Aihe: Kysymys/vastaus topic part V
1 2 3 4 5110 111 112 113 114311 312 313 314 315
Vallu-Veke
25.10.2012 09:42:12
Duro: Semmosta että: saako jostain tilattua Yamahan logotarraa/sapluunaa/tms basarin etukalvoon? Ei viittis ostaa uutta etukalvoa ihan, kun varsin ehjä ja toimi Aquariani olis jo ennestään tohon kakkossettiin olemassaan.

Yamahaan löytyy tarroja myös moottoripyörien varaosaliikkeistä.
Sonormies
25.10.2012 11:46:28
Lazer: Nakkasin Signiat myyntiin jos jotakuta kiinnostaapi. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=688008

Niin kauan kuin myyjä ei laita hintapyyntöä en korvaani lotkauta. Eikä moni muukaan. "Tarjoa"-hinta on hanurista.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Kailis
25.10.2012 11:52:04

Sonormies: Niin kauan kuin myyjä ei laita hintapyyntöä en korvaani lotkauta. Eikä moni muukaan. "Tarjoa"-hinta on hanurista.

Ja sitten joku enemmän ulospäin suuntautunut saa halvalla hyvän projektin. Elämä on.
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
markkuliini
25.10.2012 12:42:24

Sonormies: Niin kauan kuin myyjä ei laita hintapyyntöä en korvaani lotkauta. Eikä moni muukaan. "Tarjoa"-hinta on hanurista.

Mä kyllä laskisin tämänkin lotkautukseksi. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Lazer
25.10.2012 13:23:53 (muokattu 25.10.2012 13:44:59)

Olen osittain samaa mieltä, vaikka oma ilmoitukseni onkin. Pari sivua sitten koitin miettiä mitä tuosta setistä viitsisi pyytää - vastauksia ei tullut. Näinollen en määritellyt hintaa. Jos joku lotkauttaa korvaansa ja on setistä kiinnostunut tarjoaa omasta mielestään hyvää summaa niin setti voi vaihtaa omistajaa hyvinkin nopeasti ja samalla on tullut määritellyksi kauppatavaran arvon.

Hinnoittelussa hankalinta on löytää se summa joka ei ole liian kallis eikä myöskään saa myyjää (tässä tapauksessa minua) tuntemaan itsensä urpoksi joka myy aivan liian halvalla hätäpäissään :D

Tuossa on muutama ns. liikkuva osa kehissä. Hoidanko saman aikakauden Signian jalat itse, korvaanko ne joillain toisilla melkein-samanlaisilla-esim-genistan jaloilla vai haluaako potentiaalinen ostaja itse ottaa vastuuta räpylöiden metsästyksetä jne. Kaikki nämä vaikuttaa selvästi lopulliseen hintaan.

Flussapäisenä oli yllättävän vaikeata kirjoittaa järkevähköjä lauseita. Pahoittelut siitä.
passe
25.10.2012 15:18:02 (muokattu 25.10.2012 15:26:46)
On muuten hassua ettei mitään hinta-arvioita setillesi tullut. Yleensä täällä saa vähintään pari hyvää suunnanantajaa. Signioillahan on oma pieni faniklubinsa, myyntitapahtuma lienee käytännössä tuon faniklubin tavoittamista tai sen pientä laajentamista.

Minusta tuo setti priimakunnossa ja tähtimerkkien osuessa kohdilleen olisi hyvinkin lähemmäs parin tonnin arvoinen sijoitus. 4 tomia, kaikki tämän hetken muodin mukaan tasaisilla ja parillisilla tuumaväleillä ja snarekin vielä mukaan.

Jos sitten on puutteita ja vikoja niin sitten tietysti pitää miettiä että mikä on niistä sopiva vähennys. Jos sulla olisi oikein huippukiire myydä ja laittaisit, sanotaan vaikka 1200€:lla setin myyntiin niin sehän tässä ajassa on hassua, että mitään takeita rivakasta myynnistä sekään ei takaa.

Pistä vaikka alkuun pyynniksi jotakin 1500-2000€:n väliltä ja tarkkaile tilannetta. Kyllä niitä pikaviestejä ja ihmeellisiä vaihtotarjouksia sitten rupeaa tulemaan kun hinta on siellä päin;-)
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
hollmi-5
25.10.2012 15:29:36
Duro: Semmosta että: saako jostain tilattua Yamahan logotarraa/sapluunaa/tms basarin etukalvoon? Ei viittis ostaa uutta etukalvoa ihan, kun varsin ehjä ja toimi Aquariani olis jo ennestään tohon kakkossettiin olemassaan.

http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Logo … ultDomain_0&hash=item19b81ed231
Soundit, piuhat ja kajarit.
Niq
25.10.2012 15:38:30

Yamahan (kuten monen muunkin ison brändin) logon löytää vektorimuodossa googlettamalla, joten todennäköisesti mikä tahansa teippauksia tekevä paikallinen pulju pystyy tekemään sulle tuollaisen logon, eikä maksane edes paljoa.
Lazer
25.10.2012 15:50:57
passe:
Jos sitten on puutteita ja vikoja niin sitten tietysti pitää miettiä että mikä on niistä sopiva vähennys. Jos sulla olisi oikein huippukiire myydä ja laittaisit, sanotaan vaikka 1200€:lla setin myyntiin niin sehän tässä ajassa on hassua, että mitään takeita rivakasta myynnistä sekään ei takaa.

Pistä vaikka alkuun pyynniksi jotakin 1500-2000€:n väliltä ja tarkkaile tilannetta. Kyllä niitä pikaviestejä ja ihmeellisiä vaihtotarjouksia sitten rupeaa tulemaan kun hinta on siellä päin;-)

Kiitos paljon vastauksesta. Tuon Signia-Porukan takia tänne Mnet:iin alunperin kyselyä pistelinkin. Huuto.net:iäkin kelailin mutta pikaisella vilkaisulla paikka vaikuttaa aika kuolleelta ja muutenkin väärältä foorumilta.

Jotakuinkin tämän suuntaista olin ja olen itse funtsinut. Sinälläänhän ei myynnillä minkäänlaista kiiretta ole. En minä silti välttämättä jaksaisi settiä kuukausikaupalla nurkissa pitää vain voiton maksimoinnin tähden. Tärkeintä kai vaan olisi saada ilmoitus sattumaan oikeanlaisen ihmisen silmiin. Yst. terv. Mnet-Lurkkaaja vuodesta 2000 tms. lähtien :D
Muovinen
25.10.2012 16:06:02 (muokattu 25.10.2012 16:08:19)

hollmi-5: Se on valmistettu Kiinassa.

Ja kuka hitto on Corey Miller?

edit: tyhmä kymysys pois :)
-General Petrovsky
Duro
25.10.2012 16:10:34
Kiitos vastanneille. Tuosta Jämsästä löytyi janneo:n avustuksella firma joka duunaa mulle halutun tarran.
Tilipitappituppitappi
Kailis
25.10.2012 22:45:30 (muokattu 25.10.2012 22:48:42)

markkuliini: Mä kyllä laskisin tämänkin lotkautukseksi. :)

Joo. Sellainen väsynyt ja loppuunkäsitelty. Mitä itse asiassa lotkautuksen filosofia EI pidä sisällään.

...korvaani lotkauta.

Eh...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10767045
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
statistiÖ
25.10.2012 23:54:50

Muovinen: Ja kuka hitto on Corey Miller?
Monen sivun juttu syyskuun Moderndrummerissa, s. 50-56. Kiinnosti sama, hyvä sattumaostos. Los Angelesilainen tatuoija, rumpali, tv-tyyppi. Kuvittanut ihmisten lisäksi mm. Remon kalvoja, Ludwigin rumpuja.
tomboarmageddon: ;) Eiku oliko tää sittekki voimalaji ja sen takia tytöt ei tähän pysty:) statistö?
JGroover
26.10.2012 21:40:54
Olikos täällä porukalla kokemusta noista s-hoopeista? Haulla en löytänyt ainakaan juttua. DW:n snarejen mukana nykyisin tuleva True Hoopit tuntuu kuivattavan soundia tuntuvasti.. jotain vähän avoimempaa ja soivampaa vaihtoehtoa kaipailisin.
hansakemanelius
27.10.2012 19:16:21

Kun käytän puuvannetta virvelissä kiristysruuvit löystyvät. Uskaltaako tätä käyttää:
http://www.biltema.fi/fi/Rakentamin … Kemikaalit/Muut/Ruuvilukite-362774/
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Einola
27.10.2012 21:46:55

Jos ei ole varaa Axis-tupliin(niihin ihastuin kun musaliikkeessä kokeilin... :D), niin mitenkäs olis sit tommoinen Gibraltarin "Intruder Direct Drive" Tuplapedaali, hintaakaan ei ole juuri paljoa?
"Ei irtoo blästi..."
moderndrummer88
28.10.2012 03:54:12
DrummerBoy13: Jos ei ole varaa Axis-tupliin(niihin ihastuin kun musaliikkeessä kokeilin... :D), niin mitenkäs olis sit tommoinen Gibraltarin "Intruder Direct Drive" Tuplapedaali, hintaakaan ei ole juuri paljoa?

Oman tosi pienen katsannon (axis, pearl demon drive, yamaha) perusteella suosittelen erittäin lämpimästi Yamahan dfp94500-tuplia, tosi keveät ja tarkat suoravetospedut.
Vallu-Veke
28.10.2012 10:33:19
moderndrummer88: Oman tosi pienen katsannon (axis, pearl demon drive, yamaha) perusteella suosittelen erittäin lämpimästi Yamahan dfp94500-tuplia, tosi keveät ja tarkat suoravetospedut.

Meinaatko näitä?:
http://www.thomann.de/fi/yamaha_dfp9500d_doppel_fussmaschine.htm
Ei paha hinta.
moderndrummer88
28.10.2012 11:29:02
Vallu-Veke: Meinaatko näitä?:
http://www.thomann.de/fi/yamaha_dfp9500d_doppel_fussmaschine.htm
Ei paha hinta.

Joo just noita, lipsahti toi yksi nelonen liikaa, kun vanhasta muistista koittaa sen vanhemman mallin numeroa tunkea (9410)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)