TTV 23.10.2012 14:45:24 | |
---|
Soma city ward: Kellään antaa osviittaa, että mihin aikaan Circuksen keikka vois suunnilleen alkaa. Lipussa lukee, että ovet aukeaa jo seiskalta. Mihkä aikaan siellä yleensä alkaa keikat arkisin? Lämppärin pitäis alkaa 20:00 ja itse Steve 20:45. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
sakked 23.10.2012 16:33:45 | |
---|
Soittiko Steve eile For the love of godin? :D "Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa." - Kyösti Pöysti |
Rikardo 23.10.2012 17:09:04 | |
---|
TTV: Lämppärin pitäis alkaa 20:00 ja itse Steve 20:45. Kiitos, ajat oli itselläkin vähän hakusessa. Saas nähdä minkälaista meininkiä on odotettavissa. |
Kimmo72 23.10.2012 17:12:25 | |
---|
Jos lähtis pikkuhiljaa kohti Helsinkiä. Saa tulla moikkaamaan jos näkee ison miehen m.net hupparissa :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
tender.insanity 23.10.2012 18:18:32 | |
---|
Dream_eater: Jos lähtis pikkuhiljaa kohti Helsinkiä. Saa tulla moikkaamaan jos näkee ison miehen m.net hupparissa :) Mä istun juuri bussissa matkalla. Yksin liikenteessä. |
mindsnare 23.10.2012 18:33:37 | |
---|
minä en tiedä. ei ole vielä lippuja. tekisi kyllä mieli mennä. Piti mennä kalaankin tänään. Jos näätte mut soittamassa vai taputtamassa, tulin. |
Kimmo72 23.10.2012 18:43:51 | |
---|
tender.insanity: Mä istun juuri bussissa matkalla. Yksin liikenteessä. Samma här. Jonossa jo. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
sakked 24.10.2012 00:18:43 (muokattu 24.10.2012 00:30:24) | |
---|
Hieno keikka oli, tosin en oikeen tykänny tosta äänentoistosta joissain biiseissä... onkohan tärykalvoissa vikaa vai onko täällä muita mun lisäks, jotka huomas saman? E: oli hieno kitarasoolo minkä se Timmy sävels :D Sai repeillä "Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa." - Kyösti Pöysti |
Shredator 24.10.2012 07:07:55 | |
---|
Huhhuh, olipahan vaan loistava keikka. Aivan käsittämätöntä :O Joo, soundit oli aika paskat. Varsinkin basso- ja basarisoundit täyttä puuroa. Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti? |
tender.insanity 24.10.2012 09:24:18 | |
---|
Hyvä keikka joo, vaikka ihan loppuun asti en ollut. Kusihätä + selkä kipeä eli kun vessaan menin niin en viitsinyt enää rynniä takaisin. Soundipuoli vaivasi kanssa. Alkuun ei saanut Vain soitosta kuin korkeista sävelistä selvää ja muutenkin aika puuromaista. Kyllä Ultra Zone keikka Tavastialla (oisko ollut '99) oli paljon parempi. Kai sitä vain alkaa vanhana ukkona olla niin mukavuudenhaluinen, että mieluummin löhöää sohvalla katselleen Blu-Raylta hyvällä äänentoistolla keikkoja :D |
Kimmo72 24.10.2012 12:18:36 | |
---|
tender.insanity: Kai sitä vain alkaa vanhana ukkona olla niin mukavuudenhaluinen, että mieluummin löhöää sohvalla katselleen Blu-Raylta hyvällä äänentoistolla keikkoja :D Ton takia meikäläinenkin oli hyvissä ajoin että sain istumapaikan. Olin siellä sivuparvella. Oli vähä persaus puutunu kun siinä reipas kolme tuntii tuli istuttua :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Sirkushuveja kansalle oli ensimmäinen keikanjälkeinen ajatus touhusta. Loputtomasti pitkitettyjä biisien lopetuksia, väkinäisiä vitsejä keikanpitkitykseksi... Ei ollut ensimmäinen Vain keikka mitä on tullut nähtyä, mutta taitaa kyllä jäädä viimeiseksi. Sen verta tylsää meininkiä nykypäivänä vaikka levyillä onkin siellä täällä ihan hyvääkin matskua. Positiivisena puolena lämppäri, mikä yllättikin ihan täysin. |
sakked 24.10.2012 14:26:37 (muokattu 24.10.2012 14:34:42) | |
---|
Joo se lepakko oli iha hyvä laulaja. Hyvä tietää ettei omissa tärykalvoissa oo vikaa ku muutki kuuli äänentoisto ongelmia. Soundi jotenki meni ihan muussiks ku soitettiin kovaa ja kaikki yhtäaikaa. Onneks Steve soitti for the love of godin. Odotin paljon enemmä wanhaa settiä. No olipahan eka kerta ku Steveä näin livenä. E: Jos oikein oon käsittäny nii toi Circuksen äänentoisto on ennemmin tehty teini discoille ku tällaisille keikoille (?) "Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa." - Kyösti Pöysti |
tender.insanity 24.10.2012 14:35:02 | |
---|
Häiritsi muuten Tender Surrenderissa se harppu (siis soitin :-p) kun polki wahia kuin Hammett konsanaan siinä taustalla. |
Kimmo72 24.10.2012 14:47:51 | |
---|
Mun mielestä koko harppu oli ihan turha. Vähä turhaa erikoisuuden tavoittelua. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
tender.insanity 24.10.2012 14:49:16 | |
---|
Dream_eater: Mun mielestä koko harppu oli ihan turha. Vähä turhaa erikoisuuden tavoittelua. Olihan se joo. Yksinään oli makeen kuuloinen, kuten Whispering A Prayerissa, mutta muuten se nyt oli vähän kökkö. Ois ollut se hottis viulistimimmi mukana =) |
arppah8 24.10.2012 16:08:41 (muokattu 24.10.2012 16:11:50) | |
---|
tender.insanity: Ois ollut se hottis viulistimimmi mukana =) Tää ois ollut kieltämättä kova :) Mä kyllä viihdyin Tampereella koko rahan edestä. Lavan eteen soundit eivät tietenkään kovin optimaaliset olleet, eniten tosin pisti korvaan Vain käsittämättömän paska akkarisoundi joka oli pelkkää piezoyläpääräpsyä. Biisilistakin oli oikein kelpo, mua ei kyllä olisi haitannut vaikka sen iänikuisen FTLOGn ois korvannut jollain muulla biisillä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
sirdickyj 24.10.2012 21:15:01 | |
---|
arppah8: Tää ois ollut kieltämättä kova :) Mä kyllä viihdyin Tampereella koko rahan edestä. Lavan eteen soundit eivät tietenkään kovin optimaaliset olleet, eniten tosin pisti korvaan Vain käsittämättömän paska akkarisoundi joka oli pelkkää piezoyläpääräpsyä. Biisilistakin oli oikein kelpo, mua ei kyllä olisi haitannut vaikka sen iänikuisen FTLOGn ois korvannut jollain muulla biisillä. Se akkarisoundi oli paskinta paskaa myös Stadissa. Mutta luulen, että siinä ei yritetäkään kuulostaa akkarilta vaan nimenomaan soundi on sellanen ku maestro haluaa. Edeelleen biisilistarakentuu näköjään Passion and warfaren varaan ja sit uuden levyn biisejä. Aika vähän tais tulla mitään muuta....pieni pätkä Sex&religionin yhtä laulettua biisiä. It's the singer, not the song. |
arppah8 24.10.2012 21:35:20 | |
---|
sirdickyj: Edeelleen biisilistarakentuu näköjään Passion and warfaren varaan ja sit uuden levyn biisejä. Aika vähän tais tulla mitään muuta....pieni pätkä Sex&religionin yhtä laulettua biisiä. No eihän P&Wlta niin hirveesti biisejä tullut? Animal, Audience, Sisters akkariosuudessa ja toi mainittu For the love of god. No joo, oli siinä uutta matskua lukuunottamatta yheltä levyltä eniten biisejä, muilta tuli keskimäärin yks biisi per levy. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
kanisteri 24.10.2012 22:10:17 | |
---|
sirdickyj: Se akkarisoundi oli paskinta paskaa myös Stadissa. Mutta luulen, että siinä ei yritetäkään kuulostaa akkarilta vaan nimenomaan soundi on sellanen ku maestro haluaa. Edeelleen biisilistarakentuu näköjään Passion and warfaren varaan ja sit uuden levyn biisejä. Aika vähän tais tulla mitään muuta....pieni pätkä Sex&religionin yhtä laulettua biisiä. Eli Rescue Me Or Bury Me. Sex & Religion on oikein hyvä levy, mutta ei ehkä vokaaliensa takia ole oikein mahdollinen soitettava tällaisella keikalla. Tykkäsin keikasta aika paljon enemmän, kuin mikä tällä näyttää olevan jengillä yleisfiilis. Sounditkaan eivät häirinneet; ehkä semihyvät korvatulpat vähensivät jotain haittoja. |