Lazer 01.11.2012 15:31:36 (muokattu 01.11.2012 16:21:49) | |
---|
Epämuusikko: Onneksi laitoit kaksi hintaa. Kumpi on oikea? Jaha. Itse ilmoituksessa olikin hinta erikseen. Unohtui päivittää. Kai sitä voisi peri-m.nettiläiseen tapaan viisastella mutta en jaksa. Se mikä lukee kohdassa "hinta" on oikea. Edit: Säästääkseni ihmisiä hämmennykseltä ja epätietoisuudelta päivitin ilmoitusta. Edit2: jalan puuttuminen päivitetty |
BanZai88 01.11.2012 16:08:34 | |
---|
marktark: Ethän viitsis taas jankata, tuhlaat energiaasi ja aikaasi aika turhiin, "älyllisiin" kommentteihin. Eivät ole kovin lukijaystävällisiä. Kyllä tuosta oli myyjälle enemmän hyötyä. Säästyy turhilta uteluilta jatkossa, kun ei jokainen mahdollinen ostaja kysyy erikseen, että mikä on setin oikea hinta. Hintahan on varsin ok. Itse kuitenkin laittaisin ilmoitukseen infon, että toinen basarinjalka puuttuu. Tuo lause "Kunto on hyvä lukuunottamatta basarin jalkoja" ei vielä kerro, että toinen jalka puuttuu (kaikki eivät lue tätä rumpupalstaa). Ok, tiedon saa myyjältä erikseen kysymällä, mutta jos tieto olisi heti ilmoituksessa, niin mahdollinen ostaja voisi tsekata netistä, että olisiko siihen jalkaa saatavilla ja näin ollen tehdä kaupat sen perusteella. |
Epämuusikko 01.11.2012 16:22:03 (muokattu 01.11.2012 16:22:33) | |
---|
Lazer: Jaha. Itse ilmoituksessa olikin hinta erikseen. Unohtui päivittää. Kai sitä voisi peri-m.nettiläiseen tapaan viisastella mutta en jaksa. Se mikä lukee kohdassa "hinta" on oikea. Edit: Säästääkseni ihmisiä hämmennykseltä ja epätietoisuudelta päivitin ilmoitusta. Edit2: jalan puuttuminen päivitetty :D Kiitoksia :D Ethän viitsis taas jankata, tuhlaat energiaasi ja aikaasi aika turhiin, "älyllisiin" kommentteihin. Eivät ole kovin lukijaystävällisiä. jäkä jäkä mies. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
marktark 01.11.2012 18:45:51 | |
---|
Epämuusikko: jäkä jäkä mies. Täsmää;) Yleensä hinta nousee, mitä pidempään tavara on myynnissä. Eikö ? Play that song, not the instrument. |
Vallu-Veke 01.11.2012 20:03:48 | |
---|
marktark: Täsmää;) Yleensä hinta nousee, mitä pidempään tavara on myynnissä. Eikö ? Te olette nyt turhaan sotajalalla. Olette katsoneet eri aikaan ko. ilmoitusta, tms. Ennen ilmoituksen päivitystä oli hankala päätellä, mikä on setin pyyntihinta. Nyt ei mitään epäselvää. Halapa mielestäni, jos bassarin jalat on vain haettava itse ja jos sattuu tykkäämään signiasta. Ja miksei niistä tykkäis jos tykkää ja varmaan joku tykkääkin, jos sattuu sille päälle ja mikseipä sattuis? |
Lazer 01.11.2012 23:34:09 | |
---|
No, en minä tiedä onko kukaan sotajalalla tai mitä täällä ylipäätään tapahtuu. Tästä nyt tuli vähän tälläinen Ilmoituksenmuokkaus -kurssi, joskin ihan osittain syystäkin. Onneksi ei tarvitse CV:itä rustailla sentään :D |
Olly 02.11.2012 00:15:24 | |
---|
En ole itse koskaan kokeillut Signiaa, hinnasta päätellen laatukamaa, ja kumminkin kovin haukutut. Mikä on Signian ongelma? Jos joku sanoo ulkonäkö, hän on vaan yksinkertaisesti väärässä. Ilmaisu "makuasia" ei ulotu niin pitkälle. Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin. |
passe 02.11.2012 00:50:13 | |
---|
Olly: ...kumminkin kovin haukutut. Ei kai sentään kovin haukutut? Ensimmäinen kerta kun minä kuulen. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Epämuusikko 02.11.2012 01:23:23 | |
---|
passe: Ei kai sentään kovin haukutut? Ensimmäinen kerta kun minä kuulen. Täällä sama. Yleensä ottaen tykkään. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Strumbali 02.11.2012 09:07:28 | |
---|
Joskus jonkun keikan taisin Signioilla kopsutella. Ei jäänyt mielikuvaa haukuttavasta setistä. Tomiosasto oli aika hunajata... Mähän sanoin, että sä sanoit. |
ferodoz 02.11.2012 09:12:06 | |
---|
Genistasta sen sijaan olen kyllä kuullut huonoakin palautetta. Signiasta en muista kuulleeni ikinä mitään pahaa. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Vallu-Veke 02.11.2012 10:21:59 | |
---|
Olly: Mikä on Signian ongelma?
Ongelma on ollut siihen aikaan, kun ne tuli markkinoille. 90-luvun palkkatasoilla uuden setin hinnat oli useinpien ulottumattomissa. Se on asia, mistä niitä on moitittu. Käytettyjä saa tällä hetkellä siedettävään ja mielestäni jopa alihintaan, kun ottaa huomioon, mitä ne on aikoinaan maksaneet, suhteessa muihin rumpumalleihin. |
Hakki 02.11.2012 18:38:11 (muokattu 02.11.2012 18:38:38) | |
---|
Vallu-Veke: Ongelma on ollut siihen aikaan, kun ne tuli markkinoille. 90-luvun palkkatasoilla uuden setin hinnat oli useinpien ulottumattomissa. Se on asia, mistä niitä on moitittu. Käytettyjä saa tällä hetkellä siedettävään ja mielestäni jopa alihintaan, kun ottaa huomioon, mitä ne on aikoinaan maksaneet, suhteessa muihin rumpumalleihin. Olihan se Soitin-Laineen hinnaston 24 000 markkaa 12-13-16-22 setistä (vai olisko ollu peräti 10-12-14-20) aika, noh, suolainen hinta silloin joskus kun olin just aloittanut soittamisen ja kävin ekoja symbaaleja ostamassa, ja vilkaisin mitä ne todella hienot rummut siellä kellarissa oikein maksoi... Edit: plus snare tietty while(true) {play(metal);} |
Onko niin, että jos haluaa rimssin käyttöön mountilliseen tomiin, se tehdään yleensä niin, että irroitetaan tomista mountti, joka sitten rimssiin ? Sitten jää ne reiät...ne ilmeisesti jätetään rimssin kohdalle piiloon, mut olen kiinnostunut enemmänkin mahdollisesta soundin muutoksesta, kun "happireikä" on isompi. Muuttuuko ? Play that song, not the instrument. |
moderndrummer88 04.11.2012 03:18:06 | |
---|
Olly: En ole itse koskaan kokeillut Signiaa, hinnasta päätellen laatukamaa, ja kumminkin kovin haukutut. Mikä on Signian ongelma? Jos joku sanoo ulkonäkö, hän on vaan yksinkertaisesti väärässä. Ilmaisu "makuasia" ei ulotu niin pitkälle. Ei niitä signioita ole muiden toimesta haukuttu kuin parin sonor-postimerkkeilijän puolelta, kun pikkutyttöraivopuuskassa on suututtu. |
Seba 05.11.2012 10:57:40 | |
---|
Onko äkkiseltään heittää muita virvelistandeja joihin mahtuu puuvanteinen virveli kuin S 2000? Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan. |
Laakstr 05.11.2012 11:07:47 | |
---|
Seba: Onko äkkiseltään heittää muita virvelistandeja joihin mahtuu puuvanteinen virveli kuin S 2000? Sonor 400-series Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |
ferodoz 05.11.2012 12:18:46 | |
---|
Riippuu puuvanteesta. 14" Kumu ei mahdu Yamahan 740 sarjan ständiin, mutta mun tarvikepuuvanteillä oleva 14" reference sopii kyllä. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
ostany 05.11.2012 13:41:52 | |
---|
Seba: Onko äkkiseltään heittää muita virvelistandeja joihin mahtuu puuvanteinen virveli kuin S 2000? Pearlin S-1000 mahtuu kanssa, jos vaihtaa tutit ohuempiin Pearlin tutteihin. Myös Kumu-Pekalta pitäisi löytyä omaa tuontia oleva malli, mihin mahtuu SuperWoodHoop:eilla varustettu päristin. |
Seba 05.11.2012 14:33:13 | |
---|
Laakstr: Sonor 400-series Näköjään myös ss677 kävi, 400:sia ei ollut ja sain viimeisen 677 esittelymallin hyvään hintaan. Loppuu ne asetteluongelmat laakista. Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan. |