Tinippa84 29.10.2012 12:47:59 | |
---|
Jucciz: Tääkin on mielenkiintoinen piirre: ollaan myymässä yhtä kitaraa, mutta myyntikuvan taka-alalle pitää mahduttaa kolme muuta ruoskaa. Miksi? Ettei vaan vahingossakaan näytä köyhältä? Samaan tilaan saisi isomman kuvan itse myynnissä olevasta tuotteesta. Juu, saattaa olla :) Se on varma, että saapi myydä maaliman tappiin asti jos tuon hinnan meinaa saada... |
balanced1 29.10.2012 12:53:29 | |
---|
Jucciz: Tääkin on mielenkiintoinen piirre: ollaan myymässä yhtä kitaraa, mutta myyntikuvan taka-alalle pitää mahduttaa kolme muuta ruoskaa. Miksi? Ettei vaan vahingossakaan näytä köyhältä? Samaan tilaan saisi isomman kuvan itse myynnissä olevasta tuotteesta. Valokuvaaja-taustasi paistaa läpi :) |
s8na 29.10.2012 12:56:28 | |
---|
Jucciz: Tääkin on mielenkiintoinen piirre: ollaan myymässä yhtä kitaraa, mutta myyntikuvan taka-alalle pitää mahduttaa kolme muuta ruoskaa. Miksi? Ettei vaan vahingossakaan näytä köyhältä? Samaan tilaan saisi isomman kuvan itse myynnissä olevasta tuotteesta. Oisko siksi, että kaveri joskus on näpänny kuvan kitaroistaan ja myydessään nyt yhtä, ei ole jaksanut kaivaa kameraa ja ruveta kuvailemaan uudestaan. |
Jucciz 29.10.2012 13:15:04 (muokattu 29.10.2012 13:19:04) | |
---|
balanced1: Valokuvaaja-taustasi paistaa läpi :) Ei mulla ole mitään tuollaista. Innostuin koko touhusta vasta muutama vuosi sitten, enkä todellakaan ole ammattilainen - innokas harrastaja korkeintaan. Silmien käyttöön perustuva puuhastelu on mukavaa vastapainoa ainaiselle korvien käytölle. Ja kun nollista lähtee, voi saada helpommin onnistumisen kokemuksia kun alussa kehittymiskäyrä on harrastuksesta riippumatta suhteellisen jyrkkä. Soittamisen saralla valtavat kehitysaskeleet ovat paljon epätodennäköisempiä - etenkin nykyisellä vapaa-ajan määrällä. s8na: Oisko siksi, että kaveri joskus on näpänny kuvan kitaroistaan ja myydessään nyt yhtä, ei ole jaksanut kaivaa kameraa ja ruveta kuvailemaan uudestaan. Tämä on teoriassa mahdollista, mutta jotenkin olen taipuvainen ajattelemaan, että rekvisiitta on pystytetty ihan tarkoituksella - syystä, johon on paha sanoa mitään, kun tapausta ei tunne. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
lukeman: JFX-1 on ainakin aivan paska, epäonnistunut tuotos tai sitten muistan hirveän väärin joten 150 euroa on maksimi hinta. :) Joku voi toki haluta maksaa enemmänkin. Muistat väärin tai sitten et ole koskaan edes kunnolla kokeillut. Paskahan sen täytyy olla kun Davelle ja Adrianille kelpaa... Itellä ollut ties miten pitkään käytössä eikä ikinä lähde mun arsenaalista mihinkään. Mutta toi myynnissä oleva keko on kyllä sfääreistä. Saa ottaa arkkuun mukaan noilla pyynneillä. Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! |
lukeman 30.10.2012 08:33:21 | |
---|
Gary the pine: Muistat väärin tai sitten et ole koskaan edes kunnolla kokeillut. Paskahan sen täytyy olla kun Davelle ja Adrianille kelpaa... Itellä ollut ties miten pitkään käytössä eikä ikinä lähde mun arsenaalista mihinkään. Mutta toi myynnissä oleva keko on kyllä sfääreistä. Saa ottaa arkkuun mukaan noilla pyynneillä. Hehee, voisiko sitten olla noin..? Räkissä joskus 90-luvulla tuollainen oli tovin, itse asiassa 9100 + JMP1 + JFX1 setti, mutta mä en vaan tykännyt siitä tuolloin. Kyllä mä edelleen multiefekteissä luotan muihin merkkeihin enemmän soundillisesti ja laadullisesti. Voitaneen puhua makuasioista. :) |
naavanka_ 30.10.2012 11:17:17 | |
---|
Gary the pine: Muistat väärin tai sitten et ole koskaan edes kunnolla kokeillut. Paskahan sen täytyy olla kun Davelle ja Adrianille kelpaa... Itellä ollut ties miten pitkään käytössä eikä ikinä lähde mun arsenaalista mihinkään. Mutta toi myynnissä oleva keko on kyllä sfääreistä. Saa ottaa arkkuun mukaan noilla pyynneillä. Kyllähän Nugetin Teddykin käytti Fenderin Superi Twiniä :) |
balanced1 30.10.2012 17:17:33 | |
---|
naavanka_: Kyllähän Nugetin Teddykin käytti Fenderin Superi Twiniä :) Eikös se ole kutakuinkin kuuro nykyään? :D |
naavanka_ 30.10.2012 19:19:30 | |
---|
balanced1: Eikös se ole kutakuinkin kuuro nykyään? :D Luulis ainakin olovan :D |
Gary the pine 30.10.2012 22:25:01 | |
---|
lukeman: Hehee, voisiko sitten olla noin..? Räkissä joskus 90-luvulla tuollainen oli tovin, itse asiassa 9100 + JMP1 + JFX1 setti, mutta mä en vaan tykännyt siitä tuolloin. Kyllä mä edelleen multiefekteissä luotan muihin merkkeihin enemmän soundillisesti ja laadullisesti. Voitaneen puhua makuasioista. :) Heh, mullakin oli yks mirkku nuorena poikana mut en sit tykänny siitä kuitenkaan, nyt laittasin kyllä ;-) Ei vaan, ite en oo toipunu tosta 80-90 luvun loppumisesta lainkaan, kaikki sen jälkeen tulleet jutut on pyllystä :-) Sorry OT Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! |
Jeszse 31.10.2012 21:55:03 | |
---|
|
mattim 31.10.2012 22:54:24 | |
---|
|
loner 01.11.2012 08:25:19 | |
---|
Jeszse: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=690761 Olkoonkin uudenveroinen, korkkaamaton maksaa kuus euroo enemmän. Mikkien hinnat torilla ovat yleisesti aika korkeat suhteessa uusiin. En maksaisi perus SD/DiMarzio humpparista yli 50€, mutta niitä näkee juuri60-70€ hinnoilla aika usein eli uusien hinnoilla. |
ReBeat 01.11.2012 16:42:30 (muokattu 01.11.2012 16:44:01) | |
---|
|
lukeman 01.11.2012 21:22:46 | |
---|
ReBeat: Vaikea ymmärtää mikä fendereissä maksaa. Täysjärjettömiä pyyntejä näkee, verrattuna siihen mitä usein voisi samalla rahalla saada jos merkiksi vaihtaisi Warmoth. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=691022 Niinpä. Mä taidan sitten laittaa Valley Artsin kaulan myyntiin hmm..., vaikkapa 500 eurolla. :) |
Insane Kane 02.11.2012 09:58:57 | |
---|
ReBeat: Vaikea ymmärtää mikä fendereissä maksaa. Täysjärjettömiä pyyntejä näkee, verrattuna siihen mitä usein voisi samalla rahalla saada jos merkiksi vaihtaisi Warmoth. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=691022 Kysyntähän sen hinnan määrää. Tuskin tarvii tolla hinnalla vielä kauaa torilla roikottaa. Warmothilta eip taida bajan profiililla kaulaa saada? Debitille? |
hjukke 02.11.2012 16:10:50 (muokattu 02.11.2012 16:12:41) | |
---|
|
klobasa 02.11.2012 17:55:55 | |
---|
ReBeat: Vaikea ymmärtää mikä fendereissä maksaa. Täysjärjettömiä pyyntejä näkee, verrattuna siihen mitä usein voisi samalla rahalla saada jos merkiksi vaihtaisi Warmoth. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=691022 Mikä tässä on niin älytöntä? Samoilla spakseillä oleva uusi Warmoth kaula maksanee kaikkine kuluineen n. 360 euroa. Ja Warmothin hinnoissa pyörii myös Ebayn Baja kaulat kun muistaa laskea kaikki kulut mukaan. Noissa kommenteissa oleva "torilla menny 400e koko kitara" on kans klassinen esimerkki siitä, että mainitaan se halvin yksilö mitä on mennyt kerran, vaikka yleensä Bajat on 500-550e. |
ReBeat 02.11.2012 18:08:24 (muokattu 02.11.2012 18:11:16) | |
---|
pmu: Mikä tässä on niin älytöntä? Samoilla spakseillä oleva uusi Warmoth kaula maksanee kaikkine kuluineen n. 360 euroa. Jos nyt puhutaan kuitenkin käytetystä ja käytetystä, eikä käytetystä ja uudesta. Kai sen on sitten tosiaan oltava tuo ainutlaatuinen Baja-profiili, mikä siinä maksaa. Millään muulla ei voi perustella tuollaisen peruspuupalikan hintaa. Niin ja tietysti yleinen Fender-uskovaisuus, mikä on mielestäni verrattavissa mielisairauteen. |
klobasa 02.11.2012 19:08:16 (muokattu 02.11.2012 19:12:39) | |
---|
ReBeat: Jos nyt puhutaan kuitenkin käytetystä ja käytetystä, eikä käytetystä ja uudesta. Kai sen on sitten tosiaan oltava tuo ainutlaatuinen Baja-profiili, mikä siinä maksaa. Millään muulla ei voi perustella tuollaisen peruspuupalikan hintaa. Niin ja tietysti yleinen Fender-uskovaisuus, mikä on mielestäni verrattavissa mielisairauteen. Puhutaan vaan käytetyt Baja ja käytetyt Warmoth hintaerosta. Ne Warmothit mitä olen nähny torilla on olleet kans 250-300€, joten mitä tässä Baja kaulan hinnassa nyt olikaan pielessä? EDIT: Esimerkiksi tällä hetkellä torilla yksi Warmoth kaula, hinta 300€. Ja kyllä, Bajan kaula on yksi parhaista telen kauloista mitä löytyy. |