tender.insanity 25.10.2012 10:01:56 | |
---|
jumara: Aikanaan kilpailtiin siitä, kuka saa kitarastaan komeimpia ääniä aikaiseksi. Nykyään kitaran komeudesta. Oisikin kitaran komeudesta kyse. Eikös kyse ole enempi valokuvaustaidoista ja kuvankäsittelytaidoista? |
korvaoo 25.10.2012 10:08:13 (muokattu 25.10.2012 10:08:44) | |
---|
tender.insanity: Oisikin kitaran komeudesta kyse. Eikös kyse ole enempi valokuvaustaidoista ja kuvankäsittelytaidoista? Taitaa myös olla aika yleistä että äänestetään "mä haluan ton" -fiiliksen mukaan vaikka kitara olisi ihan taivahan tavallinen strato jonka ulkomuoto nyt on... tavallinen sekä kuvattu 5€ kännykameralla petaamattoman sängyn päällä. (sen enempää erittelemättä mikä malli/merkki) kaikki paitsi on turhaa. |
tender.insanity 25.10.2012 10:15:33 | |
---|
korvaoo: Taitaa myös olla aika yleistä että äänestetään "mä haluan ton" -fiiliksen mukaan vaikka kitara olisi ihan taivahan tavallinen strato jonka ulkomuoto nyt on... tavallinen sekä kuvattu 5€ kännykameralla petaamattoman sängyn päällä. (sen enempää erittelemättä mikä malli/merkki) Kumpi voittaa, hieno ja kallis 1500e kitara petaamattoman sängyn päällä huonossa kuvassa vai ruma ja halpa 500e kitara ammattivalokuvaajan ottamassa laadukkaassa kuvassa? :) |
Karhukoira74 25.10.2012 10:18:53 | |
---|
tender.insanity: Kumpi voittaa, hieno ja kallis 1500e kitara petaamattoman sängyn päällä huonossa kuvassa vai ruma ja halpa 500e kitara ammattivalokuvaajan ottamassa laadukkaassa kuvassa? :) Ja 3 kilon kitara ammattikuvaajan toimesta ei saa yhtään ääntä =Z Paska kisa. ;) -So many assholes, so few bullets- |
ruma 25.10.2012 10:28:03 (muokattu 25.10.2012 10:40:12) | |
---|
Editoidaan totuudet pois ettei aikuiset miehet pahoita mieltään. Pistetään nyt vielä hymiö :) Jos mode sattuu kohdalle, saa poistaa. Ehdottomasti ehkä. |
Laulava Kylätohtori 25.10.2012 14:19:02 | |
---|
korvaoo: Taitaa myös olla aika yleistä että äänestetään "mä haluan ton" -fiiliksen mukaan vaikka kitara olisi ihan taivahan tavallinen strato jonka ulkomuoto nyt on... tavallinen sekä kuvattu 5€ kännykameralla petaamattoman sängyn päällä. (sen enempää erittelemättä mikä malli/merkki) Tuo on varmasti totta, mutta itse yritin äänestää mielenkiintoisia kitaroita, joista suurin osa, ellei kaikki, ovat sellaisia, joita en itse ikinä ostaisi... Olisi myös hienoa järjestää kisa, jossa kaikki kitaran tunnistetiedot olisi peitetty. Eli ei mitään kertomuksia - pelkkä kisanumero ja kuva - ja jos mahdollista, niin lavan tekstitkin olisi peitetty... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Joees 25.10.2012 15:19:14 | |
---|
Ihmeen tosissaan tää skaba on taas vissiin otettu. Kai se pointti on ollut lähinnä leikkimielinen skaba jossa saa antaa äänensä just sillä perusteella millä haluaa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Laulava Kylätohtori 25.10.2012 15:20:10 | |
---|
Methis: Ihmeen tosissaan tää skaba on taas vissiin otettu. Kai se pointti on ollut lähinnä leikkimielinen skaba jossa saa antaa äänensä just sillä perusteella millä haluaa. Näin minä ajattelin, kun kisan aloitin... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Karhukoira74 25.10.2012 15:34:25 | |
---|
Methis: Ihmeen tosissaan tää skaba on taas vissiin otettu. Kai se pointti on ollut lähinnä leikkimielinen skaba jossa saa antaa äänensä just sillä perusteella millä haluaa. Eikös se olekin just näin =) -So many assholes, so few bullets- |
Funkyshiva 25.10.2012 17:53:44 | |
---|
Musta on ainakin kiva ziigailla skittojen kuvia...niin nättien, kun rumienkin. Hauskanpidon takia tätä tehään, käsittääkseni. Muutenhan skaban jälkeen olis yks tosi onnellinen mnettiläinen, ja 139 tosi vittuuntunutta. :D Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
artal 25.10.2012 18:03:24 | |
---|
Joo, hauskaa leikkihän tämä on ja jokainen äänestäköön ihan minkä mukaan haluaa. Vaikka sitten merkin tai hinnan jos se omasta mielestä kitaraa kauniimmaksi tekee. Joka tapauksessa hienoa nähdä kuvia varsinkin sellaisista kitaroista, joita ei ihan päivittäin vastaan tule. Sainpahan ainakin yhden kaasuttelukohteenkin näitä kelaillessa... |
no ainakin se hyvä puoli ettei kukaan voi tosissaan sanoa että joku äänesti väärin, kun kaikki kuitenkin mukanaolleista oli kitaroita :) onneks on tullu jo lisää äänestäneitäkin niin ei jää tyngäksi tämä kisa. kaikki paitsi on turhaa. |
fox 25.10.2012 18:22:05 | |
---|
artal: Joka tapauksessa hienoa nähdä kuvia varsinkin sellaisista kitaroista, joita ei ihan päivittäin vastaan tule.. Juurikin, ja voi kun oli valinnan vaikeutta tuolla.. Toinen toistaan hienompaa skebaa.. 60-luvulta alkaen.. Aika pitkään piti funtsata että miten nuo vaan viis valitsis tuolta, mutta tulihan ne jollain tavalla sitte noukittua.. |
Laulava Kylätohtori 25.10.2012 21:37:07 | |
---|
fox: Juurikin, ja voi kun oli valinnan vaikeutta tuolla.. Toinen toistaan hienompaa skebaa.. 60-luvulta alkaen.. Aika pitkään piti funtsata että miten nuo vaan viis valitsis tuolta, mutta tulihan ne jollain tavalla sitte noukittua.. Näinpä. Itse olisin periaatteessa voinut äänestää vaikka ihan erilailla. Hienoja skeboja ja valinnanvaikeutta, mutta jotenkin sitä oli pakko äänestää. Se helpottaisi äänestystä ja varmasti lisäisi äänestysinnokkuutta, jos kuvan saisi suoraan kirjoitukseen, eikä tarvitsisi linkkejä avata ja odottaa niiden latautumista... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
arska72 25.10.2012 23:41:40 | |
---|
Itse äänestin puhtaasti kuvien perusteella 3 pistettä.SG varustettuna Bigsby:n kammella ja vaalean sinisellä värillä(luullakseni alkuperäinen?)oli vaan niin hieno. 5 pistettä annoin selkeästi,mielestäni parhaalle kuvalle.Rehellisesti,mulla ei ole mitään käsitystä kyseisestä kepistä..se vaan näytti parhaalle. 1:n pisteen annoin upeasta lavasta....en suinkaan akryylistä ja valoista :) Kai tässä tunteellakin mennään,koska itsekin 1:n pisteen sain.Eikä varmaan ole kisan kallein,tai hienoin kansi. 4 pinnaa tuli vain hienoista yhdistelmistä. 2 pistettä lähti varmaan liikuttunneessa tilassa,kun jollain oli samanlainen/erivärinen. |
BubbleBob 26.10.2012 00:50:41 | |
---|
Upeita skeboja. Paljon oli perinteisiä. Mutta, mutta, missä tulokset ? Aamu valkeni jo (ainakin Tampereella) ! On niin hiljaista, että tekis mieli kiljua !
Tänään oli niin aurinkoisen kirkas päivä, että teki mieli kirkasta. |
Jucciz 26.10.2012 01:06:59 | |
---|
BubbleBob: Aamu valkeni jo (ainakin Tampereella) ! Se on vaan tuo lumipeite. Hämäännyit. ;) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
tender.insanity 26.10.2012 08:45:39 | |
---|
Methis: Ihmeen tosissaan tää skaba on taas vissiin otettu. Kai se pointti on ollut lähinnä leikkimielinen skaba jossa saa antaa äänensä just sillä perusteella millä haluaa. "Kitarakama-palstan missikisat 2012 - Voittajalle ehkä palkinto" Niin kauan kuin luvassa voi olla palkinto, on leikkimielisyys kaukana. Selkään puukotus, vittuilu ja muu neiteily alkaa välittömästi :-p |
korvaoo 26.10.2012 11:31:10 | |
---|
tattis liian kovasta vastuksesta, ens kerralla pitää laittaa lucille kiillotuslaikan alle ja ottaa kuva jossain niin härössä paikassa että se vangittee kaikkien mielenkiinnon :) sitä ootellessa vähän muita skaboja :) kaikki paitsi on turhaa. |
-HP- 26.10.2012 11:59:52 | |
---|
korvaoo: tattis liian kovasta vastuksesta, ens kerralla pitää laittaa lucille kiillotuslaikan alle ja ottaa kuva jossain niin härössä paikassa että se vangittee kaikkien mielenkiinnon :) sitä ootellessa vähän muita skaboja :) Omakin kitara sai peräti 7 ääntä luokattoman huonolla kuvalla, jos sitä seuraavaan skabaan nappais kunnon kameralla kuvan. Immature asshole |