Numb 19.10.2012 20:42:08 | |
---|
balanced1: Joo ja Purple oli kovasti menossa funkahtvaksi ja Blackmore sanoi haastattelussa: I like the blues, rock andeven heavy metal, but I dont like funky&soul music and thats why I left.. No juu, kun kuuntelee Stormbringeriä niin onhan se aika kaukana Machine Headista. Diohan lauloi silloisen bändinsä kanssa Purplen lämmittelijänä muuten, ennen Blackmoren eroa bändistä. Jeps, Elf. Ihan itteltään kuulosti: http://www.youtube.com/watch?v=4lRD9zd_4cw |
C: Mun mielestä levyn ainoa huonohko biisi on ärsyttävä black sheep of the family. Seuraavaksi turhin on geneerinen rokkiveto If you don't like rock'n'roll Black sheep on mielestäni levyn parhaimpia kipaleita. Ainoa biisi levyllä joka ei oikein ole koskaan kolahtanut on Catch The Rainbow mutta en sano tätäkään huonoksi, biisi vain ei ole minun mieleeni. Olen aina muutenkin tykännyt tuosta eka lätystä sen erilaisen soundin vuoksi ja kuten joku jo aiemmin sanoikin basso on jotenkin muhkeampi tällä levyllä kuin muilla albumeilla. "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
C 24.10.2012 16:18:19 | |
---|
Eb-tuning: Black sheep on mielestäni levyn parhaimpia kipaleita. Eikä ole! ;) Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
Jokapaikanapina 24.10.2012 17:30:05 | |
---|
C: Eikä ole! ;) Kai hän itse tietää mikä on mielestään paras :) Itsekin diggailen kappaleesta, vaikka onhan se vähän kepeä. |
C 25.10.2012 12:35:23 | |
---|
Jokapaikanapina: Kai hän itse tietää mikä on mielestään paras :) Itsekin diggailen kappaleesta, vaikka onhan se vähän kepeä. Ei sitä nyt kyllä voi levyn parhaimpien kappaleiden joukkoon laskea, oli makuasia tai ei. "Kepeä" on aika kepeä ilmaus sen tyhjänpäiväisyydestä. ;) Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
Riku Mustalisä 26.10.2012 21:23:09 | |
---|
|
butler 27.10.2012 00:21:46 | |
---|
Tuli nähtyä ainoastaa Rainbow ainoastaan Strangers In As All kiertueen alotuskeikalla Kulttuuritalolla. Muistaakseni vuosi oli -95. Blackmore oli liekeissä...uskomaton keikka eturivissä kättelyineen ym. maneereineen. Yksi Parhaista vuoden -93 DP jäähallikeikan kanssa. Kun olis -70 ja- 80 luvulla nähnyt... Vielä 31 vuoden Diggailun jälkeenkin on Blackmore meikäläiselle "SE" juttu joka pesee kaikki muut |
butler 27.10.2012 00:25:05 | |
---|
Painovirheitäkin tul edelliseen...Stranger In Us All...heh... |
uimahallinvalvoja 27.10.2012 10:35:29 | |
---|
Eikös jo Burn lp:llä oleva Sail Away ole ihan selkeetä Rainbowmeininkiä? |
Tigerstedt 27.10.2012 12:37:03 | |
---|
uimahallinvalvoja: Eikös jo Burn lp:llä oleva Sail Away ole ihan selkeetä Rainbowmeininkiä? No ei mun mielestä, tuohan on aika bluesahtava biisi. Burn on tolla levyllä mun mielestä lähinnä Rainbow'ta, mutta Stormbringerin nimibiisi voisi aivan hyvin olla Rainbow'n debyytillä. |
fausto 27.10.2012 13:12:38 | |
---|
BURN on aivan S....N hieno biisi,kuin myös Lay Down Stay Down!!! |
2541 27.10.2012 13:45:03 | |
---|
En ihmettelisi, vaikka "If You Don't Like Rock'n'Roll" olisi Elfin ylijäämäbiisejä, sen verran samantyylistä pianoboogieta on kyseessä. Tuossa muuten Quatermassin versio perheen mustasta lampaasta: http://youtu.be/Prj8fVYQDQ0 Fat Matress: http://www.youtube.com/watch?v=iQeeQgOFI04&feature=related Chris Farlowe: http://youtu.be/xQLHXGoIvbY Kyllä Rainbown versio tuohon joukkoon sopii, sopivan erilaisia kaikki. Quatermassin versiosta tykkään eniten, koska John Gustafson.:) Steve Hammond sai varmaan ihan kivat royaltit tuosta biisistä. Nykyisin sitten perikunta. |
Mad-Mike 28.10.2012 00:08:35 | |
---|
2541: En ihmettelisi, vaikka "If You Don't Like Rock'n'Roll" olisi Elfin ylijäämäbiisejä, sen verran samantyylistä pianoboogieta on kyseessä. Totta, tuo biisi tosiaan muistuttaa ELFin tuotantoa. "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
MarkoA 29.10.2012 22:32:48 | |
---|
Kukaan miettinyt, että Blackmore vetää sooloissa bendaukset usein hieman alas. Siis ei ihan tarkasti nuottiin vaan vähän vajaaksi? En tarkoita epävireistä vaan hyvin vähän alas. Se on osa sitä että äijän soolot on tunnistettavissa soundiltaan. Varsinkin ennen 90-lukua. Mutta toisaalta se on erttäin hyvin kuultavissa vaikkapa 93 Purplen keikoilta. Kuulenko minä harhoja? Positiivista sen olla pitää!!! |
Master Of The Universe 31.10.2012 18:40:47 | |
---|
MarkoA: Kukaan miettinyt, että Blackmore vetää sooloissa bendaukset usein hieman alas. Siis ei ihan tarkasti nuottiin vaan vähän vajaaksi? En tarkoita epävireistä vaan vähän alas. Se on osa sitä että äijän soolot on tunnistettavissa soundiltaan. Varsinkin ennen 90-lukua. Mutta toisaalta se on erttäin hyvin kuultavissa vaikkapa 93 Purplen keikoilta. Kuulenko minä harhoja? Vittuuttaan venyttelee että ois jengillä ihmettelemistä. Todella kypsä ihminen. |
MarkoA 31.10.2012 20:20:45 | |
---|
Näin se varmaan. Tuskin ainakaan huonon nuottikorvan vuoksi ;D Ja kun ei tosiaan tee sitä koko ajan eikä läheskään kaikissa biiseissä. Positiivista sen olla pitää!!! |
Velli 02.11.2012 12:12:42 | |
---|
Blackmoren vireisyyden käsityksestä en tiedä, mutta äijän timekäsitys on ilmeisesti hieman erikoinen. Blackmore-kirjassa oli juttua siitä, miten Blackmore valitti rumpaleiden kiilaavan (vai sleebaavan, no aivan sama). Hän valitti aiheesta mm. Blackmore's Nightin rumpalille. Todistaakseen tempon pysyvän tasaisena, rumpali soitti biisin klikin kanssa Blackmorelle. Vedon jälkeen Blackmore totesi, että metronomi kiillaa (tai sleebaa)... |
MarkoA 02.11.2012 13:26:48 | |
---|
No siitähän tuo vire johtuu. Muilla vire nousee soiton kiihkossa ja Riku jää jälkeen :D Positiivista sen olla pitää!!! |
varakeef 02.11.2012 13:34:29 | |
---|
Velli: Todistaakseen tempon pysyvän tasaisena, rumpali soitti biisin klikin kanssa Blackmorelle. Vedon jälkeen Blackmore totesi, että metronomi kiillaa (tai sleebaa)... Rumpali tekee jompaa kumpaa, jos tirehtöörin mielestä rumpali ei seuraa tirehtööriä. Tempon tasaisuudesta tai klikin seuraamisesta sinänsä ei saa pojoja. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Master Of The Universe 11.11.2012 15:15:19 | |
---|
Onneks Blackmorella ei oo huumorintajua. Kaikessa keskiverto tai paska. |