Aihe: Tanssiravintoloita kaatuu..
1 2 3 4 527 28 29 30 3157 58 59 60 61
Ukko
03.11.2012 20:58:25

tarmo: Samalla tulisi varmasti kritisoida myös esim. sibelius-akatemian kampusten rakentamista verorahoilla?

En tiedä totuutta, mutta lienee noilla (osittain) julkisin varoin rakennetuilla rakennuksilla jotain yleishyödyllistä käyttöäkin on. Asiaa olisi syytä tarkastella myös toiselta kantilta, sen verran yksioikoiselta tuollainen ajattelu minusta kuulostaa.

Yhteiskunta = kokonaisuus= hyvinvointi/pahoinvointi.
COVS jäsen nro 6
Sir Henry
03.11.2012 21:41:21
Epämuusikko: vittu mikä pelle :D

e: viesti tarkoitettu nimimerkki Pöntölle, mutta en voi täysin rinnoin kompata taideinstituutioiden yksityistämistä tai lakkauttamista. (btw: kaveri kertoi, että keskiverto-wieniläinen käy konsertissa 3-4 kertaa. Kuussa)

Siis sen verran mielipidettäni tarkennan, että jos ja kun veroeuroilla kulttuuria tuetaan, tuettakkoon sitä tekemistä ja ihmisiä, mutta ei noita helvetin seiniä/taloja/organisaatioita, ei mitään guggenheimoja eikä muita, vaan henkilökohtaisia apurahoja niille , jolilla on pontettiaaliia muuhunkin kuin munien puhalteluun. Hyvä esimerkki käsittämättömästä organisaatiosta on mm. Teosto, Gramex, Ooppera.....

Tuo nimimerkki viittaa Ouluun, siellä olen vetänyt 80-luvulla Vaakunassa eräitä kertoja, tunsin legendaarisen Bamberos yökerhobändin hemmoja, vedin nuorena kölvinä elämäni ensimmäisen tuurauskeikan Tampereella bändissä, jonka nimen sittemmin kerron kun aloitan historiani taltioinnin, hienon kitaristi Eco Vesterisen keralla. YT:stä olen sattumoisin törmännyt bändiin Lösö, joka on helvetin hyvä, ja on juuri tyypillinen ryhmä, jolle pitäisi kohdentaa näitä verotukia, eikä mihinkään rakennelmiin tai vanhoihin luutuneisiin organisaatioihin; kohdeapurahoja siis toimiviin nuoriin energisiin bändeihin musiikin lajista riippumatta ja rakennusteollisuus erikseen.

Apuraha vanhojen tyhmien vähälahjaisten köyhien muusikoiden tukieläkesäätiön perustamiseksi olisi ok, vapaaehtoisena ilmoittaudun ensimmäiseksi toimitusjohtajaksi, palkkatoive 7000E/kuussa netto, autoetu mikä tahansa neliveto kitkarenkailla ja optiona kori Pearly Bay Cape White kuukaudessa.
half
03.11.2012 21:46:50
Kaiken muun ylläolevasta käsitin, mutta miten Teosto ja Gramex liittyvät tuohon ?
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
hvinnamo
03.11.2012 21:51:25
half: Kaiken muun ylläolevasta käsitin, mutta miten Teosto ja Gramex liittyvät tuohon ?

Tähän aiheeseen kun vielä sotketaan Tessi, kun OMB onkin jo mukana, niin rupeaa olemaan hyvinkin offtopiccia. :D
half
03.11.2012 21:57:20
hvinnamo: Tähän aiheeseen kun vielä sotketaan Tessi, kun OMB onkin jo mukana, niin rupeaa olemaan hyvinkin offtopiccia. :D

Kyllä tähän vielä jotain haitarinsoittoakin mahtuisi.
pönttö
03.11.2012 22:01:43
tarmo: Ihailen myös tapaa, jolla osoitat ihmisten vajavaisuuden ja puutteiden löytyvän katsomalla ympärille. Terve itsetunto mahdollistaisi myös peiliin katsomisen.

En minä jaksa sitä rumahista siellä peilissä tuijotella. Jätän sellaiset harrastukset teille tähtösille.

tarmo: Toki tällä(kin) keskustelupalstalla on sijansa verbaaliakrobatialle ja vittuilulle, mutta jos se on keskusteluun osallistumisen tarkoitus, miksi ei mennä vaikka siihen paljon puhuttuun suomikaksneloseen purnaamaan?

Niin... Sinä aloitat vittuilun ja sitten, kun saat kohteliaan vastauksen, nau'ut asiasta. Lopetitkin jo kerran, vaan nämä joo-miehet valoivat sinulle uutta uskoa jumalallisuuteesi ja nythän se olet sinäkin taas äänessä.

Olisit uskonut kerralla, niin olisimme kaikki säästäneet kasakaupalla kalliita fontteja ja tämä ikäväksi kääntynyt pelleily olisi jotain ihan muuta.

tarmo: Olisi tietysti kovin hauskaa lyödä cv:t tiskiin sekä musiikki että "siviilipuolelta" ja ...

Sinä voit minun puolestani olla vaikka itse Elvis ja istua satametrisen europaalin päällä platinoimassa cv-pinoasi ja minulle olet siltikin vain huonosti käyttäytyvä moukka. Jatka samaan malliin, niin minun täytyy maata mahallani saadakseni sylkeä päällesi.

tarmo: Myönnetään, että sinulla on sana hallussa. Tuota sanailua olisi mielenkiintoista nähdä ihan asiankin ympärillä.

Kannattaisi siis varmaankin harkita aiemmin lausahtamaani ja puhua asiasta sen sijaan, että kuvitellessaan itsensä mnetin jumalaksi nakkelee tuntemattomille kohteliaisuuksia ihan huomaamattaan, eikö? Kas asiastahan tässä yritettiin jutustella, ennekuin sinulta pääsi sammakko.

Oletko muuten ylpeä tuosta joo-miehestäsi Epämuusikosta? Eikö lyönytkin minulle hienosti jauhot suuhun tuolla loistokkaalla kommentillaan? Miltä se tuntuu olla tuollaisten kuningas? Onko teillä joku kasvihuone, jossa noita jalostetaan?
House Band
03.11.2012 22:02:29
Siis soundi painaa,mutta haitari vain painaa?
Tämä keskustelu ei enää osu vanhan soittajan järkeen.Ei mitenkään. Eipäs.
Ja nyt olen sentään kännissä!
Soittaja soittaa,haitaristi haittaa.
half
03.11.2012 22:04:29
House Band: Siis soundi painaa,mutta haitari vain painaa?
Tämä keskustelu ei enää osu vanhan soittajan järkeen.Ei mitenkään. Eipäs.
Ja nyt olen sentään kännissä!

Juo lisää.
House Band
03.11.2012 22:12:15
half: Juo lisää.
Auttaako se? Onko varma? Onko?
half
03.11.2012 22:15:43
House Band: Auttaako se? Onko varma? Onko?

Mine tietee.
House Band
03.11.2012 22:22:20
half: Mine tietee.
Andöständ.
pönttö
03.11.2012 22:25:07
House Band: Auttaako se? Onko varma? Onko?

Jos juot tarpeksi, kaikki ongelmasi postuvat hetkeksi. Jos juot liikaa, voivat ne poistua kokonaakin.

Mutta mikään ei auta. Ei sitten kertakaikkiaan mikään. Paitsi ehkä kuviokellunta, tai lentojooga.
tarmo
03.11.2012 22:36:58
Virkistävä keskustelu. Kerta kaikkiaan. Nyt meni jalka suuhun, joten over and out. Tahdon myös kiittää kaikkia teitä sisäpiiriläisiä tuesta ja nuoleskelusta, persreikä on vieläkin hellänä. Olipa mukava yllätys saada tietää kuuluvansa johonkin, jota en tiennyt olevan, aivan kuin uskoon tulisi. Nyt itken itseni uneen - silkasta onnesta.
Tankero
03.11.2012 22:57:01
House Band: Andöständ.

Kirjoitusvirhe. Loppuun ei tule d:tä.
Humppajyrä
Lennu
04.11.2012 01:36:54

Tankero: Kirjoitusvirhe. Loppuun ei tule d:tä.

Ei edes iso-D:tä?
no is any good musics maked anymore...
Tankero
04.11.2012 01:39:14
Lennu: Ei edes iso-D:tä?

Ei edes sitä.
Humppajyrä
House Band
04.11.2012 11:36:15
Tankero: Kirjoitusvirhe. Loppuun ei tule d:tä.
Sori,en ole kirjoittanut,ainoastaan kuullut alkuperäiseltä esittäjältä.
Tankero
04.11.2012 13:46:00
House Band: Sori,en ole kirjoittanut,ainoastaan kuullut alkuperäiseltä esittäjältä.

Jaa, oot oulun puolessa liikkunut.
Humppajyrä
bossguitar
04.11.2012 16:25:22
pönttö: Oletko muuten ylpeä tuosta joo-miehestäsi Epämuusikosta? Eikö lyönytkin minulle hienosti jauhot suuhun tuolla loistokkaalla kommentillaan? Miltä se tuntuu olla tuollaisten kuningas? Onko teillä joku kasvihuone, jossa noita jalostetaan?

Siis jos joku on Tarmon - tai jonkun muun kirjoittajan - kanssa samaa mieltä, niin se on automaattisesti perseennuolentaa? Muutoin ei voi olla mahdollista, että ihmisillä on yhteneväisiä mielipiteitä. Etenkään ammattimuusikoilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)