Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Thomannin asiakaspalvelusta
1
AoA
13.03.2003 15:20:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin tällä hetkellä olen tuohon erittäin tyytyväinen syystä että: tilasin noin viikko sitten Fender Hot Rod DeVille 212 -kitara-combon ja tänään soitti yhteyshenkilöni että Fenderilla on jotain säätöä että ei saa sitä kun vasta yli kuukauden päästä joten kysyinpä huvikseen että jos löytyis DeVille 410 ja sanoi sitten että sitä on tulossa jo ensi viikolla joten kysyin että paljonko kalliimpi se on niin päättikin pistää samaan hintaan olihan noilla jotain 120e hintaeroa tai jotain että ei yhtään hassumpi "tilaisuus". Asiallista palvelua.
 
Laitetaan vähän soittimeen.
A. Järvinen
15.03.2003 11:11:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva kuulla kerrankin positiivista thomannista. Itse tilasin Peaveyn Studio Pro 112 combon, mutta hupsis, eipä olekkaan varastossa. Nyt vaan pitää odotella...
 
pitkätukka
16.03.2003 13:17:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeile, jos käytät IE:tä: View, Encoding, Western European ISO
 
kivi
16.03.2003 21:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeile, jos käytät IE:tä: View, Encoding, Western European ISO
 
Hei, muakin alkoi tuo erppa-merkki kiinnostaa. Mikä sen ASCII-numero on? Ei ole niin uutta näppäimistöä, että se tästä löytyisi. Pitää vetää jollain Alt+numerosarjalla.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Kjukka
16.03.2003 22:12:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivi:
Hei, muakin alkoi tuo erppa-merkki kiinnostaa. Mikä sen ASCII-numero on?
 
Alt + 0128
 
-juki
 
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
kivi
16.03.2003 22:53:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alt + 0128
 
Kiitoksia! Toimii. € € € :-)
 
Kivi
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
LaXu
16.03.2003 22:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hei, muakin alkoi tuo erppa-merkki kiinnostaa. Mikä sen ASCII-numero on? Ei ole niin uutta näppäimistöä, että se tästä löytyisi. Pitää vetää jollain Alt+numerosarjalla.

 
Alt Gr + E toimii myös.
 
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
kivi
16.03.2003 23:24:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Alt Gr + E toimii myös.

 
Ei toimi, eikä myöskään näy mulla eurona. Tuleepi näytössä pelkkä blanco neliö, kirjoituksessa ei reagoi mitenkään.
 
Ohjelmistot ajalta ennen juuroa, nääs;-)
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Fortune
17.03.2003 09:21:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


no mulla on vähän semmonen "asenne" noiden postimaksujen suhteen että kun thomannilta muuten saa yleensä kaikki niin paljon halvemmalla kuin suomesta niin ei siinä yks 23e paljo paina vai olikos se nyt enemmän tai vähemmän.

 
No kyllä minä aika tarkkaan katson StPaulssoundin yms. kotimaisten hinnat, monesti kyllä kannattaa Nummelasta hommata Suomen takuilla, tulee Matkahuoltomaksujenkin kanssa edullisemmaksi lähes joka tapauksessa.
Vilhelmus
17.03.2003 09:30:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


no mulla on vähän semmonen "asenne" noiden postimaksujen suhteen että kun thomannilta muuten saa yleensä kaikki niin paljon halvemmalla kuin suomesta niin ei siinä yks 23e paljo paina vai olikos se nyt enemmän tai vähemmän.

 
Rokkimies ei taidan tuntea sanaa "tingata"?
 
Born of black wind, fire and steel
mharo
22.10.2012 14:32:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on vähän toisenlaisia kokemuksia. Tilasin 21.9. tuotteen. Se oli tilapäisesti lopussa, uusi aika tuotteen saapumiseksi tehtaalta T-kauppaan ilmoitettiin olevan 15.10. Sitten 16.10. lähetin tiedustelun, mitä tilaukselle kuuluu. Mitään vastausta ei tullut. Tänään aamulla lähetin toisen kyselyn. Tuotesivulle näyttää viestini jälkeen päivittyneen uusi tuotteen saapumisaika tehtaalta T-kauppaan 26.10. Mutta vastausta viestiin ei ole kuulunut. Radiohiljaisuus...
 
Jeszse
22.10.2012 14:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mharo: Minulla on vähän toisenlaisia kokemuksia. Tilasin 21.9. tuotteen. Se oli tilapäisesti lopussa, uusi aika tuotteen saapumiseksi tehtaalta T-kauppaan ilmoitettiin olevan 15.10. Sitten 16.10. lähetin tiedustelun, mitä tilaukselle kuuluu. Mitään vastausta ei tullut. Tänään aamulla lähetin toisen kyselyn. Tuotesivulle näyttää viestini jälkeen päivittyneen uusi tuotteen saapumisaika tehtaalta T-kauppaan 26.10. Mutta vastausta viestiin ei ole kuulunut. Radiohiljaisuus...
 
Puhelimella kuulemma toimii parhaiten.
 
nannne: Sähän et ollu yhtään niin kiukkunen kaveri oikeassa elämässä kun intternetsissä.| The Jasser Arafats | Alternaty
Gabe
22.10.2012 17:03:26 (muokattu 22.10.2012 17:03:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Puhelimella kuulemma toimii parhaiten.
 
Tässä on se riski että saattaa joutua puhumaan ihmiselle. Mutta joo, ei ole Thomannin asiakas palvelusta pahaa sanottavaa, toimii puhelimen ja sähköpostinkin välityksellä.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
jhlamm
22.10.2012 20:56:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt palvelua ylistä, koska siis ei mitään maailmaa mullistavaa ole koettu. Tosin aina on kaikki tavara mitä olen tilannut tullut viikon sisällä ilman ainoatakaan ongelmaa. Ja sähköposteihin vastanneet melko nopeasti jos on jotain kysyttävää ollut. Hyvää siis palvelu, juuri semmoista kuin kuuluukin olla.
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «