spiritualBeggar 26.04.2004 11:49:32 | |
---|
mun cryBaby meni mykäks ja tarttis saaha se korjaajalle, mutta budjetti on hyvin niukka..eli mihin kannattais tarjota sitä? Amongst sissy pop-rock stars
My fist started to talk
-spice |
Super-Jari 26.04.2004 12:01:20 | |
---|
Vaihda paristo? Meni mykäksi? Jakovasara |
Ben_D 26.04.2004 12:08:57 | |
---|
Vaihda paristo? Meni mykäksi? Niin, eiks sekin käy tarvittaessa 9V paristolla niinkun pikkupedaalitkin. |
spiritualBeggar 26.04.2004 12:14:29 | |
---|
ai vittu!!!enhän mä tietenkäänajatellu tota patterin vaihtamista!on se hyvä et täällä on osaavia ihmisiä neuvomassa Amongst sissy pop-rock stars
My fist started to talk
-spice |
EtG 26.04.2004 12:18:04 | |
---|
hahaha!....noh sattuuhan tota Pakkanen karistaa nudistit |
spiritualBeggar 26.04.2004 12:25:45 | |
---|
no jatkossa ettei muut missaa tota mun katkeraa "läppää" niin vika löytyy komponenteista, elikä jos joku osaa tulkita mun kysymyksen: mihin kannattais viedä korjattavaks kun ei ole paljoo rahaa. Amongst sissy pop-rock stars
My fist started to talk
-spice |
Locrian 26.04.2004 12:32:44 | |
---|
Totanoin...Avaa eka ite ja kato jos keksit mikä on paskana.Mittaile vähän yleismittarilla ja leiki sähkömiestä.Jos löytyy vika niin mieti osaatko korjata ite.Jos et osaa niin tulee halvemmaksi korjauttaa kun oot jo tehnyt vianmäärityksen.Toinen vaihtoehto on että viet lähimpään musaliikkeeseen/elektroniikkaliikkeesen ja kysyt ihan rehellisesti että paljon pyytävät hintaa.Järkeä saa käyttää.Et edes ilmoittanut missäpäin majailet... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Yleensä noissa laitteissa mun käsityksen mukaan korjaus tulee sen verran kalliiksi että saa melkein uuden siihen hintaan. Kitaroissa on sitten erijuttu. Kysele jos joku tuttu olisi sähköalalla töissä tai koulussa. Niinkin niitä saa kuntoon. Oliko apua :D Jakovasara |
spiritualBeggar 27.04.2004 11:16:48 | |
---|
jep, homma hoidossa.sain ite fiksattua ku oli lopulta aika pikkuhommasta kiinni. mut kiitti kuiteski Amongst sissy pop-rock stars
My fist started to talk
-spice |