Talentree 29.10.2012 13:57:56 | |
---|
Tervehdys lukijat! Me Talentreella yhdessä Keksintösäätiön kanssa haluamme kuulla musiikin harrastajien mielipiteitä liittyen uuteen keksintöön. Niinpä pyydämme teiltä pari minuuttia aikaa vastata kyselyyn. Kyselyyn pääsee vastaamaan tästä linkistä: https://my.surveypal.com/muusikoiden Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eikä siis yksittäisiä vastaajia pysty erottamaan. Tuloksista tehdään koosteraportti, jota keksijät ja Keksintösäätiö käyttävät innovaation mahdollisen jatkokehittämisen tukena. Jokainen mielipide on siis arvokas! Kiitos jo etukäteen vastauksistanne! (PS: Kyselyn julkaisulle tällä palstalla on saatu ylläpidon lupa. Keskusteluaihe tullaan poistamaan sen jälkeen, kun olemme saaneet tarpeeksi vastauksia. Mikäli haluatte tarkentavaa tietoa kyselysä, ottakaa yhteys osoitteeseen: tutkimuspalvelut@talentree.fi.) |
tender.insanity 29.10.2012 14:00:39 | |
---|
Mixeri :-| |
Arkka 29.10.2012 15:45:27 | |
---|
Vähän jäi epäselväksi vehkeen toiminta. Digiraituri netillä? Olishan tuo mielenkiintoista kokeilla. Vielä parempi se olis, jos se olis netin yli livenä viiveittä toimiva, mutta ei kai sellanen vielä onnistu.. Siis että vois reenit (ja ne keikat tietty) heittää kotisohvalta :) |
rintapek 29.10.2012 18:40:02 | |
---|
Arkka: Vähän jäi epäselväksi vehkeen toiminta. ... Ai vähän? Mulle ei pikamietinnällä tosiaankaan tullu selväksi, et onko kyseessä lintu vai kala. Kyselyssä ei "innovaatiosta" tosiaankaan kerrottu mitn, mut mielipidettä sitäkin enemmän. Ei näin. One kind of music only - the good kind |
firecane 30.10.2012 11:49:37 | |
---|
"Mulle brenkku ei ole koskaan ollut ongelma. Ei silti, toisinaan tykkään yhä rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin." - Pentti Matikainen |
velipesonen 30.10.2012 11:53:48 | |
---|
Kaipa tässä voi näin julkisestikin kommentoida että hittituote on pykälässä jos on riittävän helppokäyttöinen eikä hankintahinta ole pilvissä. Lycka till. A man with lots of uncorrected personality traits. |
rintapek: Ai vähän? Mulle ei pikamietinnällä tosiaankaan tullu selväksi, et onko kyseessä lintu vai kala. Kyselyssä ei "innovaatiosta" tosiaankaan kerrottu mitn, mut mielipidettä sitäkin enemmän. Ei näin. Johtunee siitä, että tuote on kehittelyn asteella. Kyllä mulle ainakin valkeni mistä on suurinpiirtein kyse, että pystyin vastaamaan kysymyksiin. Mielestäni varsin hyvä ja mielenkiintoinen idea... Höpsis! |
Old Joe 30.10.2012 19:18:46 | |
---|
Terry Pantheras: Johtunee siitä, että tuote on kehittelyn asteella. Kyllä mulle ainakin valkeni mistä on suurinpiirtein kyse, että pystyin vastaamaan kysymyksiin. Mielestäni varsin hyvä ja mielenkiintoinen idea... Idea voi olla hyvä, mutta kysymykset (lue utelut) ovat vähintäänkin asiattomia, tai ainakin omituisia. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Funkånaut 30.10.2012 19:22:12 | |
---|
Old Joe: Idea voi olla hyvä, mutta kysymykset (lue utelut) ovat vähintäänkin asiattomia, tai ainakin omituisia. Jotkut kysymykset olivat kyllä erikoisia. Mutta, vastattu kyselyyn! Miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät.
Kuuntelen tämmöist |
Talentree 02.11.2012 09:36:42 | |
---|
Hei, ja paljon kiitoksia kaikille jo tässä vaiheessa kyselyyn vastanneille sekä ketjussa mielipiteensä ilmaisseille. Totta on, että tässä vaiheessa keksinnön elinkaarta ei siitä voida liikaa yksityiskohtia paljastaa. Yleisesti tulosten koosteessa kuitenkin on nähtävissä, että ajatukseen ollaan tarpeeksi päästy käsiksi. Pidämme kyselyä auki vähintään viikonlopun yli. Toivottavasti vielä moni kävisi mielipiteensä antamassa, jotta tutkimuksesta saadaan entistä luotettavampi. Linkkihän oli: https://my.surveypal.com/muusikoiden ja vastaaminen vie vain muutaman minuutin :-) Viikonlopputerkuin, Talentreen tutkimustiimi |
Talentree 07.11.2012 09:39:11 | |
---|
Hei! Vastausaika kyselyyn on nyt päättynyt. Iso kiitos kaikille mielipiteensä jättäneille! Ylläpidolle tiedoksi: Aiheketjun voi nyt poistaa. Kiitos yhteistyöstä! |