Jucciz 21.10.2012 22:08:55 | |
---|
Kyllä tuo 2 milliä kuulostaa todella pieneltä raolta, ts. mikit on kyllä tosi korkealla. Luulen, että soundi ja varsinkin dynamiikka paranevat huomattavasti, jos mikkejä laskee alemmas. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Varjo1 21.10.2012 22:15:25 | |
---|
2 milliä treble- ja 3 milliä bassopuolella viimeseltä nauhalta painamalla, aika perus-säätö. Toimii ainakin omassa Bajassa varsin hyvin tallamikillä, dynamiikkaakin löytyy. En ole hullu, mutta pidän lentävistä eläimistä. |
tsim 24.10.2012 19:38:24 | |
---|
Omaan Teleen laitoin 4-asentokytkimen, sai mikit myös sarjaan. Samalla vaihdoin Fenderin Nocaster 51 mikit. Säädin siltamikin 3mm bassopuolelta ja 2mm treble. Kyseessä Mex standard tele. Plexin taakse laitoin alumiiniteippiä ja liitin sen johdolla maadoitus korvaan kaulamikin routtauksessa. Mielestäni melko häiriötön ja soi hyvin. |
tsim: Omaan Teleen laitoin 4-asentokytkimen, sai mikit myös sarjaan. Samalla vaihdoin Fenderin Nocaster 51 mikit. Säädin siltamikin 3mm bassopuolelta ja 2mm treble. Kyseessä Mex standard tele. Plexin taakse laitoin alumiiniteippiä ja liitin sen johdolla maadoitus korvaan kaulamikin routtauksessa. Mielestäni melko häiriötön ja soi hyvin. Itsellä jotenkin tuntuu, että tuo 4- asentoinen kytkin on vähän haittana ja kaipaan sitä perus 3- asentoista kytkintä. Johtuu varmaan siitä että oon hiukan yksinkertanen ittekkin ;) Mulla on tallassa se baja telen vakio mikki (Broadcaster single coil) ja säädin myös sillain, että 3mm basso puolelta ja vähä reilu 2mm treble puolelta ja tuntuu että soundaa ihan hyvältä, mutta jotain mielestäni uupuu tai tuntuu että soundi on omaan korvaan vähän liian nuhainen, joten oon itsekkin miettinyt tuota mikkien vaihtoa. Onko tuo Nocaster setti sellainen kirkas soundinen? |