Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: onko mahdollista kääntää masterpedaalia toiselle jalalle??
1 2
svääpäkkä
02.11.2012 16:46:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mmmorrrooo!!
 
sellasta oon miettiny että kun mulla on perlin ellut hihnavedolla, niin voikos niitä kääntää masterpedaalia vasemmalle jalalle? sein vaihtamalla osia päikseen joten tai jotain??
 
Duro
02.11.2012 20:16:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks sun tarvis tehdä näin?
 
Tilipitappituppitappi
markkuliini
02.11.2012 20:58:32 (muokattu 02.11.2012 21:00:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: Miks sun tarvis tehdä näin?
 
Jos esim. on liian iso etutomi tai bassari. :) http://www.youtube.com/watch?v=iQnxGppzGtM
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
tomboarmageddon
02.11.2012 22:07:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svääpäkkä: mmmorrrooo!!
 
sellasta oon miettiny että kun mulla on perlin ellut hihnavedolla, niin voikos niitä kääntää masterpedaalia vasemmalle jalalle? sein vaihtamalla osia päikseen joten tai jotain??

 
Ei kai millään mahdollista kotikonstein ilman metallin työstökoneita. Siis jos vielä kummannkin pedaalin on tarkoitus sitten toimia.
Vasuri tuplliksia saa kyllä ostettua erikseen. Oon ainakin nähnyt sellaiset vasenkätisellä tutulla...
 
lkx
03.11.2012 02:52:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jos esim. on liian iso etutomi tai bassari. :) http://www.youtube.com/watch?v=iQnxGppzGtM
 
Hiukan härskin näköistä! :D Anyhow, Abe on kyllä aikas kova jäbä vetään.
 
Soitamme huonosti, mutta kovaa ja koko ajan.
Speedy
03.11.2012 12:13:56 (muokattu 03.11.2012 12:16:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jos esim. on liian iso etutomi tai bassari. :) http://www.youtube.com/watch?v=iQnxGppzGtM
 
Basarin kalvo on kyllä varsinainen luomistyön taidonnäyte.. Jos tuon on oikeasti joku "palkattu" suunnitellut, niin on kyllä ollu pokkaa vetää teipistä nimikirjaimet Paul McCartneylle..=D Noh ehkä Abe on sen ite tehny..
 
E: pikkusen muuten laskee snaren vire tuossa videon aikana..
 
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
markkuliini
03.11.2012 13:24:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: Basarin kalvo on kyllä varsinainen luomistyön taidonnäyte.. Jos tuon on oikeasti joku "palkattu" suunnitellut, niin on kyllä ollu pokkaa vetää teipistä nimikirjaimet Paul McCartneylle..=D Noh ehkä Abe on sen ite tehny..
 
E: pikkusen muuten laskee snaren vire tuossa videon aikana..

 
Toi etukalvo on ihan mahtava! Teipillä vaan, ihan punkmeiningillä ja pelkkää stadionkeikkaa. :)
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
03.11.2012 14:36:03 (muokattu 03.11.2012 14:40:09)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jos esim. on liian iso etutomi tai bassari. :) http://www.youtube.com/watch?v=iQnxGppzGtM
 
Nillin jne., mutta eikö tuossa ole lähinnä haikka tiellä?
Eiku kakat, just se iso basari =/
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
Speedy
03.11.2012 16:22:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Toi etukalvo on ihan mahtava!
 
On.. mikä se muuten on?
 
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
joonama
03.11.2012 20:13:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: On.. mikä se muuten on?
 
Se on se bassorummun keskellä oleva alue, joka näkyy yleisöön päin.
 
...takki (joo, tällä viikolla aika vähän unta)
 
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
Speedy
03.11.2012 23:24:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joonama: Se on se bassorummun keskellä oleva alue, joka näkyy yleisöön päin.
 
Ai niin se reikä.. Joo, niin olikin.. en heti hoksannu kun ei ollu karvoja..=I
 
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kailis
05.11.2012 17:20:39 (muokattu 05.11.2012 17:21:01)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: Ai niin se reikä.. Joo, niin olikin.. en heti hoksannu kun ei ollu karvoja..=I
 
Se kalvo on yleensä umpinainen karvojen kasvuun asti =/
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
Speedy
05.11.2012 17:53:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Se kalvo on yleensä umpinainen karvojen kasvuun asti =/
 
Niin mutta tuossa oli reikä.. aika lasiselta tuo näyttääkin.. kuin peili.. ;)
 
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kailis
05.11.2012 18:17:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speedy: Niin mutta tuossa oli reikä.. aika lasiselta tuo näyttääkin.. kuin peili.. ;)
 
...tai musta posliini.
Ok, vähän asiaakin. Pyörittelin hieman ajatuksissani tuota systeemiä ja mietin että jos se pedaali olisi vasemmalla puolella niin rintamasuunta olisi suoraan eteenpäin, siis suoraan basariin. Tällöin ulottuvuus oikealle luonnollisesti kasvaisi eli jos on kaksi lattiatomia voisi kuvitella että niitä tavoittaisi helpommin. Ymmärrättekö yhtään mitä ajan takaa?
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
marktark
05.11.2012 20:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: ...jos se pedaali olisi vasemmalla puolella niin rintamasuunta olisi suoraan eteenpäin, siis suoraan basariin. Tällöin ulottuvuus oikealle luonnollisesti kasvaisi eli jos on kaksi lattiatomia voisi kuvitella että niitä tavoittaisi helpommin. Ymmärrättekö yhtään mitä ajan takaa?
 
Pyörittelin joo, mut ei vielä loksahtanut...tarkenna vielä, mikä "se pedaali" jne...mut tuossa videon asettelussa on jok.tap. se hyvä puoli, että voi valita ison bassarin ja syvät tomit plus ne voi asetella vähän vapaammin. Ja saahan tuohonkin asetelmaan asetettua vaikka lattiatomin ihan basarijalan viereen, etuviistoon.
 
Play that song, not the instrument.
Kailis
05.11.2012 22:27:18 (muokattu 05.11.2012 22:31:07)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis tarkoitin sitä että olisi sinkkupedaali jossa olisi kuitenkin tuo varsi oikealle, eli oikea jalka ei olisikaan basarin kohdalla vaan siitä oikealle. Silloin basari olisi suoraan edessä ja jos olisi vaikka kaksi etutomia suunta olisi niiden keskelle ja koska rintamasuunta enemmän oikealle olisi kahden lattiatomin hallinta parempi. Olis hauska päästä kokeilemaan.
 
EDIT
 
Ei ihme ettei hahmottunut koska sekoitin oikean ja vasemman. Legenda kertoo tamperelaisesta bändibussikuskista, joka ei osannut kääntyä muuten kuin "makkara" (oikea) ja "sinappi" (vasen) komennoilla.
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
ferodoz
05.11.2012 23:07:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis:Legenda kertoo tamperelaisesta bändibussikuskista, joka ei osannut kääntyä muuten kuin "makkara" (oikea) ja "sinappi" (vasen) komennoilla.
 
Sä oot kyllä mainio ukko. :D
 
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
svääpäkkä
10.11.2012 13:09:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: Miks sun tarvis tehdä näin?
 
no oon vasen kätinen ja oon opetellu soittaan normisettii avonaisella otteella(vasen kasi soittaa haitsua ja fillit tehhään vasemmalta oikeelle jne jne.) ja aattelin sit opetella soittamaan "normi" otteella. siasin ehkä filleistäkin parempia ja kuonnollisempia kun ois luonnollisempi systeemi siinä eessä. eli siis haikka oikeelle ja lattia tomit vasemmalle, fillit oikeelta vasemmalle.
 
tietäiskö joku jonkun joka muis järkevään hintaan mulle sellasen "vasuripedaalin", tuppaavat uutena maksamaan kuitenkin vielä jottain. seinäjoella Top Saund myy ainoona liikkeenä Pearlin vehkeitä, ja se "muusikkorasisti" omistaja ei suostu osamaksuun.
 
JanneO
12.11.2012 09:14:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svääpäkkä: no oon vasen kätinen ja oon opetellu soittaan normisettii avonaisella otteella(vasen kasi soittaa haitsua ja fillit tehhään vasemmalta oikeelle jne jne.) ja aattelin sit opetella soittamaan "normi" otteella. siasin ehkä filleistäkin parempia ja kuonnollisempia kun ois luonnollisempi systeemi siinä eessä. eli siis haikka oikeelle ja lattia tomit vasemmalle, fillit oikeelta vasemmalle.
 
tietäiskö joku jonkun joka muis järkevään hintaan mulle sellasen "vasuripedaalin", tuppaavat uutena maksamaan kuitenkin vielä jottain. seinäjoella Top Saund myy ainoona liikkeenä Pearlin vehkeitä, ja se "muusikkorasisti" omistaja ei suostu osamaksuun.

 
HuutoPISTEnetissä oli vielä viime viikolla vasurin eliminator myynnissä, eikä ollut paha hintakaan siinä, mun mielestä ei ollut hintavarausta ja hinta alle 200 euroa.
 
Pedaaleita joista saat käännettyä vasuriksi on ainakin pearlin demonit, axis ja trick, joista ainakin nuo jälkimmäiset on ihan jäätävän hintaisia.
Eikös tuo Top Sound juurikin tarjoa osamaksulla, ainakin omalla "luottokortillaan", se että onko sitten edellytyksiä sitä korttia hommata, on asia toinen.
Pyydä vaihtotarjous niistä omistas speduista sieltä, tosin paremman hinnan saat torilla niistä omistasi jos myyt.
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
JanneO
13.11.2012 11:53:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.huuto.net/kohteet/pearl- … nator-vasenkatisen-versio/243731434
 
Tuossa 150€ + postikulut vasurin ellut
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «