Keppi 26.04.2004 11:03:48 | |
---|
Oisin laittanu Roots palstalle, mutt sitä ei näköjään enää ole. Siis Conan O'Brianissa oli musiikkivieraana tällainen bändi, jossa soitti kitaraa pitkähiuksinen Intiaakin näköinen hemmo. Veteli stratolla vähän tollasta bluesahtavaa musaa. Soundi ja linja muistutti jotain ehkä Kenny Wayne Sheppardia. Artistin/bändin nimi vaan pääsi lipsahtamaan ohi. Oisko kukaan mahdollisesti nähnyt kyseisen jakson tai muuten tunnistaisi tapauksen?! ...no ei vaineskaan;) |
Oisin laittanu Roots palstalle, mutt sitä ei näköjään enää ole. Siellähän tuo vielä lötkötteli :) Tarkoitatko sitä Los Lonely Boysia, josta on juttua Yleistä -palstalla? Siinä ainakin oli sellainen pitkähiuksinen Stratoa soittava hippi. Tämä oli siis trio. Meni minulta vähän ohi, mutta näin sen kuitenkin.. " Kyllä se kalja aina vaan maistuu kaljalle " -eräs kaveri |
Keppi 26.04.2004 11:48:48 (muokattu 26.04.2004 11:51:30) | |
---|
No niin no...pitäis näköjään lukee näitä palstoja?! Se saatto ollakkin just toi...tai todennäköisestihän se oli! Pitää yrittää ettiä jotai matskua ja kuunnella. Jännä juttu muuten toi samasta aiheesta yleistä -palstalla kysellyt kerto, ett toi Conan O'Brianin ohjelma, missä kyseinen heppu oli esiintynyt...esitettiin tässä ihan vähän aikaa sitt. Itse näin nimittäin ton jakson joskus kauan sitt. Oisko peräti vuos takaperin?! En tästä uudelleen esityksestä tiennykkää! SubTvhän taitaa näyttään noita Conan O'Brianeita uusintoina...ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutt miksi minä osasin kysyä tuota juttua juuri nyt?!?;) No mutt kiitoksia tiedosta! En mä kyllä sitä Roots palstaa löytäny tuolta vieläkään...;) EDIT: No nyt löyty Roots! Ilmeisesti "remontti" päällä tai jotai?!;) ...no ei vaineskaan;) |
JarnoH 26.04.2004 12:40:05 (muokattu 26.04.2004 12:46:48) | |
---|
Jännä juttu muuten toi samasta aiheesta yleistä -palstalla kysellyt kerto, ett toi Conan O'Brianin ohjelma, missä kyseinen heppu oli esiintynyt...esitettiin tässä ihan vähän aikaa sitt. Itse näin nimittäin ton jakson joskus kauan sitt. Oisko peräti vuos takaperin?! En tästä uudelleen esityksestä tiennykkää! SubTvhän taitaa näyttään noita Conan O'Brianeita uusintoina...ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutt miksi minä osasin kysyä tuota juttua juuri nyt?!?;) Oho! Nämä on näitä.. Pitäisi ilmeisesti tutustua tuohon bändiin kun sitä kehutaan niin. Itse sen näin juuri tuossa muutama päivä sitten Conanissa mutta siinä oli jotain muuta häslinkiä niin en sitä tarkemmin kuunnellut. Kotisivuilla taisi olla jotain sampleja, menenpä tästä kuuntelemaan --> Edit. Onkin muuten hyvä meininki! " Kyllä se kalja aina vaan maistuu kaljalle " -eräs kaveri |
Aksu89 26.04.2004 14:11:47 | |
---|
No comments. |