Aihe: Soittajien naiset?
1 2 3 4 5 6 7 8
baron
25.04.2004 23:57:52

Kyllähän totuus on, että on olemassa naisryhmä, joka jotenkin diggaa soittajia, jopa kiipparisteja (basisteista puhumattakaan) ja ainakin mun naismenestys on soittamisen myötä kasvanut.

Mutta: sittenkun jäänyt kiikkiin (oliko huono ilmaus?) naiseen, jonka on soittamisella saanut, niin sitten ei enää saisi edes soittaa, puhumattakaan, että keikoilla kävisi?

Naisen logiikkaa??
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Sertzo S
26.04.2004 11:31:13 (muokattu 26.04.2004 11:32:09)
Onhan niitä naaraita, jotka haluaa oman soittajan- ja sitten onkin pallo jalassa. Kaikki alalla kauan olleet tietää kyllä, että on rumpalien naisia, basistien ja jne, eikä siinä mitään.
Pändäreitä on aina ollut ja tulee olemaan edelleenkin.
Ikävää on kuitenkin joutua kuulemaan juttuja koleegoilta, että jos on rakastunut ns."kiertopalkintoon", joka on täysin mahdollista, jotta sitä on "vetänyt" ainakin puolet alan hemmoista.
Joitakin se syö kovasti ja jotkut ei juuri paljonkaan välitä; sehän on vain elämää.
baron
26.04.2004 11:41:02

Ikävää on kuitenkin joutua kuulemaan juttuja koleegoilta, että jos on rakastunut ns."kiertopalkintoon", joka on täysin mahdollista, jotta sitä on "vetänyt" ainakin puolet alan hemmoista.
Joitakin se syö kovasti ja jotkut ei juuri paljonkaan välitä; sehän on vain elämää.

Onhan meillä kaikilla "menneisyys"
pekkajau
26.04.2004 12:22:06
Ainakin kouluaikaan tytöt oli hulluina sekä soittajiin että jalkapalloilijoihin ja kun satuin harrastamaan molempia niin...
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
baron
26.04.2004 12:24:12

Ainakin kouluaikaan tytöt oli hulluina sekä soittajiin että jalkapalloilijoihin ja kun satuin harrastamaan molempia niin...

Vieläkö pääset futaamaan?
pekkajau
26.04.2004 12:25:32
Vieläkö pääset futaamaan?

Pikkusen joskus vielä vähän "sisäsyrjällä"!
spp
26.04.2004 12:30:49

"sisäsyrjällä"!

Eikö ns. kärkipotku olisi tässä paikallaan?
Peheva? Mie istun sillä!
pekkajau
26.04.2004 12:36:34
Eikö ns. kärkipotku olisi tässä paikallaan?

Mukavinta on pukkaaminen!
Anonymous-jazz
26.04.2004 13:37:55

Kyllähän totuus on, että on olemassa naisryhmä, joka jotenkin diggaa soittajia, jopa kiipparisteja (basisteista puhumattakaan) ja ainakin mun naismenestys on soittamisen myötä kasvanut.

Mutta: sittenkun jäänyt kiikkiin (oliko huono ilmaus?) naiseen, jonka on soittamisella saanut, niin sitten ei enää saisi edes soittaa, puhumattakaan, että keikoilla kävisi?

Naisen logiikkaa??

Noi 40-50 vuotiaat juopuneet kauheat kotkat eivät paljoakaan uskoisi viehättävän parikymppisiä bändin poikia. Kun tulevat humalapäissään keikan jälkeen matalalla viskibassolla häärimään jaloissa että "huvä pojat".
Teemujazz
Anonymous-jazz
26.04.2004 13:39:55

Naisen logiikkaa??

Se on kyllä jännä että mitenköhän aina tuolla huttupuolella on näitä bändäreitä aina enemmän. Onkos kukaan kuullut että classisenmusiikin konsertissa olisi ollut alan naisia kiikaroimassa sellonsoittajia tai muuta epänormaalia. Onhan nää rockmuusikkostarat aivan eri formaattia ja ammattiurheilijat (lätkänpelaajat) jotkut heistä ovat kuulemma älyttömiä quirottajia.
Teemujazz
R.W. Piuha
26.04.2004 14:13:37 (muokattu 26.04.2004 14:13:47)
Olen ilmeisesti outo tälläkin alueella,mä olen edelleen naimisissa,mulla on viis kersaa,eikä ole tullut vieraissa käytyä,jotenkin ajatuskin noista kaikkien pökkimistä huorista ei tunnu oikeen kiinnostavalta.

Elämä on muutenkin tarpeeksi monimuotoista,pitäiskö asiansa sotkea vielä jollain kusenpolttamilla keikkahuorilla,nou tänk juu,ei ole perheellisen hommaa!

No onko koko tää alakaan ??
pekkajau
26.04.2004 14:46:20
Olen ilmeisesti outo tälläkin alueella,mä olen edelleen naimisissa,mulla on viis kersaa,eikä ole tullut vieraissa käytyä,jotenkin ajatuskin noista kaikkien pökkimistä huorista ei tunnu oikeen kiinnostavalta.

Elämä on muutenkin tarpeeksi monimuotoista,pitäiskö asiansa sotkea vielä jollain kusenpolttamilla keikkahuorilla,nou tänk juu,ei ole perheellisen hommaa!

No onko koko tää alakaan ??

Tämä on O-I-K-E-I-N!

Muuten Janne Porkka sai kuulema aikoinaan potkut onnenpyörä-ohjelmasta kun siinä oli silloin ratkaistavana lauseena:
"Tänä vuonna kuolee maailmassa nälkään miljoona lasta!"Ja yksi onneton sen arvasi oikein, niin Porkka hehkutti siihen silmät kiiluen innokkaasti huutaen jotta: "Se on O-I-K-E-I-N!"
Mynthor
26.04.2004 15:04:14
pitäiskö asiansa sotkea vielä jollain kusenpolttamilla keikkahuorilla

Aika moni kolleega on kyllä syventänyt tulkintaansa käsittämättömällä huispaamisella tuolla saralla.
En lähtisi noin karkein sanakääntein kuvailemaan soittajamyönteisiä yleisön naisedustajia...
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
U.Honey
27.04.2004 07:02:39 (muokattu 27.04.2004 07:03:15)
Olen kavereilta kuullut että paras tapa suojautua viekkaita naikkosia vastaan on olla koskematta kuningas-alkoholiin. Se on sekoittanut monen muutoin synnintuntoisen pelimannin pään ja johtanut turmion tielle!
My name is Baron, U.Honey Baron.
kuunsirppi
27.04.2004 08:07:39
Entäs sitten naispuolisten musiikinharrastajien miehet?

Onko täällä sellaisia mukana, tai miten te miespuoliset alan ammattilaiset ja harrastajat suhtaudutte vaimonne/tyttöystävänne muusikon ammattiin?

Tuleeko sanomista esim. keikalle lähdöstä, kotiintuloajoista, kenen kanssa liikutaan jne?
Onko ollut ongelmia miespuolisten "fanien" kanssa?

kysyy ihan mielenkiinnosta naispuolinen palstalainen
Sandy
27.04.2004 11:23:38
Entäs sitten naispuolisten musiikinharrastajien miehet?

Onko täällä sellaisia mukana, tai miten te miespuoliset alan ammattilaiset ja harrastajat suhtaudutte vaimonne/tyttöystävänne muusikon ammattiin?

Tuleeko sanomista esim. keikalle lähdöstä, kotiintuloajoista, kenen kanssa liikutaan jne?
Onko ollut ongelmia miespuolisten "fanien" kanssa?

kysyy ihan mielenkiinnosta naispuolinen palstalainen

Tällä hetkellä ei miestä ole, mutta aikaisemmin kun oli, niin kyllä se oli sitten muusikko.. Tuntuis aika hankalalta alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään kosketusta musiikkimaailmaan. Luulen, että jossain vaiheessa tuollanen riekkuminen alkais normaali ihmistä (siis ei muusikkoa..;) korpeemaan joka tapauksessa.

Miespuolisia "bändäreitä" olis myös aika usein tarjolla, mutta viel ei oo niin heikosti menny, että sellasen oisin hotellihuoneeseen rahdannu!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
M.i.k.key
27.04.2004 15:06:04
Tällä hetkellä ei miestä ole, mutta aikaisemmin kun oli, niin kyllä se oli sitten muusikko..

Tuo on erittäin järkevää, vaikea toimia muuten. Poikkeus tosin vahvistaa säännön...

Miespuolisia "bändäreitä" olis myös aika usein tarjolla, mutta viel ei oo niin heikosti menny, että sellasen oisin hotellihuoneeseen rahdannu!

No no, aikuisia ihmisiä kaikki. Pikku rahtailu silloin tällöin on jees! :)
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Fuzzy Boner
27.04.2004 15:14:40
Tuo on erittäin järkevää, vaikea toimia muuten. Poikkeus tosin vahvistaa säännön...

No no, aikuisia ihmisiä kaikki. Pikku rahtailu silloin tällöin on jees! :)

Allekirjoitan
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
27.04.2004 15:29:40

Pojat, haluatteko bändäreiksi??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)