Aihe: Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta II?
1 2 3 4 5109 110 111 112 113244 245 246 247 248
Epämuusikko
21.10.2012 21:51:54
statistiÖ: Just do it, hyvä tapa mainostaa osaamistaan.

Asiasta seinään: Kuinka vaikea on Vuorelan Flam Out! -kirja?

Jos on ensimmäiset 40 rudimenttia jollain lailla takaraivossa sekä intoa niin ei se pikaisen silmäilyn perusteella mahdottomalta näyttänyt. Mutta:
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ferodoz
22.10.2012 23:29:30

Jumalauta kun mä rakastan Niinikosken Riston rumputyöskentelyä.
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
VeKrio
23.10.2012 11:02:30

ferodoz: Jumalauta kun mä rakastan Niinikosken Riston rumputyöskentelyä.

Ristossa yhdistyy jämäkkyys, pieni leikittely ja hyvä yhteistyö basistin kanssa. On kyllä huippupelimanni. Mä tutustuin soittoonsa ekan kerran Juha Tapion lätyllä ja silloin aattelin että mikäs jätkä tää on...
"Tuon väristä meillä on." -Kailis
Olly
24.10.2012 02:18:37
Jeremy Colsonia kävin katsomassa Steve Vain keikalla tänä iltana. Hyvä rokkirumpali, mutta esim. Firegarden suite oli aika yksinkertaistettu versio.
Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin.
Strumbali
24.10.2012 10:25:53
Olly: Jeremy Colsonia kävin katsomassa Steve Vain keikalla tänä iltana. Hyvä rokkirumpali, mutta esim. Firegarden suite oli aika yksinkertaistettu versio.

Mie en oikein tykännyt. Rumpali oli vähän stadionkeikka meiningillä ja se bändi soundas dynaamisesti vähän pökkelöltä. Meininki parani pykälällä, kun Colson vähän hillitsi sitä voimankäyttöä. Oisin ollut pykälän enemmän fiiliksissä, jos vaikkapa Virgil Donati ois ollut kannuissa, mutta kitarassa olikin sitten Steve Vai. : )
Mähän sanoin, että sä sanoit.
tomboarmageddon
24.10.2012 16:52:54
ferodoz: Jumalauta kun mä rakastan Niinikosken Riston rumputyöskentelyä.

Tajusin just,että tuo Niinikosken Risto on sama Risto, mikä oli kauhajoen opistolla samaan aikaan mun kans. Olikohan 98 tai 99?
Oli kyllä tosi kova soittaja jo silloin, vaikka tais olla vielä alaikäisyyden puolella.
damn u
24.10.2012 22:22:31
statistiÖ: Just do it, hyvä tapa mainostaa osaamistaan.

Asiasta seinään: Kuinka vaikea on Vuorelan Flam Out! -kirja?

Siinä on harjoituksia joka lähtöön, suosittelen jyrkästi. Käytän sitä itse,
viihdekäytössä ja hardcorena opettaessa.
Tankero
25.10.2012 01:02:21
Hienosti tykitti Jason maanantaisella Zeppelinin keikalla.
Kuten koko bändikin.
Humppajyrä
Olly
25.10.2012 01:03:20
Strumbali: Mie en oikein tykännyt. Rumpali oli vähän stadionkeikka meiningillä ja se bändi soundas dynaamisesti vähän pökkelöltä. Meininki parani pykälällä, kun Colson vähän hillitsi sitä voimankäyttöä. Oisin ollut pykälän enemmän fiiliksissä, jos vaikkapa Virgil Donati ois ollut kannuissa, mutta kitarassa olikin sitten Steve Vai. : )

Titmalleen. Virveli kuullosti hiljempaa lyötäessä hyvältä, mutta Colsonin soittaessa niitä hetkiä on hyvin vähän... Donati, Mangini yms. olisi ollut enemmän paikallaan. Tarkoitin, että hyvä rokkirumpali, mutta tuossa kokoonpanossa ei paras valinta.
Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin.
-Dr.DW-
27.10.2012 15:40:06
Jaahas, jaahas. Se alkaa jo jännitys nousemaan ja malttamattomuus huipussaan!
Se olis ensimmäinen keikka illalla. Klo. 20 kanttiin pääsis lauteille! =D
rage against the machine!
ferodoz
27.10.2012 20:42:03

-Dr.DW-: Jaahas, jaahas. Se alkaa jo jännitys nousemaan ja malttamattomuus huipussaan!

Onnea koitokseen, siitä se lähtee! :)
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
Kefiiri
27.10.2012 21:06:21
-Dr.DW-: Jaahas, jaahas. Se alkaa jo jännitys nousemaan ja malttamattomuus huipussaan!

Lievästi myöhäiset hyvän meiningin toivotukset! Keikkaraporttia odotellessa :)
statistiÖ
27.10.2012 22:46:48

-Dr.DW-: Se olis ensimmäinen keikka illalla.
Hyvä DD! Siitä lähtee. Kuinka meni? Taju? Mikä ja mitä soititte muutes?
tomboarmageddon: ;) Eiku oliko tää sittekki voimalaji ja sen takia tytöt ei tähän pysty:) statistö?
-Dr.DW-
28.10.2012 11:50:04
Nonniih! Keikka vedettiin kunnialla läpi, pahempia kämmejä ei tullut ja eikä kukaan buuannut! =D Jäi himpskutin hyvä fiilis ja kytö seuraavaan.
Soitetaan sellaista Suomirock meininkiä. Omia, ei covereita.
Ajateltiin, että ne on jo kerran tehty oikein, niin ei mennä niitä pilaamaan:)
Kiitoksia tsemppailusta, oli tarpeen!
Jahka tuo meidän kuvaaja saa kaivettua matskut kameroista, niin pitää sitten katsoa, että laitetaanko tubee, vai eikö. Riippuu ihan äänenlaadusta.
Toivottavasti kameroiden mikit kesti säröytymättä.
rage against the machine!
Epämuusikko
30.10.2012 12:19:32
Scofield JA Vijay Iyer trio Tampereella.

Teitä hemmotellaan.
tito
30.10.2012 20:44:13

Joo Tampere What's Happening! Ajattelin junailla paikalle.
cannedheatmaista zen-kepeyttä =)
tomboarmageddon
30.10.2012 20:51:20
Tulipas mukava "nostalgia"trippi, kun koitin soittaa huvikseen levyjen päälle rumpuja, mitä en ole harrastanut viimeks, kuin lapsena.
Jostain syystä playalongejakaan ei oo muuten kuin opettajan patistamana tullut koolattua.
No laitoin ac/dc:n highway to hellin pyörimään ja aloin vetää päälle.
Muistui mieleen kaikki: betonipölyn haju vanhempien autotallissa, se että oli niin kylmä, että oli soittaessa rukkaset kädessä, ensirakkaus ja se että bassariin oli piilotettuna peiton sisään viikonlopun bileitä varten 5l peltinen olutpönttö, mikä suorastaan räjähti sitten hanaa laittaessa, kun oli vähän tärissyt siellä :)
Löysinköhän juureni? Aika karut käkkänät. Rummutkin oli taman royalstarit:)
Epämuusikko
30.10.2012 22:12:57 (muokattu 30.10.2012 22:13:05)
tito: Joo Tampere What's Happening! Ajattelin junailla paikalle.

sun timbalitot on tallessa. ota lasseen yhteyttä :D
statistiÖ
30.10.2012 23:52:55

tomboarmageddon: Tulipas mukava "nostalgia"trippi, kun koitin soittaa huvikseen levyjen päälle rumpuja, mitä en ole harrastanut viimeks, kuin lapsena.
Joku ympyrä sulkeutui? Nuo on hurjia trippejä. Mulle korvakuulolta on vaikeaa/ mahdotonta, joskus sitten. Jännää, kun täällä monet kirjoittaa, ettei nuoteista mitään, mutta mm. levyltä lähtee. Sulta lähtee tietysti kaikki, eipä sillä.
tomboarmageddon: ;) Eiku oliko tää sittekki voimalaji ja sen takia tytöt ei tähän pysty:) statistö?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)