Aihe: Kosketinsoittimen ostajille!
1 2 3 4 542 43 44 45 4651 52 53 54 55
rabitti88
06.08.2012 19:10:43
Ostaisin heti ax synhtin, jos olis rahaa.. ja liittäisin siihen kitaran. http://www.google.fi/imgres?hl=fi&a … ndsp=25&ved=1t:429,r:0,s:0,i:73
niin et kitara olis ylhäällä ja kiippari alla.. kun vois soittaa taustoja saman biisi aikana ilman soittimen vaihtoja.
Tero661
16.08.2012 12:05:20 (muokattu 16.08.2012 13:23:37)
Heissan. Alotin just soittamaan taas Pianoa. Tällä hetkellä käytössä on Yanahan PSR-2 eli joku 20-25vuotta vanha. Eli todella huono.. korvat vaan kärsii.
Olen ihan aloittelija vielä, mutta ajattelin kummiskin ostaa paremman kun toi.. Että motivaatiokin voisi pysyä. Mitä te suosittelisitte? Mietein Digitaallista Pianoa, mutta en tosiaan ole varma.. Varsinkaan kun en noista ymmärräkkää hirveesti mitään.

Mulla on ollut muutama vaihtoehto mitä olen harkinnut

thomann sp-5500 Siinä olisin vähän kaikkea ja monipuolinen?
Tai sitten CASIO CDP 120?

Varsinkin kun aloittelija olen, niin ei tarvi olla mikään paras todellakaan, mutta kummiskin sellanen, jolla pärjää pidemmälle ja voi jotenkin nauttiakin niistä äänistä.

Myös toi Korg SP170S vaikuttas ehkä aloittelijalle myös ihan kelvolliselta?
Matti
16.08.2012 13:49:07
Tero661: Heissan. Alotin just soittamaan taas Pianoa. Tällä hetkellä käytössä on Yanahan PSR-2 eli joku 20-25vuotta vanha. Eli todella huono.. korvat vaan kärsii.
Olen ihan aloittelija vielä, mutta ajattelin kummiskin ostaa paremman kun toi.. Että motivaatiokin voisi pysyä. Mitä te suosittelisitte? Mietein Digitaallista Pianoa, mutta en tosiaan ole varma.. Varsinkaan kun en noista ymmärräkkää hirveesti mitään.

Budjetti ja hakemasi musatyyli auttavat varmasti neuvojia. Eli missä menee kipuraja ja mitä meinasit soittaa; klasaria, heviä, poppia vai jotain muuta?
Tero661
16.08.2012 14:17:10