vaan vissylle ja mahdollisesti pyörähtelemään, mut kyl tää show on katsottava.
Prkl ku on popcornit loppu.

Ota tästä lisää :)

E.

Ai niin, unohdin sanoa joo. Joo!! Noin.
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
mack the knife
04.11.2012 19:12:34
pönttö: Jos sellainen leikki on mieleen, osoitteen saat pyytämällä.

EDIT: Piti oikein tulla jälkikäteen vielä kysymään, että kuinka helvetin alas rima teidän idioottilaumassanne oikein pystyy valumaan? Katsokaa nyt tuota.

Voi sua raukkaa. Mä oon aika hyvä ampumaan.
pönttö
04.11.2012 19:18:07
mack the knife: Voi sua raukkaa. Mä oon aika hyvä ampumaan.

Kokeilepa, että osutko itseäsi otsaan. Vaikuttaisi, ettei siellä otsaluun takana ole mitään kovin tarpeellista.
mack the knife
04.11.2012 19:26:24
pönttö: Kokeilepa, että osutko itseäsi otsaan. Vaikuttaisi, ettei siellä otsaluun takana ole mitään kovin tarpeellista.

Miltäs tuntuu olla noin fiksu? Siirry edes aromaan länkyttämään, sinne sopii tuommonenkin sun nickin veroinen mielipiteenvaihto.
Paitsi että jos sä oot itse tanssiravintola, joka kaatuu kun vähän puhaltaa.
pönttö
04.11.2012 19:33:09 (muokattu 04.11.2012 19:33:25)
mack the knife: Miltäs tuntuu olla noin fiksu? Siirry edes aromaan länkyttämään, sinne sopii tuommonenkin sun nickin veroinen mielipiteenvaihto.
Paitsi että jos sä oot itse tanssiravintola, joka kaatuu kun vähän puhaltaa.

Näin fiksuna olossa on se ikävä piirre, ettei tasoistaan keskusteluseuraa tahdo oikein saada tanssimuusikoiden joukosta. Tunnun pikemminkin vetävän puoleeni kaltaisiasi olentoja, joiden aivon paikalle on raaputettu täytteeksi tavaraa pidättelykyvyttömän puppelipojan esinahan alta. Se ottaa minua aidosti kupoliin.

Mitä tulee noihin sinun pullisteluihisi, sinähän olet oikeasti melkoinen kynäniska. Rääpäle voisi olla sellainen kuvaava sana. Vaikka naamasi onkin turvonnut keskioluesta, se ei tee sinusta minkään valtakunnan Chuck Norrista. Mitä tulee sinuun ja aseisiin, ei tuollainen tutisevasorkkainen tulehtuneen anaalirauhasen tuote kykene kaatumatta edes kantamaan mitään miehen kaatoon sopivaa. Niin että jos sinä nyt ottaisit lusikan kauniiseen käteen ja menisit iltapissin kautta aa-aa, niin et joutuisi häpeämään itseäsi normaalia enempää huomisaamuna.
mack the knife
04.11.2012 19:37:35 (muokattu 04.11.2012 19:38:31)
pönttö: Näin fiksuna olossa on se ikävä piirre, ettei tasoistaan keskusteluseuraa tahdo oikein saada tanssimuusikoiden joukosta. Tunnun pikemminkin vetävän puoleeni kaltaisiasi olentoja, joiden aivon paikalle on raaputettu täytteeksi tavaraa pidättelykyvyttömän puppelipojan esinahan alta. Se ottaa minua aidosti kupoliin.

Mitä tulee noihin sinun pullisteluihisi, sinähän olet oikeasti melkoinen kynäniska. Rääpäle voisi olla sellainen kuvaava sana. Vaikka naamasi onkin turvonnut keskioluesta, se ei tee sinusta minkään valtakunnan Chuck Norrista. Mitä tulee sinuun ja aseisiin, ei tuollainen tutisevasorkkainen tulehtuneen anaalirauhasen tuote kykene kaatumatta edes kantamaan mitään miehen kaatoon sopivaa. Niin että jos sinä nyt ottaisit lusikan kauniiseen käteen ja menisit iltapissin kautta aa-aa, niin et joutuisi häpeämään itseäsi normaalia enempää huomisaamuna.

Ihan mahtavaa! Ulkonäöt ja kaikki otetaan seuraavaksi esiin. En mä muista sulle kuvaa lähettäneeni.

Muutenkin ihmetyttää, mihin sä oikein pyrit.
pönttö
04.11.2012 19:45:13
mack the knife: Ihan mahtavaa! Ulkonäöt ja kaikki otetaan seuraavaksi esiin. En mä muista sulle kuvaa lähettäneeni.

Muutenkin ihmetyttää, mihin sä oikein pyrit.

Sinä pelle lähettelet tappouhkauksia ja sitten valitat, kun saamasi vastaus ei miellytä?

Mihin minä pyrin? Siihen, että teistä madottamattoman rakkikoiran hännän alla loisivista olennoista edes yksi olisi niin tolkuissaan, että ymmärtäisi viheltää tuon pelin poikki.
mack the knife
04.11.2012 19:50:15
pönttö: Sinä pelle lähettelet tappouhkauksia ja sitten valitat, kun saamasi vastaus ei miellytä?

Mihin minä pyrin? Siihen, että teistä madottamattoman rakkikoiran hännän alla loisivista olennoista edes yksi olisi niin tolkuissaan, että ymmärtäisi viheltää tuon pelin poikki.

Enhän mä mitään tappouhkauksia oo lähettäny. Sanoin vaan että oon hyvä ampumaan. Millos seuraava keikka?
pönttö
04.11.2012 19:58:56
mack the knife: Enhän mä mitään tappouhkauksia oo lähettäny. Sanoin vaan että oon hyvä ampumaan. Millos seuraava keikka?

Odotahan, kun yritän säätää keskusteluani tasollesi...

Meiän isi on vahvempi ku teiän is! Lällän lällän lää! En se mää ollu vaa teiän kake!

Ei.. Tuo ei tunnu sujuvan. Ehkä minä - pokkiselkäinen perkele - en vain taivu tarpeeksi alas.

Seuraava keikka on huomattavasti ennen sitä hetkeä, kun sinusta tulee normaalia hammasmätäbakteeria viisaampi. Valitettavasti koko maailmankaikkeus saattaa vanhuuttaan luhistua kokoon ennen sitä hetkeä, niin että tuo aikatalu on tehty niin sanoakseni "karkealla kädellä".
pönttö
04.11.2012 20:07:08 (muokattu 04.11.2012 20:09:26)
rintapek: ...Selvis miks tanssiravintolat kaatuu. Musikantit on täällä avaamassa ääntään...

Ei. Tanssiravintolat kaatuvat ihan toisesta syystä. Voin sen Sinulle kertoa, mutta lupaa etteivät muut saa kuulla tästä. Tieto voi aiheuttaa epävakautta valtiossamme.

Suurin osa vanhoista tanssiravintoloista on rakennettu sellaisena aikana, jolloin koko Suomi oli kallellaan vasemmalle. Nyt, kun ollaan rähmällään oikealle, vaikutus on sama kuin olisi maapallon pyörimissuunnan muuttumisella päinvastaiseksi.

Jos et ole opiskellut korkeampaa fysiikkaa, voin antaa käytännön harjoituksen jolla tämä mekaniikka tulee ymmärrettävämmäksi.

Juo veresi alkoholimäärä 2,239 promilleen. Mene eukkosi äärelle hänen leipoessaan. Lausu ääneen, että olet viime aikoina ollut hänen sijaansa enemmänkin naapurin Adalmiinaan päin kallellaan.

Toivuttuasi marmorikaulimen laukauksesta ymmärrät tanssiravintoloiden kaatumiseen johtavat fysiikan lait.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)