Lieto Pst 31.10.2012 22:46:19 | |
---|
x) Ei paljoo jovvu keikkailun miinuspuolia miettimään ku soittaa yssisseen himas |
Lieto Pst: x) Ei paljoo jovvu keikkailun miinuspuolia miettimään ku soittaa yssisseen himas Ehkä ei.. mutta jos tuossa vaiheessa jo selitykset tulee tuohon malliin, niin samat "riesat" ne on sitten keikkaillessakin.. Mutta en tiedä, voihan sinunsta tulla "isona" politikkokin..=) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Lieto Pst 31.10.2012 23:18:17 | |
---|
Niinno en mä sit tiiä onks siin sen kummempaa selittelyä jos perustelen että kädet on ku kaks puupölkkyä aiemmin tapahtuneen kovan reenin jälkeen :P Riesa tai ei mut kyl se vaikuttaa soittotuntumaan Niinjoo muutens, kasvoin jo tarpeeks isoks huomatakseni ettei must tuu maailman parasta rumpalia, saanks mä silti soittaa? Paska nakki jos saa hankittua ekan settinsä ku ikää on 22v, toiset heistä on siunattuja, kolmannet tekee sen mihin pystyy, minä teen mitä huvittaa ja mun mielest toi rumpujen soittaminen on perkeleen mukavaa, vaikka sit väsyneenä ja jumissa. Sano jos mä oon vääräs mut ihan ku sul olis sen kans joku ongelma, mikä ongelma sul on sen kans? |
ferodoz 01.11.2012 06:48:56 | |
---|
Lieto Pst: Niinno en mä sit tiiä onks siin sen kummempaa selittelyä jos perustelen että kädet on ku kaks puupölkkyä aiemmin tapahtuneen kovan reenin jälkeen :P Riesa tai ei mut kyl se vaikuttaa soittotuntumaan? Kuulostaa Jaloviinakohmelolta. Eli siis keikkaelämältä. :) Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
hollmi-5 01.11.2012 08:16:06 | |
---|
Lieto Pst: x) Ei paljoo jovvu keikkailun miinuspuolia miettimään ku soittaa yssisseen himas Pane musaa luureihin, niin tulee jotain rakennetta soittoon... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 01.11.2012 08:55:44 | |
---|
Lieto Pst: Osa rudimenteista menee ihan mainiosti, osa välttävämmin.. Pitäis kyl taas ehtiä panostaa noihin teknisiin juttuihin mut oon auttamatta enemmän fiilistelijä ku matemaatikko Mielenkiintoista perustelua. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Rumba-Ali 01.11.2012 09:50:11 | |
---|
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
Vallu-Veke 01.11.2012 12:02:10 | |
---|
Lieto Paska nakki jos saa hankittua ekan settinsä ku ikää on 22v Oletko mielestäsi vanhana aloittanut? Kyllä monet ihmiset aloittaa aika haastaviakin harrastuksia paljon myöhäisemmällä iällä. Ihan kohtuulliselle tasolle on mahdollista päästä vanhempanakin. |
haunted 01.11.2012 12:17:25 | |
---|
Vallu-Veke: Oletko mielestäsi vanhana aloittanut? Kyllä monet ihmiset aloittaa aika haastaviakin harrastuksia paljon myöhäisemmällä iällä. Ihan kohtuulliselle tasolle on mahdollista päästä vanhempanakin. Juuri näin. Surullisempaa on jos hankkii viimesen settinsä 22 vuotiaana. (itellä on viime setti ostettu ~16 vuotiaana, ja soitot loppunu käytännös pari kol vuotta sitte, nyt kolkytä taulus, tämä on surullista) "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Strumbali 01.11.2012 12:32:07 | |
---|
Se se vasta jotakin on, kun on ollut rumpujen kanssa tekemisissä yli 22 vuotta ja nyt sitä vasta treenataankin! ; ) Alkaa itsestäkin löytyä ihan uusia puolia kyvykkyyden suhteen... Mähän sanoin, että sä sanoit. |
OPJ1974 01.11.2012 12:58:02 | |
---|
Strumbali: Se se vasta jotakin on, kun on ollut rumpujen kanssa tekemisissä yli 22 vuotta ja nyt sitä vasta treenataankin! ; ) Alkaa itsestäkin löytyä ihan uusia puolia kyvykkyyden suhteen... Mulla meni rumpujen soiton aloituksesta ehkä noin 30 vuotta, ennen kuin tajusin, että yksin treenaaminen kannattaa ja on joskus jopa kivaakin. |
Strumbali 01.11.2012 14:04:00 (muokattu 01.11.2012 14:06:10) | |
---|
Rumba-Ali: Lainaan itseäni tuolta aiempaa ja lisään tähän vielä yhden töräyksen. Olishan tuo mukava saada jotain palautetta näistäkin arvon raatilaisilta. http://www.youtube.com/watch?v=TLazUmbywjo Basarisoundi oli aika muhjuinen, meinaan että se tomikomppi säkeissä oli vähän semmoinen epäselvän kuuloinen. Ne kitarat on kyllä aika pinnassa säkeistössä. Tomikompeissa olisi muutamissa paikoin yksikin isku tomiin riittänyt, niin ois ehkä mennyt basson kanssa paremmin yksiin... kertsit nyt oli selkeempiä. Jotenkin jäi vähän semmoinen maku, että tuotannollisissa asioissa taitava ois voinut saada enemmänkin irti tuosta.... hävittämättä sitä rock-meininkiä mitä tuossa luultavimmin haetaan. Mähän sanoin, että sä sanoit. |
hollmi-5 01.11.2012 14:20:35 | |
---|
Lieto Pst: Niinno en mä sit tiiä onks siin sen kummempaa selittelyä jos perustelen että kädet on ku kaks puupölkkyä aiemmin tapahtuneen kovan reenin jälkeen :P Riesa tai ei mut kyl se vaikuttaa soittotuntumaan Niinjoo muutens, kasvoin jo tarpeeks isoks huomatakseni ettei must tuu maailman parasta rumpalia, saanks mä silti soittaa? Paska nakki jos saa hankittua ekan settinsä ku ikää on 22v, toiset heistä on siunattuja, kolmannet tekee sen mihin pystyy, minä teen mitä huvittaa ja mun mielest toi rumpujen soittaminen on perkeleen mukavaa, vaikka sit väsyneenä ja jumissa. Sano jos mä oon vääräs mut ihan ku sul olis sen kans joku ongelma, mikä ongelma sul on sen kans? Soittaahan saa. Mukavaa hommaa... Kaakkurinniemen Mikko aloitti 19-vuotiaana. Ihan hyvin lähtee soitto ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 01.11.2012 14:20:55 | |
---|
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Speedy 01.11.2012 14:27:02 | |
---|
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Rumba-Ali 01.11.2012 14:51:53 | |
---|
Strumbali: Basarisoundi oli aika muhjuinen, meinaan että se tomikomppi säkeissä oli vähän semmoinen epäselvän kuuloinen. Ne kitarat on kyllä aika pinnassa säkeistössä. Tomikompeissa olisi muutamissa paikoin yksikin isku tomiin riittänyt, niin ois ehkä mennyt basson kanssa paremmin yksiin... kertsit nyt oli selkeempiä. Jotenkin jäi vähän semmoinen maku, että tuotannollisissa asioissa taitava ois voinut saada enemmänkin irti tuosta.... hävittämättä sitä rock-meininkiä mitä tuossa luultavimmin haetaan. Tavallaan yhdyn mielipiteeseesi. Tuon kompin kanssa kävi jotenkin ohraisesti niin, että tuli treeneissä sovitettua itselle tuollainen komppi, joka oli vähän liikaa pois mukavuusalueelta, ja sen saaminen narulle vaati liikaa kieli keskellä suuta veivaamista. (Lisäksi tämä oli studiopäivän ensimmäinen numero ja aamukymmeneltä ei vaan aina ole ihan skarpeimmillaan ;)) En ole kovin tyytyväinen lopputulokseen itsekään. Selittelyjähän nämä... Koska sulla tuntuu olevan jotakuinkin terävä huomiokyky asioista, voisit kuunnella nuo pari muutakin rallia. Olis niistäkin mukava kuulla jotain. Ne on enemmän sitä "ominta itseäin" Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön. |
Strumbali 01.11.2012 15:45:09 (muokattu 01.11.2012 15:48:21) | |
---|
Rumba-Ali: Koska sulla tuntuu olevan jotakuinkin terävä huomiokyky asioista, voisit kuunnella nuo pari muutakin rallia. Olis niistäkin mukava kuulla jotain. Ne on enemmän sitä "ominta itseäin" Terävä ja terävä...jazzmies piilotteli huippusoundeja ja hienoa soittoa taputuksen alle. Rumba-alille: vähemmän "ristiriitainen" fiilis niistä kahdesta muusta biisistä tuli. Enpä noista rumpuosuuksista suurempia sanottavia keksi. Hyvinhän teillä basistin kanssa homma kulkee yhteen. Matadorissa minusta ehkä vähän liikaa se kellonkilkutus siinä välisoitossa ennen vipaa kertsiä. Nappikuulokkeilla kuunneltu. Ehkä vähän pikaisesti tulee se kitarajuttu ennen vipaa kertsiä. Sulla on mukavaa pöhinää siellä ride-kädessä niissä kertseissä. Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Lieto Pst 01.11.2012 15:52:09 | |
---|
Paljon herättäny jutusteluu tuo pätkä, hyvä vaan.. Eli juu, kyl koen että aika vanhana oon alottanut soiton (siis siinä 22v tienoolla), mutta eihän se toki estä oppimasta asioita ihan niinku nuoremmatkin, meinasin vaan että tavallaan en ite lähtis arvostelemaan/vertailemaan kahta soittajaa samalla asteikolla vaikka olisvatkin molemmat samassa ikäluokassa, sikäli jos toinen on soittanut esimerkiks 4-7 vuotiaasta asti ja toinen on soittanut reilu 20 vuotiaasta pitäen, siin on aika monta harjotusvuotta eroa näiden kahden välillä, ja sit painitaan ihan eri sarjassa Uskosin et saatan haldata rudimentit kohtalaisesti sit ku oon itekin soittanut sen parikyt vuotta kannuja |
tito 01.11.2012 15:56:54 | |
---|
Rumba-Ali: Lainaan itseäni tuolta aiempaa ja lisään tähän vielä yhden töräyksen. Olishan tuo mukava saada jotain palautetta näistäkin arvon raatilaisilta. http://www.youtube.com/watch?v=TLazUmbywjo Mua ei pahemmin toi tomin kaks kaheksasosaiskua häirinnyt. Kitarasoolon alle tuntui että olis voinu olla jotain rullaavampaa kun toi tomikomppi, toki kertsin pitää taas lähtä lentoon soolon jälkeen, mutta silti. Kaiken kaikkiaan tykkään sujuvuudesta, ihan musaa ja biisiä palvelevaa soitantaa. cannedheatmaista zen-kepeyttä =) |
tito 01.11.2012 16:12:21 | |
---|
jazzmies: Fuusiota. http://dl.dropbox.com/u/76983909/Grahar-Walden-duet.mp3 Vähän sellanen weird-kauhufiilis tule tosta yleisön applause/naurutaustan miksauksesta kun se vielä tolleen huojuu. Rumpusoundista tykkään, fillailu on tietty enemmän jazz kuin gospelchops. Kaiken kaikkiaan aika post-hipsteriä :) Jazzmiehen jutut venyttelee ja koettelee aina rajoja, milloin miltäkin suunnalta. cannedheatmaista zen-kepeyttä =) |