moderniluuranko 25.04.2004 16:34:36 | |
---|
Millaisia efekti-systeemejä käytätte tämän laitteen kanssa ja mihin tarkoitukseen..olis tarkoitus hankkia jonkunlaista lisävärinää..suositelkaa ja varoittakaa! All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
Torniojaws 25.04.2004 18:35:11 | |
---|
Ei ole Bandit 112, mutta pykälän alempana oleva Studio Pro 112, jossa käytän Dunlop Cry Baby Wahia tunnelmointiin.. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Super-Jari 25.04.2004 19:19:20 (muokattu 25.04.2004 19:30:12) | |
---|
Omat kokemukset POD2, toimii hyvin Metal zone, paska, johtuu itse pedaalista Crybaby, toimi hyvin Grunge, toimi hyvin ps. Da make, ilman kummempaa offausta, kyse oli banditista ja minun tuomitsevasta mielipiteestä mt-2sen suhteen. Älä ylistä putkiasi täällä :D Jakovasara |
Da Make 25.04.2004 19:26:13 (muokattu 25.04.2004 19:26:26) | |
---|
Omat kokemukset Metal zone, paska, johtuu itse pedaalista
Omat kokemukset Metal Zone, paras, johtuu oikeasta putkivehkeestä. |
Millaisia efekti-systeemejä käytätte tämän laitteen kanssa ja mihin tarkoitukseen..olis tarkoitus hankkia jonkunlaista lisävärinää..suositelkaa ja varoittakaa! Minulla itselläni ei ole toistaiseksi ainakaan muita efektejä kuin chorus pedaali. Särön kanssa ei minun mielestäni kyllä kuulosta hyvältä mutta puhtaisiin saa kivan lisän kyseisellä härpäkkeellä. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Kapane 25.04.2004 22:14:10 | |
---|
Omat kokemukset Metal Zone, paras, johtuu oikeasta putkivehkeestä. Koppaan sitä kuka sanoi että tuo on huono banditin kanssa. tuo on huono joka ikisen vahvistimen kanssa. Ite en oo kuullu tätä yhistelmää, mutta kaksi luotettavaa lähdettä sanoi, että bandit ja boss gt-6 olis tosi pro sydeemi Did they play that song where it's like RAWWWWW~!!!! and then it's like Buduhbuduhbuduhbuhduh! and then it's like AHHH!
-Heroin - about Slipknots giglist
[Kyllä Lähtee] |
Billsner 26.04.2004 08:44:25 | |
---|
Millaisia efekti-systeemejä käytätte tämän laitteen kanssa ja mihin tarkoitukseen..olis tarkoitus hankkia jonkunlaista lisävärinää..suositelkaa ja varoittakaa! Itse käytän v-amppia etuasteena ja otan kaiken siitä. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
Jackson Dinky 26.04.2004 10:05:06 | |
---|
Millaisia efekti-systeemejä käytätte tämän laitteen kanssa ja mihin tarkoitukseen..olis tarkoitus hankkia jonkunlaista lisävärinää..suositelkaa ja varoittakaa! Mulla on boss me 50, siitä otan kaikki.. Ite oon ollu tyytyväinen. Jau jau! |
Minushuman 26.04.2004 18:54:45 | |
---|
Itellä on Bandit 112 v.2 ja Korgin AX1500G. Muuten toimii hyvin mutta pitää vähän turhan paljon huminaa. Johtuu kai kombon rakenteesta. Virtalähde liian lähellä itse vahvistinta(?) "The joy of violent movement pulls you under..." |