hollmi-5 21.10.2012 16:22:27 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
rintapek 21.10.2012 17:00:23 | |
---|
hollmi-5: Se on valmistettu Kiinassa. Lisäksi värit on menneet väärinpäin. Musta rumpu valkoisilla pääkallotatuoinneilla olis 400,- . Mut tota on pakko myydä halvemmalla. One kind of music only - the good kind |
EJ84 21.10.2012 17:03:46 | |
---|
rintapek: Lisäksi värit on menneet väärinpäin. Musta rumpu valkoisilla pääkallotatuoinneilla olis 400,- . Mut tota on pakko myydä halvemmalla. Hello Kitty > Pääkallot Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something. |
Olly 21.10.2012 19:00:27 | |
---|
Laiska: Jaa, kyllä mun saman ikäisiin WLXiin on normaalit Pearlin varaosaruuvit uponneet. Tai pitääpä ehkä tarkistaa, etten ole vääntänyt kierteitä paskaks... Jep, kumma juttu että tällaisissa http://www.thomann.de/fi/pearl_t_066x_spannschrauben_bass_dr.htmolisi eri jenga kuin alkuperäisissä. Kumminkin, vanhoissa näyttäisi olevan suunnilleen yksi kierre enemmän per tuuma. Laitoin T-kauppaan kyselyn, kerron lisää jahka vastaavat... Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin. |
Bobana 21.10.2012 19:13:23 | |
---|
Bobana: Mulla on yhdet Signian koivet. Ilmottele jos haluat eheyttää settisi. Noniin. Hieman off topiikkia mutta ei nyt tartte mussuttaa. Tuli sen verran monta kiinnostunutta että otan kuvat huomenna ja pistän torille myyntiin. Olen yrittänyt tiirailla googlesta kuvia mutta mielöestäni ovat Signiat. Päättäkää itse. Eli ketään en ala sumuttamaan. Ja taas siis kysymyksiin - > Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
joonama 21.10.2012 20:20:02 | |
---|
Terve. Hi-hat yläpellin pidikkeistä (clutch) kysymys. Hakua käytin, kävin valmistajien sivuilla ja googlasin mutta taidot loppui selvästi kesken. Tai sitten kyse on suurin piirtein liiketoimintasalaisuuksista. Kaikki haitsuständini ovat 7mm puikolla, ja tarvitsisin 1 tai 2 clucthia lisää. Juuri missään ei kuitenkaan lue minkä paksuiselle puikolle mikäkin clutch on. Pearlit taitavat olla tuossa mielessä turvallinen valinta, mutta mitenkäs 100/200/400 Sonorit (ainoa oma Sonor on varustettu sillä 6-kulmaisella, niin se ei nyt auta mittauksessa)? Tai Yamaha LC 930? Jos osaat syvällisesti neuvoa, niin luulen arvostavani huopapidikkeitä enemmän kuin kumia ja olisi kiva jos pidike olisi pellille hellä (siis ei kierrettä pellin kohdalla). Olisi muutenkin kiva tietää minkälaisia puikkoja eri valtamerkeissä yleensä on käytetty. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
janneto 21.10.2012 21:03:34 | |
---|
joonama: Terve. Hi-hat yläpellin pidikkeistä (clutch) kysymys. Hakua käytin, kävin valmistajien sivuilla ja googlasin mutta taidot loppui selvästi kesken. Tai sitten kyse on suurin piirtein liiketoimintasalaisuuksista. Kaikki haitsuständini ovat 7mm puikolla, ja tarvitsisin 1 tai 2 clucthia lisää. Juuri missään ei kuitenkaan lue minkä paksuiselle puikolle mikäkin clutch on. Pearlit taitavat olla tuossa mielessä turvallinen valinta, mutta mitenkäs 100/200/400 Sonorit (ainoa oma Sonor on varustettu sillä 6-kulmaisella, niin se ei nyt auta mittauksessa)? Tai Yamaha LC 930? Jos osaat syvällisesti neuvoa, niin luulen arvostavani huopapidikkeitä enemmän kuin kumia ja olisi kiva jos pidike olisi pellille hellä (siis ei kierrettä pellin kohdalla). Olisi muutenkin kiva tietää minkälaisia puikkoja eri valtamerkeissä yleensä on käytetty. Mulla on käytössä DW:n clutch, toimii ainakin Yamahan telineissä. Kivana bonuksena lukitus alaruuville: http://www.thomann.de/fi/dw_sm379_hihat_clutch.htm www.captaincougar.net |
MxS 21.10.2012 21:17:57 | |
---|
joonama: Terve. Hi-hat yläpellin pidikkeistä (clutch) kysymys. Hakua käytin, kävin valmistajien sivuilla ja googlasin mutta taidot loppui selvästi kesken. Tai sitten kyse on suurin piirtein liiketoimintasalaisuuksista. Kaikki haitsuständini ovat 7mm puikolla, ja tarvitsisin 1 tai 2 clucthia lisää. Juuri missään ei kuitenkaan lue minkä paksuiselle puikolle mikäkin clutch on. Pearlit taitavat olla tuossa mielessä turvallinen valinta, mutta mitenkäs 100/200/400 Sonorit (ainoa oma Sonor on varustettu sillä 6-kulmaisella, niin se ei nyt auta mittauksessa)? Tai Yamaha LC 930? Jos osaat syvällisesti neuvoa, niin luulen arvostavani huopapidikkeitä enemmän kuin kumia ja olisi kiva jos pidike olisi pellille hellä (siis ei kierrettä pellin kohdalla). Olisi muutenkin kiva tietää minkälaisia puikkoja eri valtamerkeissä yleensä on käytetty. Sen verran osaan sanoa, etta omistamani Pearlin drop klutsin reika on ikavasti isompi kuin Jammun tikut. "It's not the drummer's job to keep time, keeping time is everyone's job in the band, it's the drummer's job to make time interesting." |
ferodoz 22.10.2012 09:05:44 | |
---|
Myös gibraltarin lukot ovat ns. one size fits all- tyyppisiä ratkaisuja. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
OPJ1974 22.10.2012 10:00:27 | |
---|
ferodoz: Myös gibraltarin lukot ovat ns. one size fits all- tyyppisiä ratkaisuja. ... ja osittain myös tästäkin syystä vaihdoin aika pian Gibraltarin kierteettömän clutchin Yamahan omaan vastaavaan. Giba tavallaan "suli" käytössä, mutta johtui kaiketi budjettiluokan materiaaleista. Siksi ehkä onkin suositeltavaa luottaa laatuvalmistajien tai saman valmistajan ratkaisuihin, vaikka kalliimpia ovatkin. |
ferodoz 22.10.2012 11:03:08 | |
---|
OPJ1974: ... ja osittain myös tästäkin syystä vaihdoin aika pian Gibraltarin kierteettömän clutchin Yamahan omaan vastaavaan. Giba tavallaan "suli" käytössä, mutta johtui kaiketi budjettiluokan materiaaleista. Siksi ehkä onkin suositeltavaa luottaa laatuvalmistajien tai saman valmistajan ratkaisuihin, vaikka kalliimpia ovatkin. Ahaa! :o jännä juttu, empä oo ennen kuullut näistä moisia tarinoita. En kyllä toisaalta epäilekkään, eiväthän ne maksa mitään. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Nottis 22.10.2012 11:07:31 | |
---|
OPJ1974: ... ja osittain myös tästäkin syystä vaihdoin aika pian Gibraltarin kierteettömän clutchin Yamahan omaan vastaavaan. Giba tavallaan "suli" käytössä, mutta johtui kaiketi budjettiluokan materiaaleista. Siksi ehkä onkin suositeltavaa luottaa laatuvalmistajien tai saman valmistajan ratkaisuihin, vaikka kalliimpia ovatkin. Oho. Mul ei oo toistaseks ollu mitään valitettavaa noista Gibraltarin raudoista, tai ei mulla oo ku pari klämppii ja yks ständi, mut ihan hyvin ne on palvellu. Aika budjettimatskuuhan ne on, ja ihan maholliselta tommonen kuulostaa, tarvii vaan toivoo et ei omalle kohalle oo osunu mitään tommosta. Ois vähän kurjaa ku klämppi sulais kesken keikan :--( minä olen maapallo. |
Hakki 22.10.2012 13:28:22 | |
---|
Vähän hakuammunnalla mennään, mutta kokeillaan silti. Tietääkö joku minkä valmistajan tarvikkeena saatavilla oleva välitanko sopii Premierin 6077- mallin tuplapedaaliin? Nykyisessä on 11 vuoden edestä klappia (yllättävän vähän silti), joten ajattelin sen ehostaa. Eivät osanneet Laineelta antaa suoraan vastausta, mutta kokeillaan jos joku täällä sattuisi tietämään. On se jännä, vaikka vuoden päivät on suoraveto-Yamahaa käyttänyt ja jalka on "tottunut" siihen, kun laitoin vanhan pedaalin kiinni niin homma toimi heti paljon paremmin. Ei se näemmä vaihtamalla parane. while(true) {play(metal);} |
tomboarmageddon 22.10.2012 15:24:00 | |
---|
Hakki: Vähän hakuammunnalla mennään, mutta kokeillaan silti. Tietääkö joku minkä valmistajan tarvikkeena saatavilla oleva välitanko sopii Premierin 6077- mallin tuplapedaaliin? Nykyisessä on 11 vuoden edestä klappia (yllättävän vähän silti), joten ajattelin sen ehostaa. Eivät osanneet Laineelta antaa suoraan vastausta, mutta kokeillaan jos joku täällä sattuisi tietämään. On se jännä, vaikka vuoden päivät on suoraveto-Yamahaa käyttänyt ja jalka on "tottunut" siihen, kun laitoin vanhan pedaalin kiinni niin homma toimi heti paljon paremmin. Ei se näemmä vaihtamalla parane. Niitä nivelten niittejä voi paukauttaa varovasti vasaralle kireämmälle jonkun viilapenkin päällä esim. Paukutin joskus kerrostalon ulko-ovistopparin päällä, kun ei muuta ollut siihen hätään:) Lopulta se löystyy taas, mutta sitten voi taas naputella sitä uudestaan. Kandee aika varovasti koittaa, muuten menee jäykäks. No jos niin vahingossa käy ni vääntelee öljyn kanssa sitä sitten. |
Nottis: Oho. Mul ei oo toistaseks ollu mitään valitettavaa noista Gibraltarin raudoista, tai ei mulla oo ku pari klämppii ja yks ständi, mut ihan hyvin ne on palvellu. Aika budjettimatskuuhan ne on, ja ihan maholliselta tommonen kuulostaa, tarvii vaan toivoo et ei omalle kohalle oo osunu mitään tommosta. Ois vähän kurjaa ku klämppi sulais kesken keikan :--( Joo, ei tuokaan heti tai yhtäkkiä mennyt, mutta parin kuukauden käytön jälkeen alkoi jo hullumpikin huomata, että kiristysruuvia piti hieman enemmän kiertää kiinni, jotta puri tikkuun kiinni. Nyt ollut Yamahan oma osa ollut käytössä about vuoden eikä mitään ongelmia. |
EJ84 22.10.2012 17:00:07 | |
---|
Hakki: On se jännä, vaikka vuoden päivät on suoraveto-Yamahaa käyttänyt ja jalka on "tottunut" siihen, kun laitoin vanhan pedaalin kiinni niin homma toimi heti paljon paremmin. Ei se näemmä vaihtamalla parane. Onhan siellä varmasti lihasmuistissa ne liikeradat ja tuntuma jos sillä kauemmin olet soittanut, niin noh. Mitä enemmän pystyt omaksumaan ja opettelemaan uutta sen kivempaa on tulevaisuudessa. Muuten pysyy aina samana ja onks se hyvä! Suosittelen vaihtamaan taas ja tietoista treeniä ja treeniä ja treeniä... :) Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something. |
Lazer 22.10.2012 21:17:37 | |
---|
|
keitiiem 22.10.2012 23:48:23 | |
---|
|
Duro 25.10.2012 08:29:10 | |
---|
Semmosta että: saako jostain tilattua Yamahan logotarraa/sapluunaa/tms basarin etukalvoon? Ei viittis ostaa uutta etukalvoa ihan, kun varsin ehjä ja toimi Aquariani olis jo ennestään tohon kakkossettiin olemassaan. Tilipitappituppitappi |
ferodoz 25.10.2012 09:06:41 | |
---|
Duro: Semmosta että: saako jostain tilattua Yamahan logotarraa/sapluunaa/tms basarin etukalvoon? Ei viittis ostaa uutta etukalvoa ihan, kun varsin ehjä ja toimi Aquariani olis jo ennestään tohon kakkossettiin olemassaan. Käy valomainostehtaalla, tai teippifirmoissa kyselemässä. Ei oo viittä euroa suurempi sijoitus. :) Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |