Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: OS X 10.7.3 palautus tikun teko sen jälkeen kun käyttis
1
JPQ
24.10.2012 19:50:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OS X 10.7.3 palautus tikun teko sen jälkeen kun käyttis asennettu eli minulla ei ole sitä InstallEsd.dmg tiedostoa koska asennus juttu lataa netistä kyllä materiaalia mutta tiedosto josta tuon palautus tikun saa teoriassa tehtyä tekee 10.7.4 tikun joka valittaa jotain asennus virhettä. App Storestakaan kun luottokortti numeroa anelee pääse sitä latamaan kuten ilmeisesti pitäisi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Grugi
24.10.2012 20:51:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: OS X 10.7.3 palautus tikun teko sen jälkeen kun käyttis asennettu eli minulla ei ole sitä InstallEsd.dmg tiedostoa koska asennus juttu lataa netistä kyllä materiaalia mutta tiedosto josta tuon palautus tikun saa teoriassa tehtyä tekee 10.7.4 tikun joka valittaa jotain asennus virhettä. App Storestakaan kun luottokortti numeroa anelee pääse sitä latamaan kuten ilmeisesti pitäisi.
 
Noh täällä kun ei anneta apuja laittomuuksiin niin sanottakoon vain että kyllä internetistä apu löytyy tuohon ongelmaan.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
anapena
25.10.2012 10:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo sitten jotenkin laitonta? Kysyn, kun en tiedä ja jostain syystä kiinnostaa.
 
Grugi
25.10.2012 11:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Onko tuo sitten jotenkin laitonta? Kysyn, kun en tiedä ja jostain syystä kiinnostaa.
 
Palautus ei tietenkään ole vaan se miten se nyt toteutetaan kun palautusmediaa ei kyseisellä henkilöllä tallessa ole.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Jaava
25.10.2012 12:13:22 (muokattu 25.10.2012 12:14:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://support.apple.com/kb/HT4718
 
Olisikos tosta apua.
10.8 tekee käsittääkseni automaattisesti palautussysteemin asennuksen yhteydessä. Se tosin ei auta, jos kovo hajoaa, mutta sitä varten on sitten tuo internetmahdollisuus.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
JPQ
26.10.2012 10:58:48 (muokattu 26.10.2012 12:53:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Appstore vaan vaatii luottokortin numeroa tai voi olla että vain lahjakorttia että pääsee jatkamaan. jälkimäisen voin kyllä ostaa tässä joskus turhauttavaa sikäli että muuten en sieltä juuri nyt tarvitse mitään.
ja Icloud tunnuksien kanssa se kait onnistuisi saada tuonne kirjautuminen niin ettei tarvitse valita luottokorttia esimerkiksi näin olen jostain just lukenut. I cloudin käyttöön otto ei kelpuuta tunnuksia kun pitäs
olla sellainen jossa sähköposti osoite tosiasiassa minulla sellainen. ja vieläpä nyt niin että varmistus sähköpostikin annettu. Eipä nämä appletkaan toimi ihan järkevästi...
ps. nettipalatuksessa vaan se mutta mutta että netti ei aina toimi,toisekseen Apple kuitenkin haluaa jättää nämä koneet aikaisemmin tuon tuen piiristä pois kuin minä käytöstä no luulisin...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Jaava
26.10.2012 13:04:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt tiedä ymmärsinkö yhtään mitään tuosta tekstistä. Välimerkit ja yhdyssanat olisi pop.
Appstore vaatii appletunnukset, jotka varmaan kaikilla pitäisi olla, ja ostoksia varten tunnuksiin liitetyn luottokortin. Visa electron ainakin toimii ilman ongelmia.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
Klezberg
26.10.2012 15:10:13 (muokattu 26.10.2012 15:14:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Palautus ei tietenkään ole vaan se miten se nyt toteutetaan kun palautusmediaa ei kyseisellä henkilöllä tallessa ole.
 
Eiköhän tässä nyt ole kysymys semmoisesta käyttiksestä jonka mukana ei tule palautusmediaa. Käyttis tekee itse kiintolevylle palautusimagen ja tarvittaessa palautuksen voi tehdä netistäkin.
 
Mutta itse ongelmaan. Jos haluaa varmistua että pystyy tarvittaessa palauttamaan systeemin vaikkei ole nettiä ja muuta, niin eikös silloin Time Machine olisi ratkaisu. Ei toki mahdu yhdelle muistitikulle.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «