Aihe: Keskustelua kitara-kama palstan missikilpailuista.
1 2 3 4
Laulava Kylätohtori
22.10.2012 11:15:01
Kiinnostaako kansaa väliaikatilanne, vai pidätetäänkö hengitystä loppuun asti?
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Tawsky
22.10.2012 11:35:35
Laulava Kylätohtori: Kiinnostaako kansaa väliaikatilanne, vai pidätetäänkö hengitystä loppuun asti?

Älä vielä kerro. Grande finale sitte!
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Numb
22.10.2012 17:11:56

Ehdokasketju: 14 sivua.

Äänestysketju: 4 sivua :D
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head MySpace
Kivijalka
22.10.2012 18:51:57
Panikoin jo, etten ehdi äänestämään, mutta onneksi tuota ehtii vielä torstaihin asti lykkäämään. :)
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
korvaoo
23.10.2012 13:47:17
aika nirkosesti on joo äänestetty (sai jamppikni sentäs jonkun pinnan, liekkö samaan aikaan avattu lakkaongelmatopicci verottanu, vaiko kurja kuvaustaito/kalusto :P) ei haittas yhtään jso ees jokainen joka jätti ehdokkaan, vaivautuisi pikaklikkailemaan kuvat läpi ja jakamaan pinnat.
kaikki paitsi on turhaa.
Jeszse
23.10.2012 14:27:34
Hämmentää että valkonen superstrato ei saa pojoja, mut musta razorback sai viime vuonna... :D
nannne: Sähän et ollu yhtään niin kiukkunen kaveri oikeassa elämässä kun intternetsissä.| The Jasser Arafats | Alternaty
Joees
23.10.2012 15:04:08 (muokattu 23.10.2012 15:04:54)
korvaoo: ei haittas yhtään jso ees jokainen joka jätti ehdokkaan, vaivautuisi pikaklikkailemaan kuvat läpi ja jakamaan pinnat.

Tuon pitäis olla jo säännöissäkin mutta tajusin nyt vasta jotta näin ei kuitenkaan taida olla.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
-HP-
24.10.2012 07:52:44
Jucciz: Ei ole mattamusta, vaan ihan kiiltävällä lakalla. Ehkäpä vasempaan reunaan paistanut luonnonvalo hämäsi, mutta kyllä tämä ihan gloss on, ei mikään faded. :)

Kato kato, niinhän olikin! Valo hämäs kuvassa käytetyn suuren aukon kanssa. Komee kuva anyway.
Immature asshole
Entropia666
24.10.2012 08:14:27

Jeszse: Hämmentää että valkonen superstrato ei saa pojoja, mut musta razorback sai viime vuonna... :D

Sama oman Deanin kanssa, tänä vuonna ei yhtään pojoa, viimeks se salama washburn sai jotain. :D

Säääh!
Rokkifotoja: H A J E . F I
Jeszse
24.10.2012 14:56:17
nannne: Sähän et ollu yhtään niin kiukkunen kaveri oikeassa elämässä kun intternetsissä.| The Jasser Arafats | Alternaty
midprice
24.10.2012 15:15:47 (muokattu 24.10.2012 15:16:04)

Jeszse: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=11010829

Mitä helvettiä?

Ei näemmä lueta niitä äänestysohjeita....
jumara
24.10.2012 15:52:56
Numb: Ehdokasketju: 14 sivua.

Äänestysketju: 4 sivua :D

MINÄMINÄMINÄ! Katsokaa, mitä MINÄ olen ostanut! Lukekaa, mitä MINULLA on sanottavaa. Minäminäminä.

Sosiaalisen median inhorealistinen totuus.

T. Minä, itse ja allekirjoittanut
"Jengillä on käynyt joku arvostelukyvyn joukkomurha." -Steen1
Jucciz
24.10.2012 16:45:25
jumara: MINÄMINÄMINÄ! Katsokaa, mitä MINÄ olen ostanut! Lukekaa, mitä MINULLA on sanottavaa. Minäminäminä.

Sosiaalisen median inhorealistinen totuus.

T. Minä, itse ja allekirjoittanut

Tästä sivustosta on onneksi vielä ilahduttavan pitkä matka Facebookiin. Siksi vielä olenkin edes täällä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jeszse
24.10.2012 19:12:28
Laulava Kylätohtori: Ja vielä. En tarkoita, että kaikki FB:ssa olisivat tällaisia, mutta aivan liian suuri osa on...

Sulla vaan on huonoja kavereita.
high_society
24.10.2012 22:18:55
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
Remove
24.10.2012 23:24:26
Laulava Kylätohtori: Facebook on kyllä yksi aikamme säälittävimmistä ilmiöistä.

Päivitykset tyyliin, "olen niin vitun paras", "Olen niin vitun onnellinen ja elän täydellistä elämää omassa pikku paratiisipesässä, joka on niin helvetin hieno ja kaikki on vitun kallista" "Ostin sitä ja tätä, koska olen vitun kova menestyjä ja raketinlailla nousukiidossa uraputkessa, vaikka olenkin vain Siwan kassa" "Niiiiiin siis vitun ihquuuu, ku lähdetään (taas) viikoksi johonkin kusiseen etelän turistiluukkuun ryyppäämään"....

Itse en ehkä nää tätä asiaa kuitenkaan Facebookin huonoutena. Ja sitten takaisin kitaroiden pariin. :)
Jucciz
24.10.2012 23:57:41 (muokattu 24.10.2012 23:59:33)
Laulava Kylätohtori: Päivitykset tyyliin...

Ei mulla edes noi, mutta kaikista eniten tökki sivuston tekninen toteutus - joka oli kyllä aika käsittämätöntä sontaa paikka paikoin. Niinkin yksinkertainen asia kuin tekstipohjainen chat (jonka Jarkko Oikarinen jo 80-luvun lopulla toteutti hienosti ja toimivasti ja toimii tänäkin päivänä)*, tuntui olevan 2010-luvun Facebookille ylitsepääsemättömän hankala asia saada toimimaan jouhevasti ja pätkimättä.

Lyödään tähän päälle vielä mainokset ja muutenkin sivuston yleinen tekninen raskaus ja tulin siihen tulokseen, että mulle riitti. Jotenkin tahdoin ajatella, että tässä tilanteessa itse asiassa ystävyys punnitaan: ne ihmiset, jotka ovat mulle tärkeitä tai jotka kokevat mut tärkeäksi, saavat ja ottavat muhun yhteyden jatkossakin - ilman Facebookia. Ne, joista ei mitään kuulu, eivät koskaan mitään ystäviä olleetkaan.

Ja ei mua loputtoman paljon jaksanut kiinnostaa statuspäivitykset, jotka olivat suurin piirtein tasoa "kävin juuri paskalla" - ei ehkä just noilla sanoilla, mutta yhtä merkityksellistä.

* http://fi.wikipedia.org/wiki/IRC
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
jumara
25.10.2012 00:20:54 (muokattu 25.10.2012 00:21:54)
Jucciz: Jotenkin tahdoin ajatella, että tässä tilanteessa itse asiassa ystävyys punnitaan: ne ihmiset, jotka ovat mulle tärkeitä tai jotka kokevat mut tärkeäksi, saavat ja ottavat muhun yhteyden jatkossakin - ilman Facebookia. Ne, joista ei mitään kuulu, eivät koskaan mitään ystäviä olleetkaan.

Ja ei mua loputtoman paljon jaksanut kiinnostaa statuspäivitykset, jotka olivat suurin piirtein tasoa "kävin juuri paskalla"...

Vaikkei me Jucciz kitaralaitteiden syvemmistä olemuksista ja merkityksistä aina samaa mieltä ollakaan, niin tässä kyllä.

On alkanut Twitterikin vituttaa, siellä jos jossain on meininki mennyt minäkeskeiseksi. Alkuunsa harmittomina sattumina alkaneiden pikku letkautusten kehittämisestä ja retweettien aikaan saamisesta on tullut joillekin suorastaan pakkomielle ja koko kanava on täynnä väkinäisiä ja mukahauskoja viserryksiä. Toisaalta myös niitä "Tänään tein/sain/ostin sitä ja tätä. Kadehdi mua!" -viestejä.

Jatkoaika.com on siitä hieno foorumi, että siellä modet heittää jäähylle tai jopa pihalle, mikäli jäsenen viestit eivät edistä _yhteisön keskustelua_ tai ole muuten riittävän tasoisia. Best Practice to be shared?

Itse asiaan liittyen: kaikki kunnia tämän missikilpailun järjestäjälle, mut ite tällaisena semi-old school-gubbena en oikein ymmärtänyt homman jujua. Aikanaan kilpailtiin siitä, kuka saa kitarastaan komeimpia ääniä aikaiseksi. Nykyään kitaran komeudesta. Huono kehityssuunta. Toisaalta tukee sitä näkemystä, jonka Y-sukupolvi antaa itsestään mm. työelämässä.
"Jengillä on käynyt joku arvostelukyvyn joukkomurha." -Steen1
jii.haanpaa
25.10.2012 06:22:13
jumara: ...Itse asiaan liittyen: kaikki kunnia tämän missikilpailun järjestäjälle, mut ite tällaisena semi-old school-gubbena en oikein ymmärtänyt homman jujua. Aikanaan kilpailtiin siitä, kuka saa kitarastaan komeimpia ääniä aikaiseksi. Nykyään kitaran komeudesta. Huono kehityssuunta. Toisaalta tukee sitä näkemystä, jonka Y-sukupolvi antaa itsestään mm. työelämässä.

Tämä ulkomusiikillisiin seikkoihin huomiota kiinnittävä porukka on varmaan niitä kevyen musiikin pinnallisia harrastajia. 50-luvulla se alkoi, 60-luvulla siitä tuli tärkeää, 70-luvulla se lähti käsistä, jne. Pitää olla todella old-school, jos tarina ei ole tuttu :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)