Gary Enfield 27.10.2012 17:52:07 | |
---|
Siellä on ny uus skaba, jos tausta on liikaa sivussa skaban teemasta tai muuten vaan paska niin protestoikaa ja keksin jotain muuta. |
Tuomo_ 27.10.2012 21:39:57 | |
---|
Hyvähän toi pohja on. Mukavasti basso svengaa. Armon Kerjäläinen |
tjj2000 27.10.2012 21:57:49 | |
---|
gary field: Siellä on ny uus skaba, jos tausta on liikaa sivussa skaban teemasta tai muuten vaan paska niin protestoikaa ja keksin jotain muuta. ... no en muuta keksinyt soittaa tuohon, jos ei tule pointseja, niin vika on pohjassa! ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Gary Enfield 28.10.2012 00:47:27 | |
---|
Ok, perille meni :) |
Tuomo_ 28.10.2012 17:38:11 | |
---|
Juhlaskabassa on tasokasta menoa. Jätkät ovat saaneet uuden vaihteen päälle soitossa. Niin se kehitys kehittyy. Armon Kerjäläinen |
Gary Enfield 28.10.2012 22:15:04 | |
---|
Todella kivoja juttuja on tullu, hienoa! Ja mää kun ajattelin että tää on liian sivuun teemasta, mutta onhan kaikki lattaribluesinsa kuunnellut. Tyhmä minä. |
Tässä tulokset mun laskuopin mukaan. I3enjam1n - 10 Bluestumppi - 10 Urmas Potkuri - 8 gary field - 7 tjj2000 - 5 karik - 3 Vesa423 - 2 korvaoo _ Äänestämättä jättivät p3na, tono ja jhh. Kiitos kaikille osallistumisesta. I3enjam1n ja Bluestummppi sopinevat jatkosta keskenään. Onnittelut voittajille. |
Urmas Potkuri 02.11.2012 22:26:26 (muokattu 02.11.2012 22:26:39) | |
---|
Onneksi olkoon voittajille ja ennen kaikkea divarirootsille. Menestystä ja pitkää ikää niin skaballe kuin kaikille skabailijoille, entisille, nykyisille ja tuleville. Kiitokset Tumpille tämän perinteen aloittamisesta. Ei ollut pöllömpi veto tämän käynnistäminen silloin muinoin. :) En mie...
Kuitenkaan. |
Tuomo_ 02.11.2012 22:38:01 | |
---|
Urmas Potkuri: Onneksi olkoon voittajille ja ennen kaikkea divarirootsille. Menestystä ja pitkää ikää niin skaballe kuin kaikille skabailijoille, entisille, nykyisille ja tuleville. Kiitokset Tumpille tämän perinteen aloittamisesta. Ei ollut pöllömpi veto tämän käynnistäminen silloin muinoin. :) Joo, jatkakaamme iloisina perinteitä. Ei tarvitse kurottaa kitarasankariksi. Riittää, kun osallistuu ja äänestää. Jos ei niitäkän jaksa, so what. Sovimme Benkun kanssa, että laitan uutta skabaa tulemaan. Teen sen huomiseen iltaan mennessä, koska nyt lähden, en Tampereelle, vaan nukkumaan. Armon Kerjäläinen |
Tuomo_ 06.11.2012 17:11:31 (muokattu 06.11.2012 17:12:28) | |
---|
Vähän on hiljaista divaripuolen skabassa. Laittakaahan sooloja soimaan. Illalla sitten äänestys käyntiin. Hoidan tämän skaban perjantaihin mennessä alta pois parin viikon poissaolon takia. Armon Kerjäläinen |
tjj2000 06.11.2012 22:46:49 | |
---|
G-DEC-soundin paluu. Tykkäsin kyllä niistä parin viime kierroksen Ipad-soundeista selvästi enemmän Niiin; yritin etsiä illalla padia kotoa, mutta ei löytynyt, majailee jossain hotellissa pääkaupunkiseudulla... Soittelin tämän illan G-DECillä: ipad tuolla ohjelmistolla on varsin mukavasoundinen kokonaisuus. Turkin reissulla tuli soiteltua ja hyväksi todettua. Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Tuomo_ 09.11.2012 21:10:31 | |
---|
Laskin tulokset ja näin, Urmas Potkuri 9 Bluestumppi 8 tono 5 korvaoo 3 Xsä 3 tjj2000: 2 Vesa423 - Back Beatin mestari Urmas Potkuri vei voiton svengaavalla vedolla. Onnea voittajalle ja kiitokset kaikille osallistujille taas kerran mukavasta skabasta. Minä lähden, en Tampereelle vaan lomailemaan :) Urmas laittaa seuraavan skaban käyntiin. Armon Kerjäläinen |
Urmas Potkuri 09.11.2012 21:32:52 | |
---|
Urmas laittaa seuraavan skaban käyntiin. Kiitokset kaikille hyvästä musiikista ja lämmittävistä (hiukan ylisanaisista, mutta vain hiukan) kommenteista. ;D Tumpille eriyiskiitos jälleen hienosta taustasta ja skabasta. Toivotan mukavaa lomaa vain lievää (ok, kohtalaista) kateutta tuntien. Koetan aktivoitua ja aloittaa skabaa jo tänään. Toiveita taustan tyylistä kenelläkään onko? En mie...
Kuitenkaan. |
Urmas Potkuri 12.11.2012 19:04:16 | |
---|
Kävin lisäämässä divarin osallistumisaikaa valtaisan osallistujaryntäyksen vuoksi ja osaksi siitäkin syystä, etten itekkään ennättäisi mukaan tuolla aikataululla. ;) Siellä on jo kolme hyvää sooloa ja kolme erilaita näkemystä. Lisää mahtuu mukaan. En mie...
Kuitenkaan. |
Urmas Potkuri 17.11.2012 22:51:36 | |
---|
Pisteiden ynnäämisen aika. Voiton vei hienolla suorituksella pekka, keräten 9 pistettä. Onneksi olkoon. Hopealla mopar 7p. Hieno soolo mainiolla otteella. Pronssia tjj2000 6p. Huippu soundi ja asenne soolo. Tono keräsi 3p. Vesa423 ja korvaoo 1p. Kiitoksia kaikille osallistuneille hienoista vedoista ja osallistumisesta ylipäätään. Seuraavan skaban veto lankeaa sitten pekkan harteille. Ole hyvä. Korjannette, mikäli olen tehnyt virheitä laskuissani. En mie...
Kuitenkaan. |
mopar 17.11.2012 23:03:41 | |
---|
Missäs johtajan omat pisteet on?? |
tjj2000 17.11.2012 23:44:30 | |
---|
mopar: Missäs johtajan omat pisteet on?? Katselee varmaan juuri tätä: Musiikkia Amerikan vuorilta YLE Teema 22.43 - 00.20 Juurekasta bluegrassia elokuvasta Voi veljet, missä lienet? Nashvillessä esiintyvät mm. Emmylou Harris, Alison Krauss, Gillian Welch, John Hartford ja Ralph Stanley. O: Pennebaker, Hegedus, Doob. (Down from the Mountain, 2000) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
pekka_ 17.11.2012 23:49:11 | |
---|
Ilmeisti tasapisteisiin päästiin Urmas Potkurin kanssa. Voin laittaa uuden kisan tulille huomenna. |
Urmas Potkuri 18.11.2012 01:34:44 | |
---|
mopar: Missäs johtajan omat pisteet on?? Piti laittamani ne "johtajankin" pistet sinne, mutta kun se olisi ollut Pekan vetovuoro kuitenkin. Ilmeisti tasapisteisiin päästiin Urmas Potkurin kanssa. Tasapisteissä oltiin, mutta mulle tulisi tuplat. Ei sillä meijän porukoissa kai niin väliä ole, mutta minusta on mukavampaa kun on jonkun muun valitsema/tekemä tausta. Voin laittaa uuden kisan tulille huomenna. Niin että hyvä kun laitat uutta skabaa tulemaan. Katselee varmaan juuri tätä: Musiikkia Amerikan vuorilta YLE Teema 22.43 - 00.20 Nappiin meni arvaus. Taidan katella tuon vielä areenaltakin uudemman kerran. Tumpilla on hienoja taustoja, kun hää tekee ne itse. Tuli mieleeni, että tohtisko tuota pitkästäaikaa joskus kokeilla ihan itekin väsäillä taustaa. Saa nähdä kuin on aikaa, malttia ja kykyjä. Kivahan tuo olisi koettaa... En mie...
Kuitenkaan. |
tjj2000 18.11.2012 12:33:47 | |
---|
Ompas 99 selkeän mukava pohja. Jos haluaa kuunnella kitaran soundia samoilla vehkeillä ja säädöillä, voi mukavasti nyt verrata sooloskabani tuotosta divarikisaan. Täysin sama kokoonpano kitaran soittaminen alueen sooloskaban vedossa ja divariskaban jutussa. Soittaminenkin ratkaisee lopputulokseen... Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |